♡ IKM Uke 29 ♡

Ok da har jeg, som den store testetøsen jeg er, gjort det jeg sa jeg ikke skulle - nemlig kjøpt metode tidlig test. Den burde registere noe i dag, sånn strengt tatt.. 6 dager til IKM.. hjelp. Kommer til å bli så skuffet hvis den er blenda. Kan ikke ta den akkurat nå, men om noen timer så kjører jeg på.
Ånei! De har jeg hørt slår ut skikkelig seint - enda seinere enn andre 25 tester :wtf: Du må ikke bli skuffet om den er negativ!

Ok da har jeg, som den store testetøsen jeg er, gjort det jeg sa jeg ikke skulle - nemlig kjøpt metode tidlig test. Den burde registere noe i dag, sånn strengt tatt.. 6 dager til IKM.. hjelp. Kommer til å bli så skuffet hvis den er blenda. Kan ikke ta den akkurat nå, men om noen timer så kjører jeg på.
Sitter her og venter jeg da :bag: Vil gjerne se en liiiiten skimt av en strek i det minste, det kan ikke være for mye og be om vel? :angelic:

Haha føler den! CD19 og ingen økning. Drittlei av ligging
Drittlei!! Men tok en ms nå og ser ut som den er veldig nære positiv, så en siste runde i dag så gir jeg meg :hilarious:
IMG_7060.jpeg

Er nysgjerrig, har noen av dere før opplevd tidlige tegn på graviditet, hva var de? ☺️ Jeg er så spent! Prøver å ikke bygge for mye forventning da dette er b1, pp1 men det er vanskelig da babyønsket er så sterkt ❤️

Back
Topp