♡ IKM UKE 30 ♡

Venter enda på EL
IMG_4149.png

Tror jeg…på grunn av den gradvise stigningen i LG de siste dagene har jeg tatt g test, og mener jeg skimter noe..
IMG_4144.jpeg

Tørket

IMG_4122.jpeg
IMG_4125.jpeg

Innenfor tidsfrist

9DPO og siste tidligtest tatt i kveld og selvom jeg har stirret og stirret på det som så litt ut som en skygge innenfor tida (måtte åpne staven såklart:angelic:)så forsvant det igjen når den tørket, så da tenker jeg det ikke var noe :wtf:
IMG_6485.jpeg

Må teste noen dager til i tilfelle, men håpet svinner nå og jeg begynner å forberede meg mentalt på en pp til :happy:

Jeg har de siste syklusene hatt absolutt alle gravid symptomer! Men denne er ny, har så voldsomt vondt i bekken, haleben og nedover bena :bored: :hungover: ikke hatt det siden forrige svangerskap... Men bare 3 dpo ..

9DPO og siste tidligtest tatt i kveld og selvom jeg har stirret og stirret på det som så litt ut som en skygge innenfor tida (måtte åpne staven såklart:angelic:)så forsvant det igjen når den tørket, så da tenker jeg det ikke var noe :wtf:
Vis vedlegget 465150
Må teste noen dager til i tilfelle, men håpet svinner nå og jeg begynner å forberede meg mentalt på en pp til :happy:
Fortsatt ganske tidlig da :smiley-angelic001:love017 Jeg forventer egentlig ikke noe før tidligst 10-12 dpo, selv om jeg vet at det virker som "alle" får strek før det:happy: @Solfrid også:smiley-angelic001:love017

Hva er verst for deg: å teste og muligens få negativ og usikkerheten med om det er for tidlig, eller å vente i usikkerhet til tr dukker opp eller ikke?:Heartred Jeg har skikkelig troa for deg denne runden:love017 Håper, håper, håper:smiley-angelic001
Takk snille du :Heartred jeg vet ikke, det er egentlig det jeg skulle prøve å finne ut av denne pp'en :hilarious: jeg har pleid å teste rundt 10 dpo og da blitt veldig skuffet, samtidig som jeg ikke har gitt opp håpet helt før 12 dpo. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bare leve i håpet frem til 12 dpo, men jeg tror ikke det går. Det er så lenge å vente...

Hva med deg?

Fortsatt ganske tidlig da :smiley-angelic001:love017 Jeg forventer egentlig ikke noe før tidligst 10-12 dpo, selv om jeg vet at det virker som "alle" får strek før det:happy: @Solfrid også:smiley-angelic001:love017
Jeg har absolutt ikke gitt opp håpet helt, men fikk positiv test 8 DPO forrige gang jeg var gravid, så har en slags forventning om positiv test da. Tar nok en test på morningen de kommende dagene også :happy:

Ja, hehe, vet det egentlig er tidlig, men fikk positiv 10DPO på vanlig test sist, så sammenlikner jo :angelic:
Og føler det hjelper å si til meg selv at jeg ikke er gravid nå, at det blir mindre hardt når tr kommer. Skulle jeg ta feil så er jo ikke det noen nedtur uansett :hilarious:

Ja, hehe, vet det egentlig er tidlig, men fikk positiv 10DPO på vanlig test sist, så sammenlikner jo :angelic:
Og føler det hjelper å si til meg selv at jeg ikke er gravid nå, at det blir mindre hardt når tr kommer. Skulle jeg ta feil så er jo ikke det noen nedtur uansett :hilarious:
Kjenner til den. Redd for å få forhåpninger for så å bli skuffet. Bedre å bli positivt overrasket hehe

Takk snille du :Heartred jeg vet ikke, det er egentlig det jeg skulle prøve å finne ut av denne pp'en :hilarious: jeg har pleid å teste rundt 10 dpo og da blitt veldig skuffet, samtidig som jeg ikke har gitt opp håpet helt før 12 dpo. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bare leve i håpet frem til 12 dpo, men jeg tror ikke det går. Det er så lenge å vente...

Hva med deg?
Det føles som en evighet :banghead::hilarious: Jeg pleier å ryke rundt 9-10 dpo uansett, klarer ikke vente:hilarious: Stoler ikke på testene før tr kommer heller, men tror uansett det senker forhåpningene mine mer enn å bare vente..

Back
Topp