♡ IKM UKE 30 ♡

Testa igjen, 9 dpo, synes jeg skimter en strek :smiley-angelic001 blir spennende å se om den blir sterkere eller om det bare var skygge. vanskelig å få på bildet.

Vedlegg

• Snapchat-923207312.jpg
    Snapchat-923207312.jpg
    1,4 MB · Visninger: 95
Så artig at dere også ser, var litt usikker på om jeg hadde fått streksyn. Men den er såppas svak at det kan bare være evap. Men fikk litt håp :Heartbigred

Når blir neste test @lilleperle?
Jeg har prøvd å spart opp urin, men urinen blir bare blank :wtf: Så orker ikke sløse tester på dritt-tiss :hilarious:

Ser det er en del nytt her inne, men jeg må svare mer i morgen for har vært sengeliggende noen timer nå, uvel, varm og skikkelig vonde kramper i livmor :arghh: Har hatt det både 9dpo ved graviditet og 9dpo før mens, men siden det er så vondt mistenker jeg TR rundt hjørnet :spitoutdummy: Tror faktisk jeg må ta meg smertestillende og ta kvelden :blackeye:

Snaaart 5 dpo her også :greet025 Klør etter å teste når det er så mange her som er langt foran meg i løypa! Men bare 4 dager igjen til testing, forrige gang jeg ble gravid fikk jeg første antydning til positiv 8 dpo, og 10 dpo var det tydelig. Så skal holde meg til 8 dpo før jeg begynner testekjøret xsmile9

Back
Topp