Godt å klargjøre maskineriet til det gjelder da!Ahhh god marinering til dere som går over i dpo-land! Gleder meg til å snike på dere som er uken før ossHer har jeg rukket å bli jomfruelig igjen siden sist syklus, så vi kostet støvet av maskineriet i dag, og fikk renset litt i rør og diverse verktøy man behøver til babymaking - men er fremdeles minst en ukes tid før ekte aksjer må legges.... spesielt om El er like tregt som sist... ahhh ventetid
![]()
Håper ikke du må vente like lenge denne gangen.
Her har jeg rukket å bli jomfruelig igjen siden sist syklus, så vi kostet støvet av maskineriet i dag, og fikk renset litt i rør og diverse verktøy man behøver til babymaking - men er fremdeles minst en ukes tid før ekte aksjer må legges.... spesielt om El er like tregt som sist... ahhh ventetid
skal jeg sette deg på byttet uke eller vil du bare stå som du gjør?

Er lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst
Om ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det
så lenge man klarer å skjerme de under 18 er det ikke krise (foruten eventuell egen skam og blygsel da vel og merke)