♡ IKM UKE 30 ♡

Men så kjedelig det hadde vært hvis man ikke hadde hatt troa, trenger litt spenning i hverdagen hehe
Jaa, kom igjen, heia heia! Syns det er deres tur nå!
Du har jo egentlig like mye rett til å ha troa, som å ikke ha det - og det er også realistisk å tenke at man kan blir gravid, for det kan jo absolutt hende det sitter denne gangen :shy::Heartpink
Tusen takk folkens:Heartred Fint å høre at det ikke er teit av meg:love017 Det skaper i alle fall spenning og gjør dette lettere å stå i:happy: Håper virkelig det er vår tur nå:smiley-angelic001 For oss alle:smiley-angelic001:Heartred

Hvordan går det med kroppene deres?
Rundt 4-5dpo her i dag. Her er det nok progesteron i sving da det fises, øm i korsrygg og livmor pluss ømme bryst. Hadde foodgasm i stad da jeg åt og var litt mer yr en vanlig også :love022 Egentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall :laughing001

Rundt 4-5dpo her i dag. Her er det nok progesteron i sving da det fises, øm i korsrygg og livmor pluss ømme bryst. Hadde foodgasm i stad da jeg åt og var litt mer yr en vanlig også :love022 Egentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall :laughing001
Jeg er oppblåst (men kan være pga ibs) har kjent på litt vondt i korsryggen og litt stikking på ene siden av magen (kan også være ibs)
Gleder meg sånn til testinga starter, føles som en evighet til lørdag :')

Wow. Men tror du ikke venninnen din prøvde å «muntre» deg opp med at «håpet er ikke ute» på en måte da? Selv om for oss i vår prøve-verden er hver PP a battlefield, ender til og med i blodbad hver runde :hilarious: Men jeg er så glad du ble møtt med slik forståelse fra fastlege, det forventes liksom ikke, nei :Heartred
Joda, hun mente det sikkert godt. Men jeg syns allikevel det var litt klønete sagt når jeg sa at det var vanskelig å holde på så lenge :hilarious:

Samme her, løs mage, murringer og stikninger i livmor, økt mat og sexlyst og lettere emosjonell. Blir spennende om det er tegn på noe eller bare resultat av hormonsvingninger. Eggløsningstesten var nesten blank i dag og, så da må østrogen økningen starte lenge før eller skyldes noe annet

Jeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.

Hvor mange dpo kan man starte å teste med vanlig 25 mlu test egentlig? :bag: kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede :nailbiting:

9 dpo. Ingen symptomer og bare negative tester:meh: øverst er 7dpo, de to i midten er 8 dpo, nederste i dag.

Vedlegg

• IMG_0488.jpeg
    IMG_0488.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 53
Jeg er 6 DPO i dag. Syns jeg hadde ymse "symptomer" i går, men kjenner ikke noe i dag foreløpig.

Hvor mange dpo kan man starte å teste med vanlig 25 mlu test egentlig? :bag: kjenner det er vanskelig å holde testetrangen unna når det er positive tester i gruppa allerede :nailbiting:
8 DPO

Back
Topp