Ja vi hadde virkelig ikke sett for oss at det skulle bli sånn og jeg er veldig spent nå, null anelse om hvor lang tid det kan ta da

Det første året tenkte vi egentlig bare at det kom til å skje når som helst, vi var veldig unge og tenkte aldri tanken da om at det kunne være noe galt egentlig. Det andre året kom katastrofe tankene...på det tidspunktet var vi bare 20 og 22 år gamle og det burde jo ha skjedd innen da. Så da begynte jeg å tracke eggløsningen, for det første året så var vi ikke så opphengte i det, men mensen kom allikevel hver eneste mnd. Når det nærmet seg 2 år siden prøvestart så sjekket vi oss begge hos lege og det ble aldri funnet noe som kunne forklare hvorfor jeg ikke ble gravid.
Når det hadde gått omtrent 2,5 år så gav vi mer eller mindre opp og jeg som siden jeg var ganske ung alltid hadde drømt om å bli mamma tok det forferdelig tungt. Så helt ut av det blå ble jeg plutselig gravid sommeren 2017 og vi fikk vår første datter året etterpå

Vi har ingen anelse om hvorfor det tok så lang tid og jeg ble aldri gravid før den sommeren, ikke en eneste spontanabort eller noe som helst på 3 år med prøving hver eneste mnd nesten..alle 3 har også samme far så jeg har ingen logisk forklaring

Har aldri vært så langt nede som jeg var i den perioden, tenk om jeg hadde visst at vi 10 år etter vi begynte å prøve for første gang så skulle jeg sitte her med 3 nydelige barn