♡ IKM Uke 29 ♡

Første gang jeg skriver her inne, selvom jeg har sniklest lenge.

Har PCOS og dette er første måned med Letrazol, så har en liiiiten følelse at det kanskje skal skje nå. Er veldig oppblåst, småvondt i magen, hele livmoren føles tung, og veldig vondt i puppene. Prøver å fortelle meg selv at det kan være fordi det er første gang jeg har hatt eggløsning på lenge, så kanskje det bare er sånn her det føles å være i mer hormonell balanse :dance018

TulleTrille - 34 - B1 - PP7 - EL 6.7 - IKM 20.7
Velkommen! Og så spennende med første barnet! Håper letrozol gjør at en liten spire sitter denne gangen :Heartpink

12 dpo og for seint til att det kan være noe
IMG_7726.jpeg

Er det mye skygger på Make Sure vanlig for tiden? Er ikke aktiv prøver, så har ikke fulgt med på status

Noen som ser noe?

Vedlegg

• 20250714_182302.jpg
    20250714_182302.jpg
    241 KB · Visninger: 60
  • 20250714_182433.jpg
    20250714_182433.jpg
    519,3 KB · Visninger: 62
Første gang jeg skriver her inne, selvom jeg har sniklest lenge.

Har PCOS og dette er første måned med Letrazol, så har en liiiiten følelse at det kanskje skal skje nå. Er veldig oppblåst, småvondt i magen, hele livmoren føles tung, og veldig vondt i puppene. Prøver å fortelle meg selv at det kan være fordi det er første gang jeg har hatt eggløsning på lenge, så kanskje det bare er sånn her det føles å være i mer hormonell balanse :dance018

TulleTrille - 34 - B1 - PP7 - EL 6.7 - IKM 20.7
Velkommen! Når planlegger du første test? :)

Er det mye skygger på Make Sure vanlig for tiden? Er ikke aktiv prøver, så har ikke fulgt med på status
Makesure med batchnr som slutter på 11 (som selges overalt for tiden) har visst lite fargestoff, og jeg opplever ikke skygge (tester med disse nå)
Tidligtestene fra ms har jeg fått mye skygge på

@Ma3

Noen som ser noe?
Jeg synes det er vanskelig å se, du ser jo alt mye tydeligere irl, så kan være det er en svak skygge der. Jeg skal ta en ny titt når streksynet mitt er litt mer uthvilt (driver jo å myser på mine egne om dagen også :hilarious: )
Hvilket batchnr er det på de du tester med? 8dpo er fortsatt veldig tidlig så mye som kan skje!

Makesure med batchnr som slutter på 11 (som selges overalt for tiden) har visst lite fargestoff, og jeg opplever ikke skygge (tester med disse nå)
Tidligtestene fra ms har jeg fått mye skygge på

@Ma3
Bildene mine er av samme test, bare litt forskjellig bakgrunn...er så usikker selv altså, blir nok litt lett opphengt:hilarious:

Altså unnskyld meg igjen, men altså jeg SER noe på dennne jeg, er det bare meg?!
:hilarious:
Joda eg ser skyggen eg også, men er 12 dpo, og da burde den vert mye sterkere tenker eg… :oops: og så får en jo litt håp, som mest sannsynlig blir knust i morgen :sorry: burde vert strengt forbudt å komme med skygger uten att der er noe :shifty:
Sist eg var gravid testet eg positivt 6 dpo og på 12 var begge strekene omtrent like sterke… så rart eg mister håpet ? Og den endte i sa… det var i februar 2023,
Og etter det har det ikkje vert positivt test, men en og annen sjelden gang en svak skygge som forsvinner igjen :sad010
( Beklager negativ mumling )

:hilarious:
Joda eg ser skyggen eg også, men er 12 dpo, og da burde den vert mye sterkere tenker eg… :oops: og så får en jo litt håp, som mest sannsynlig blir knust i morgen :sorry: burde vert strengt forbudt å komme med skygger uten att der er noe :shifty:
Sist eg var gravid testet eg positivt 6 dpo og på 12 var begge strekene omtrent like sterke… så rart eg mister håpet ? Og den endte i sa… det var i februar 2023,
Og etter det har det ikkje vert positivt test, men en og annen sjelden gang en svak skygge som forsvinner igjen :sad010
( Beklager negativ mumling )
Skjønner det, og lurt å ikke ha skyhøye forventninger :Heartred Testet du med tidligtester eller vanlige sist? Disse du har her vel 25 tester?
Pleier du å få skygger på bp?

Back
Topp