Wow! Gratulerer!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Gratulerer!

Men så kjedelig det hadde vært hvis man ikke hadde hatt troa, trenger litt spenning i hverdagen hehe
Jaa, kom igjen, heia heia! Syns det er deres tur nå!
Tusen takk folkensDu har jo egentlig like mye rett til å ha troa, som å ikke ha det - og det er også realistisk å tenke at man kan blir gravid, for det kan jo absolutt hende det sitter denne gangen![]()
Fint å høre at det ikke er teit av meg
Det skaper i alle fall spenning og gjør dette lettere å stå i
Håper virkelig det er vår tur nå
For oss alle

Gratulerer så masse

Oh my gaaaad
Du er gravid! Kan jeg få sette deg opp under gravid?? 
Det kan du! Også får jeg heller fjernes derifra om det blir kjemisk eller noeOh my gaaaadDu er gravid! Kan jeg få sette deg opp under gravid??
![]()

Så gøy! Du er førstemann på Gravid! Så stas!Det kan du! Også får jeg heller fjernes derifra om det blir kjemisk eller noe![]()
Ser på den nederste, gud så spennende! Visste ikke at man kunne få så sterk strek 6dpo. Er ikke det tidligste egget kan feste seg 5dpo? Helt fantastisk!
Ja er helt i sjokk jeg. Skulle jo bare få unna testetrangenDet virker jo nesten som du kanskje har noe hcg i kroppen da?OMG så spennende!
Men vi får se hvordan det utvikler seg!!Gleder meg til de kommende testene! Håper jeg får flyttet deg på gravid ogsåJa er helt i sjokk jeg. Skulle jo bare få unna testetrangen![]()
Men vi får se hvordan det utvikler seg!!
Kunne tenkt meg å flyttet alle på gravid jeg 
Haha ja! Kan du ikke bare gjøre detGleder meg til de kommende testene! Håper jeg får flyttet deg på gravid ogsåKunne tenkt meg å flyttet alle på gravid jeg
![]()

Haha ja, som vanlig! Håper også detAhhh treigostMen endelig var den her da! Hyggelig at du kom til oss for vår del da, håper å få sette deg på *Gravid* om noen dager
![]()
Kan forresten endre EL til 16/07
Egentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall 
Ser på den nederste?Ingenting nå på mårran igjen. Vis vedlegget 465024
Var nok bare skygger i går.
Føler ikke meg overhodet ikke gravid, så har ikke troa på at det kommer noen streker denne runden![]()

Jeg er oppblåst (men kan være pga ibs) har kjent på litt vondt i korsryggen og litt stikking på ene siden av magen (kan også være ibs)Hvordan går det med kroppene deres?
Rundt 4-5dpo her i dag. Her er det nok progesteron i sving da det fises, øm i korsrygg og livmor pluss ømme bryst. Hadde foodgasm i stad da jeg åt og var litt mer yr en vanlig ogsåEgentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall
![]()
Joda, hun mente det sikkert godt. Men jeg syns allikevel det var litt klønete sagt når jeg sa at det var vanskelig å holde på så lengeWow. Men tror du ikke venninnen din prøvde å «muntre» deg opp med at «håpet er ikke ute» på en måte da? Selv om for oss i vår prøve-verden er hver PP a battlefield, ender til og med i blodbad hver rundeMen jeg er så glad du ble møtt med slik forståelse fra fastlege, det forventes liksom ikke, nei
![]()

Samme her, løs mage, murringer og stikninger i livmor, økt mat og sexlyst og lettere emosjonell. Blir spennende om det er tegn på noe eller bare resultat av hormonsvingninger. Eggløsningstesten var nesten blank i dag og, så da må østrogen økningen starte lenge før eller skyldes noe annetHvordan går det med kroppene deres?
Rundt 4-5dpo her i dag. Her er det nok progesteron i sving da det fises, øm i korsrygg og livmor pluss ømme bryst. Hadde foodgasm i stad da jeg åt og var litt mer yr en vanlig ogsåEgentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall
![]()

Hvor mange dpo er du på lørdag?Jeg er oppblåst (men kan være pga ibs) har kjent på litt vondt i korsryggen og litt stikking på ene siden av magen (kan også være ibs)
Gleder meg sånn til testinga starter, føles som en evighet til lørdag :')
Jeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.Hvordan går det med kroppene deres?
![]()
kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede 
8 DPOJeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.
Hvor mange dpo kan man starte å teste med vanlig 25 mlu test egentlig?kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede
![]()