Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da burde det være lang nok tid. Hadde du skygge i går og?
Glemte å trykke svar til degJada, har hatt av og på de siste dagene.

ALLTIDS!Meg i starten av hver pp: Ikke overanalyser alt denne gangen!
Meg rundt 5-6 dpo:ChatGPT, bff!
Her er alle detaljer over hva jeg har kjent i dag!
![]()
Kjedelig daGlemte å trykke svar til deg![]()
Joda, men jeg lever fint med det. Vi har litt på den sosiale kalenderen fremover, så på en måte godt å kunne drikke litt alkohol i stedet for å måtte late som. Hvis jeg ikke plutselig får positiv test i morgenKjedelig da![]()

Nyte livets mens du kanJoda, men jeg lever fint med det. Vi har litt på den sosiale kalenderen fremover, så på en måte godt å kunne drikke litt alkohol i stedet for å måtte late som. Hvis jeg ikke plutselig får positiv test i morgen![]()
)så forsvant det igjen når den tørket, så da tenker jeg det ikke var noe 

Ser!!!Venter enda på EL
Vis vedlegget 465146
Tror jeg…på grunn av den gradvise stigningen i LG de siste dagene har jeg tatt g test, og mener jeg skimter noe..
Vis vedlegget 465147
Tørket
Vis vedlegget 465148Vis vedlegget 465149
Innenfor tidsfrist

Jaaa, håper det! Varmt og klamt og uvant dette her. Jeg sovet uten dyne, så det kan nok senke hudtemperaturen jaKan det være varmen som roter det til?Vet ikke hvor du bor, men i Oslo nå så er det så konstant klamt og svett at jeg vil tro det kan spille inn på hudtemperatur?
Spennende når det dukker opp noe nyttJeg har de siste syklusene hatt absolutt alle gravid symptomer! Men denne er ny, har så voldsomt vondt i bekken, haleben og nedover bena![]()
ikke hatt det siden forrige svangerskap... Men bare 3 dpo ..
Håper det betyr spire!
Fortsatt ganske tidlig da9DPO og siste tidligtest tatt i kveld og selvom jeg har stirret og stirret på det som så litt ut som en skygge innenfor tida (måtte åpne staven såklart)så forsvant det igjen når den tørket, så da tenker jeg det ikke var noe
Vis vedlegget 465150
Må teste noen dager til i tilfelle, men håpet svinner nå og jeg begynner å forberede meg mentalt på en pp til![]()

Jeg forventer egentlig ikke noe før tidligst 10-12 dpo, selv om jeg vet at det virker som "alle" får strek før det
@Solfrid også

Takk snille duHva er verst for deg: å teste og muligens få negativ og usikkerheten med om det er for tidlig, eller å vente i usikkerhet til tr dukker opp eller ikke?Jeg har skikkelig troa for deg denne runden
Håper, håper, håper
![]()
jeg vet ikke, det er egentlig det jeg skulle prøve å finne ut av denne pp'en
jeg har pleid å teste rundt 10 dpo og da blitt veldig skuffet, samtidig som jeg ikke har gitt opp håpet helt før 12 dpo. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bare leve i håpet frem til 12 dpo, men jeg tror ikke det går. Det er så lenge å vente...Jeg har absolutt ikke gitt opp håpet helt, men fikk positiv test 8 DPO forrige gang jeg var gravid, så har en slags forventning om positiv test da. Tar nok en test på morningen de kommende dagene ogsåFortsatt ganske tidlig daJeg forventer egentlig ikke noe før tidligst 10-12 dpo, selv om jeg vet at det virker som "alle" får strek før det
@Solfrid også
![]()

Skimter så absolutt en skygge der! Så utrolig spennende!Venter enda på EL
Vis vedlegget 465146
Tror jeg…på grunn av den gradvise stigningen i LG de siste dagene har jeg tatt g test, og mener jeg skimter noe..
Vis vedlegget 465147
Tørket
Vis vedlegget 465148Vis vedlegget 465149
Innenfor tidsfrist
Ja, hehe, vet det egentlig er tidlig, men fikk positiv 10DPO på vanlig test sist, så sammenlikner joFortsatt ganske tidlig daJeg forventer egentlig ikke noe før tidligst 10-12 dpo, selv om jeg vet at det virker som "alle" får strek før det
@Solfrid også
![]()

Kjenner til den. Redd for å få forhåpninger for så å bli skuffet. Bedre å bli positivt overrasket heheJa, hehe, vet det egentlig er tidlig, men fikk positiv 10DPO på vanlig test sist, så sammenlikner jo
Og føler det hjelper å si til meg selv at jeg ikke er gravid nå, at det blir mindre hardt når tr kommer. Skulle jeg ta feil så er jo ikke det noen nedtur uansett![]()
Det føles som en evighetTakk snille dujeg vet ikke, det er egentlig det jeg skulle prøve å finne ut av denne pp'en
jeg har pleid å teste rundt 10 dpo og da blitt veldig skuffet, samtidig som jeg ikke har gitt opp håpet helt før 12 dpo. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bare leve i håpet frem til 12 dpo, men jeg tror ikke det går. Det er så lenge å vente...
Hva med deg?

Jeg pleier å ryke rundt 9-10 dpo uansett, klarer ikke vente
Stoler ikke på testene før tr kommer heller, men tror uansett det senker forhåpningene mine mer enn å bare vente..