♡ IKM Uke 29 ♡

Er så nyskjerrig og spent, lurer så på hvordan den kjennes. Min nærmeste venninne fikk såre bryster veldig raskt men dette for meg er et veldig vanlig tegn på tr
Jeg fikk så mange symptomer de første prøveperiodene, men det var rett og slett fordi jeg sluttet på pillen og hormonene kom tilbake :dead:

Denne er kun til dere - for den er helt blenda, ingenting å myse på eller for :sorry:

9dpo i dag, så dette ser ikke helt bra ut :sorry:

Vedlegg

• IMG_6439.jpeg
    IMG_6439.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 51
Denne er kun til dere - for den er helt blenda, ingenting å myse på eller for :sorry:

9dpo i dag, så dette ser ikke helt bra ut :sorry:
9dpo er en sånn kneik, men for noen fester det seg senere og hcg kommer ikke før 10-11-12dpo, jeg gir ikke opp håpet for deg! Takk for at du delte bilde så vi kan se på oss (manifestere) strek for deg på den :hilarious::Heartpink

9dpo er en sånn kneik, men for noen fester det seg senere og hcg kommer ikke før 10-11-12dpo, jeg gir ikke opp håpet for deg! Takk for at du delte bilde så vi kan se på oss (manifestere) strek for deg på den :hilarious::Heartpink
Gaah disse dagene er nesten verst! Alle håp og forhåpninger kan så fort knuses helt brutalt.. men du har jo rett, løpet er ikke kjørt enda, selv om det føles sånn.

Jeg har så mye leamus-følelser nederst på magen i dag. Litt sånn som når man kjenner babyen sparke for første gang. Hadde det bare vært så vel :dummy1: :dance008

Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv:BangHead Om jeg hadde eggløsning 1/7 så vil jeg være 7 dpo i dag, alt for tidlig for test selvfølgelig..men klarer jeg la være?? Nei da! Jeg har en rar følelse, det murrer mye og en god del utflod. Jeg kan så vidt skimte en ultrasvak strek, men tror egentlig jeg kan se gravidstreker på hva som helst nå:excited001

Hvor realistisk er det egentlig at el er i dag hvis el-testen ble positiv i natt? Får jo samme panikken hver gang for at vi kunne gjort en bedre innsats for at det skal gå :banghead: Mannen er dårlig så for nok ikke lagt noe aksjer i dag uansett.

Back
Topp