♡ IKM UKE 30 ♡

Litt dårlig samvittighet for at jeg ble sint på samboer i sta. Fikk litt noia når jeg så det var feil og det var etter stengetid fir senteret. Merker at så lang tid med uvisshet, først med graviditet og så med denne ppen har tatt på. Håper sånn han får tak i tester, han har dratt til Oslo nå. Orker ikke å gå glipp av peak og å fortsatt må lure på om eggløsning har vært. Så begynner jeg å tenke hva om mensen kommer nå og ikke eggløsning og jeg som har sendt han ut på leting
Positiv? Og hvis så burde vi legge inn aksjer nå i tillegg til 14.45, hvis jeg kjenner ganske sterke smerter allerede?
Herreguuud, her har jeg sover mens ting har skjedd i trusa! Se der var den! Bra samboer stod på for å få tak i EL-test! Du kunne jo ha gått glipp av den, men dere la jo inn når du fikk mistanke uansett heldigvis! Ser på stigningen for en supertopp = kroppen er klar for å sende ut ett superegg :chicken: :hilarious:

Nå er jeg så vinglete at jeg blir sprø av meg selv :laughing002 Nå vil jeg reise hjem på tirsdag for å teste. Har kjøpt en storesøster T-skjorte som ligger å venter og hadde vært så gøy å få lille til å gå med den og levere testen til faren. Altså *smelt*:love017 og klarer ikke å ikke si noe hvis testen er positiv, så kan ikke vente
Ååååå noe så søtt :shy: Ahh ble nesten rørt av dette, for ønsker å ordne en sånn skjorte til jenta mi selv. Hvordan føler du deg?

Herreguuud, her har jeg sover mens ting har skjedd i trusa! Se der var den! Bra samboer stod på for å få tak i EL-test! Du kunne jo ha gått glipp av den, men dere la jo inn når du fikk mistanke uansett heldigvis! Ser på stigningen for en supertopp = kroppen er klar for å sende ut ett superegg :chicken: :hilarious:
Ja, mistenkte at jeg hadde gått glipp av topp hvis jeg ikke hadde fått testet sent i gårkveld, steg så fort. Han ville først vente med å kjøpe på apoteket i dag. Så glad for å se positiv, så jeg slipper å lure mer. Følelsen av ingen pms stemte jo da, bare at det var pga ingen eggløsning hehe. Nå kan jeg nok stole på klokken min allikevel, den ser ut til å ha vært mer pålitelig enn vanlig måler

Okei, så nå har blødningen avtatt (foreløpig?) og det er gått over til svaaakt rosa utflod. Kjenner at forventningene står i taket og at fallhøyden blir stor. Skumle greier.

Jeg pleier absolutt ikke ha så mye utflod i dpo land som jeg har hatt de siste 4-5 dagene, det er symptomet jeg klamrer meg mest til. Pleier å tørke opp veldig med null til tørr/smulete utflod i dagene før mens.

Noen som vet hvor mange dager etter evt festeblødning man kan teste positivt? Jeg ser for meg at det fort kan ta 36-48 timer før det er produsert nok hcg?
Tror ikke jeg fikk svart på denne for jeg blekka like etterpå :hilarious: Dette virker jo veldig interessant daaa, er så spent på deg! Hvordan har natten gått?

Ja, mistenkte at jeg hadde gått glipp av topp hvis jeg ikke hadde fått testet sent i gårkveld, steg så fort. Han ville først vente med å kjøpe på apoteket i dag. Så glad for å se positiv, så jeg slipper å lure mer. Følelsen av ingen pms stemte jo da, bare at det var pga ingen eggløsning hehe. Nå kan jeg nok stole på klokken min allikevel, den ser ut til å ha vært mer pålitelig enn vanlig måler
Selv om ting ikke er som vanlig er det deilig å se når man får svar på det man undrer på, og veldig fint at du erfarer at du kan stole på følelsen og klokken :hilarious: Er du fornøyd med aksjene, eller legger dere inn flere dager nå?

Selv om ting ikke er som vanlig er det deilig å se når man får svar på det man undrer på, og veldig fint at du erfarer at du kan stole på følelsen og klokken :hilarious: Er du fornøyd med aksjene, eller legger dere inn flere dager nå?
Tror det blir en runde til med aksjer, bare det får litt mer tid siden forrige. Evt en til senere enn det og

Hvordan føler dere dere i dag jenter?

Her sovnet jeg tidlig og sov godt men våknet 05, noe som aldri skjer :hilarious: Har holdt på med mitt i 4 timer nå mens 4-åringen ligger og snorker enda. Litt øm i livmor og kjempevondt i brystknopp! Noe som ofte er slikt før mens :shifty:

Ja, må jo være det! Men, du vet at første tiss er dritt tiss :laughing002 Du må teste igjen i kveld da. Har så troa for deg denne mnd! :smiley-angelic001 Håper det siter om ikke lenge
Ja testet på 2. Urin. Men jeg får aldri til konsentrert urin :wtf: Ja prøver igjen i kveld! Takk for support :Heartred:Heartred Håper sååå :shy:

Har fortsatt litt troa for deg jeg altså, synes ikke den ser helt blank ut og er jo fortsatt tidlig dpo
Ååå tenk om det kunne vært no’ da :shy: Men jeg har noen dumme strekk fra livmor og opp mot eggstokkene som jeg får før mens :shifty: Husker ikke om jeg hdde det ved graviditet, så er litt pessimistisk :facepalm:

Ååå tenk om det kunne vært no’ da :shy: Men jeg har noen dumme strekk fra livmor og opp mot eggstokkene som jeg får før mens :shifty: Husker ikke om jeg hdde det ved graviditet, så er litt pessimistisk :facepalm:
Er jo veldig typisk med strekk når man er gravid, det er ligament smerter. Når du nyser, hoster osv

Det var mørkt, vanlig blod på papiret i morges, så jeg er nesten sikker på at det er TR nå :sad010
Er så lei meg nå.
Nei nei nei :arghh: Håååper det kan være noe annet, men skjønner du ønsker å tenke realistisk på en måte også nå da det tok seg opp :sorry: Men du hadde fått mens 10dpo noen ganger før? Jeg fikk det syklusen etter kjemisk.. tok du progesteron-tilskudd? Sender mange styrkeklemmer til deg :smiley-angelic003

Back
Topp