Litt dårlig samvittighet for at jeg ble sint på samboer i sta. Fikk litt noia når jeg så det var feil og det var etter stengetid fir senteret. Merker at så lang tid med uvisshet, først med graviditet og så med denne ppen har tatt på. Håper sånn han får tak i tester, han har dratt til Oslo nå. Orker ikke å gå glipp av peak og å fortsatt må lure på om eggløsning har vært. Så begynner jeg å tenke hva om mensen kommer nå og ikke eggløsning og jeg som har sendt han ut på leting
Herreguuud, her har jeg sover mens ting har skjedd i trusa! Se der var den! Bra samboer stod på for å få tak i EL-test! Du kunne jo ha gått glipp av den, men dere la jo inn når du fikk mistanke uansett heldigvis! Ser på stigningen for en supertopp = kroppen er klar for å sende ut ett supereggPositiv? Og hvis så burde vi legge inn aksjer nå i tillegg til 14.45, hvis jeg kjenner ganske sterke smerter allerede?

Nå vil jeg reise hjem på tirsdag for å teste. Har kjøpt en storesøster T-skjorte som ligger å venter og hadde vært så gøy å få lille til å gå med den og levere testen til faren. Altså *smelt*
og klarer ikke å ikke si noe hvis testen er positiv, så kan ikke vente
Ahh ble nesten rørt av dette, for ønsker å ordne en sånn skjorte til jenta mi selv. Hvordan føler du deg?

Håper det siter om ikke lenge

Håååper det kan være noe annet, men skjønner du ønsker å tenke realistisk på en måte også nå da det tok seg opp
Men du hadde fått mens 10dpo noen ganger før? Jeg fikk det syklusen etter kjemisk.. tok du progesteron-tilskudd? Sender mange styrkeklemmer til deg