♡ IKM Uke 29 ♡

Ahhh god marinering til dere som går over i dpo-land! Gleder meg til å snike på dere som er uken før oss :pompus: Her har jeg rukket å bli jomfruelig igjen siden sist syklus, så vi kostet støvet av maskineriet i dag, og fikk renset litt i rør og diverse verktøy man behøver til babymaking - men er fremdeles minst en ukes tid før ekte aksjer må legges.... spesielt om El er like tregt som sist... ahhh ventetid :shifty:
Godt å klargjøre maskineriet til det gjelder da! :laughing002 Håper ikke du må vente like lenge denne gangen.

jeg føler meg positiv til denne runden, hadde pos el test på begge testene i går og forsatt ganske sterke tester i dag, og kjente el tidligere idag, så ting har skjedd. Vi har fått lagt inn endel aksjer de siste dagene. Går inn idpo land i morgen og ikm har faktisk flyttet seg til 13, så må bytte uke da :)
Så godt å kjenne på en godfølelse! Veldig spennende tid fremover :drunken_smilie skal jeg sette deg på byttet uke eller vil du bare stå som du gjør?

Har tatt de her to i ettermiddag, Premom viser 0,98 og 0,88 på de. Vil jo tru de er positive? Så el i kveld/morgen tidlig.

Vedlegg

• IMG_2768.jpeg
    IMG_2768.jpeg
    1.004,1 KB · Visninger: 30
  • IMG_2772.jpeg
    IMG_2772.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 31
Åj sendte bare en halv morgen. Dere som har tatt utrogestan, når begynte dere? Chat gpt sier 2dpo, så si 48t fra positiv el-test? Erfaringer?

Åj sendte bare en halv morgen. Dere som har tatt utrogestan, når begynte dere? Chat gpt sier 2dpo, så si 48t fra positiv el-test? Erfaringer?
Jeg begynner på kvelden 2dpo. Så det blir 3 dager etter positiv test :Heartpink

Skal du ta morgen og kveld eller bare kveld?

jeg ser faktisk fin stigning på disse el testene som gikk ut i 2020 som kan passe med forventet el på torsdag!

Aldri klart å vente jeg heller, gi meg styrke og selvkontroll :hilarious: Er lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst :laughing002
HELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organisk :laughing001 Om ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det :laughing002 nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)

Kjenner meg igjen mtp å organisere ligging altså, vår første er snart 6 år, og vi har veldig liten leilighet om dagen - det krever listighet :hilarious: :silent

Ikke bare bare å få det gjort nei :hilarious: Bor hos min familie hele denne uken med el nå, kjempe kjekt :laughing002
Oh lords.. hvordan får dere det til?

Lurer på om «folk rundt», altså familie og venner, tenker på sånt.. sikkert ikke, men det er jo likevel noe de fleste har vært borti.. :laughing002 i hvert fall hvis man prøver systematisk..

Lurer på om «folk rundt», altså familie og venner, tenker på sånt.. sikkert ikke, men det er jo likevel noe de fleste har vært borti.. :laughing002 i hvert fall hvis man prøver systematisk..
Jaa :laughing002
Men altså, voksne folk vet jo hvordan livet fungerer og jeg blir overrasket om noen tar seg nær av å få «beskjedent inntrykk» av at noen «hygger» seg litt på ferie:bunny så lenge man klarer å skjerme de under 18 er det ikke krise (foruten eventuell egen skam og blygsel da vel og merke) :laughing002

Antar den blir positiv i morgen :)
Ikke dårlig av en test som gikk ut for nesten 5 år siden :hilarious:
det sies jo så mye forskjellig, burde man teste til den blir negativ igjen, eller må man bare anta at el skjer 24-48 timer etter første positive? Hva gjør dere? Hadde vært interessant å se om el faktisk skjer når jeg føler/tror. Forstår at UL er eneste sikre metode for å stadfeste el, men 48 timers range er jo litt unøyaktig :dead:
IMG_9236.jpeg

Må bare bruke muligheten når den er der :hilarious: Som i dag når han tilfeldigvis skulle dusje når småen sov, da kunne jeg også «stelle» meg :hilarious:

Antar den blir positiv i morgen :)
Ikke dårlig av en test som gikk ut for nesten 5 år siden :hilarious:
det sies jo så mye forskjellig, burde man teste til den blir negativ igjen, eller må man bare anta at el skjer 24-48 timer etter første positive? Hva gjør dere? Hadde vært interessant å se om el faktisk skjer når jeg føler/tror. Forstår at UL er eneste sikre metode for å stadfeste el, men 48 timers range er jo litt unøyaktig :dead:
Vis vedlegget 463966
Ja nå er den godt på gang!
Jeg pleier å teste til jeg ser at den er negativ igjen, i tilfelle toppen er lang. Også legge aksjer dagen for positiv test + dagen derpå, hvis man kan :drunken_smilie

Back
Topp