Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noe her! Blir spennende å seTesta igjen, 9 dpo, synes jeg skimter en strekblir spennende å se om den blir sterkere eller om det bare var skygge. vanskelig å få på bildet.
Jeg ser skyggenTesta igjen, 9 dpo, synes jeg skimter en strekblir spennende å se om den blir sterkere eller om det bare var skygge. vanskelig å få på bildet.
Jeg ser også!Testa igjen, 9 dpo, synes jeg skimter en strekblir spennende å se om den blir sterkere eller om det bare var skygge. vanskelig å få på bildet.
Skimter noe der ja!Testa igjen, 9 dpo, synes jeg skimter en strekblir spennende å se om den blir sterkere eller om det bare var skygge. vanskelig å få på bildet.
Så fint!!!Endelig fått somlet meg til å feste tråder, bare damping igjen![]()

Herlighet så fint! Flink du erEndelig fått somlet meg til å feste tråder, bare damping igjen![]()

Den har allerede blitt sterkere jaTok en til nå, og synes streken er tydeligere nåhar 0 symptomer, men har et lite håp.

Ser!!Tok en til nå, og synes streken er tydeligere nåhar 0 symptomer, men har et lite håp.
Kanskje det blir champis likevel da

Omg! Ser veldig ut som noe dette!!Tok en til nå, og synes streken er tydeligere nåhar 0 symptomer, men har et lite håp.

Jeg har prøvd å spart opp urin, men urinen blir bare blankNår blir neste test @lilleperle?
Så orker ikke sløse tester på dritt-tiss 
Har hatt det både 9dpo ved graviditet og 9dpo før mens, men siden det er så vondt mistenker jeg TR rundt hjørnet
Tror faktisk jeg må ta meg smertestillende og ta kvelden 
Klør etter å teste når det er så mange her som er langt foran meg i løypa! Men bare 4 dager igjen til testing, forrige gang jeg ble gravid fikk jeg første antydning til positiv 8 dpo, og 10 dpo var det tydelig. Så skal holde meg til 8 dpo før jeg begynner testekjøret 
Ser på begge, men denne er tydeligere så det må jo være et godt tegn!Tok en til nå, og synes streken er tydeligere nåhar 0 symptomer, men har et lite håp.

Vi har begge slitt en del når vi var yngre, så det ser ikke bra nok ut på papiret til at de godkjenner oss.. Selv hvor mange år med stabilitet vi kan vise til etterpåHvorfor får dere ikke hjelp av det offentlige?![]()

NydeligEndelig fått somlet meg til å feste tråder, bare damping igjen![]()
Så flink du er!