På lørdag er jeg 8 dpoHvor mange dpo er du på lørdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På lørdag er jeg 8 dpoHvor mange dpo er du på lørdag?
Høres ganske likt ut hvertfall - men jeg vet ikke om jeg er 5 el 6 dpo, tror jeg begynner testings i morgen bare for myk startJeg er oppblåst (men kan være pga ibs) har kjent på litt vondt i korsryggen og litt stikking på ene siden av magen (kan også være ibs)
Gleder meg sånn til testinga starter, føles som en evighet til lørdag :')

Så frustrerende å være usikker, men kan du være i lutealfasen ut i fra temperaturen din da? Hvor mange dpo ville du vært nå ut i fra EL-testene tidligere?Samme her, løs mage, murringer og stikninger i livmor, økt mat og sexlyst og lettere emosjonell. Blir spennende om det er tegn på noe eller bare resultat av hormonsvingninger. Eggløsningstesten var nesten blank i dag og, så da må østrogen økningen starte lenge før eller skyldes noe annet
Det er vel like vanlig å ikke kjenne noe som å kjenne noeJeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.
Hvor mange dpo kan man starte å teste med vanlig 25 mlu test egentlig?kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede
![]()
Jeg begynner testing i morgen 
Tempgrafen så litt anderledes ut enn vanlig, men har fortsatt forhøyet temp. Er 7/8 dpoSå frustrerende å være usikker, men kan du være i lutealfasen ut i fra temperaturen din da? Hvor mange dpo ville du vært nå ut i fra EL-testene tidligere?

Jeg fikk en supersvak skygge på 25mlu på kvelden 9 DPO når jeg ble gravid sistJeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.
Hvor mange dpo kan man starte å teste med vanlig 25 mlu test egentlig?kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede
![]()

Tar du g-tester jevnlig enda? eller venter du?Tempgrafen så litt anderledes ut enn vanlig, men har fortsatt forhøyet temp. Er 7/8 dpo
Jeg ser på BP! Herregud så spennende og frustrerende samtidigNy dag, ny skygge
Vis vedlegget 465090
Babyplanskyggen er litt tydligere enn tidligere i virkeligheten, men fremdeles kun en skygge.
Hadde bestillt meg flere tidligtester som jeg forventet skulle leveres i dag, men nå ser jeg at forventet leveringsdato er på fredag. Og da har vi dratt på ferie. Så da har jeg i alle fall tester til neste måned![]()

Har ikke tatt siden helt blank test på mandag. Godt at det er ute av verden i hvertfall, så hvis jeg skulle få strek igjen vet jeg hvorforTar du g-tester jevnlig enda? eller venter du?

Ja, det er der jeg prøver å roe meg med. Tror ikke jeg hadde noen symptomer før etter ikm i første graviditet. Aner ikke hvor mange dpo jeg var da jeg testet dengang, men over IKM i hvert fall. Da hadde jeg sykt ømme pupper og ble andpusten av den minste ting.Det er vel like vanlig å ikke kjenne noe som å kjenne noeJeg begynner testing i morgen
![]()
Der er noe ja!Har jeg blitt helt tullerusk og fått strek øyne eller er det en svak svak skygge her?
Kan det være varmen som roter det til?Jeg blir ikke klok på kroppen denne gangen... Mener jeg er 3dpo idag, men får ikke temphopp.
Vis vedlegget 465107
Nå temper jeg riktignok bare med Apple watch, men det fungerer normalt rimelig bra altså! Jeg har vært litt syk for to-tre ukers tid siden så det kan kluss litt, men jeg føler at for at eggløsning skulle vært bekreftet burde jeg hatt høyere temp nå. Jeg tok likevel en råsjans og startet på wild yam på mandag.
Jaja, kanskje like greit, vi reiser på ferie straks, og jeg har tenkt å pakke med meg minimalt med tester. Jeg kjenner det egentlig veldig på kroppen når jeg er gravid, men så er det denne testetøsa som alltid melder sin adkomst rundt 8dpo!
Vet ikke hvor du bor, men i Oslo nå så er det så konstant klamt og svett at jeg vil tro det kan spille inn på hudtemperatur?Blir spennende å følge med på. Monitor viste høy fortsatt i dag, og jeg ser at streken for østrogen er sterkere enn i går, men ikke LH streken. Så måtte ta en gtest for morro skyldDer er noe ja!
Jeg ser noe! Håper den blir sterkereHar jeg blitt helt tullerusk og fått strek øyne eller er det en svak svak skygge her?

Ikkesant! Ja de ble mest tydelige etter IKM her og. Føler nesten alt før er bare progesteronetJa, det er der jeg prøver å roe meg med. Tror ikke jeg hadde noen symptomer før etter ikm i første graviditet. Aner ikke hvor mange dpo jeg var da jeg testet dengang, men over IKM i hvert fall. Da hadde jeg sykt ømme pupper og ble andpusten av den minste ting.

Ser definitivt en skygge her ja! Spent på å se videreHar jeg blitt helt tullerusk og fått strek øyne eller er det en svak svak skygge her?

Tenkte på det samme hvis flere har tull med tempingen - det er jo «hetebølge» i norsk standard nåKan det være varmen som roter det til?Vet ikke hvor du bor, men i Oslo nå så er det så konstant klamt og svett at jeg vil tro det kan spille inn på hudtemperatur?