Fikk positiv test cd 14, pleier ikke å få det før cd17/18Spennende dager med el-testing også!Hvilken cd kom den på forrige runde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk positiv test cd 14, pleier ikke å få det før cd17/18Spennende dager med el-testing også!Hvilken cd kom den på forrige runde?
Jeg fikk tr når jeg forventet det, men så stoppet blødningen i en dag og da fikk jeg den svake streken og så tok blødningen seg opp dagen etter igjen. Vil jo aldri få helt svar, men kanskje det skjedde fordi jeg har kort lutealfaseJa jeg hadde kjemisk ved nyttår. Hadde noen dråper blod 6 dager før tr skulle komme, håpet at det var festeblødning så jeg tok en test som var positiv. Testet positiv i 2 dager, men blødningen tok seg bare opp, og så var ikke testen positiv lenger.. blødningen jeg fikk da telte som tr, og jeg gikk rett over i ny syklus.
Åj Åj! HerligDa er det el i dag og snart dpo-land!
Håper vi får lagt litt aksjer i dag også, men føler vi har dekket perioden ganske bra nå med torsdag, fredag og lørdag.
jeg begynte testingen fredag cd10, pleier få positiv test cd 16. gleder meg til å joine dpo land!Vanskelig og si, om det kun var 1 positiv test? Da kan det jo ha vært noe feil. Men flere positive tester vil man jo tenkte at det garantert var en prosess som ble avsluttet.Har et spørsmål om kjemisk graviditet, lurer på om jeg hadde det sist pp. Samboeren kunne også se svak strek på testen, men så begynte jeg å blø og mensen varte noen dager lengre enn den pleier. Flere som har opplevd det?
Tok ikke flere tester siden blødningen tok seg opp, så vet ikke om jeg hadde fått flere positive.Vanskelig og si, om det kun var 1 positiv test? Da kan det jo ha vært noe feil. Men flere positive tester vil man jo tenkte at det garantert var en prosess som ble avsluttet.
Åhh.. hmm og du testet ikke dagene før forventet tr?Jeg fikk tr når jeg forventet det, men så stoppet blødningen i en dag og da fikk jeg den svake streken og så tok blødningen seg opp dagen etter igjen. Vil jo aldri få helt svar, men kanskje det skjedde fordi jeg har kort lutealfase
Testet 7 eller 8 dpo bare, så igjen 11 dpo. Kan godt ha vært noe feil med testen også for alt jeg vet for streken var veldig svak. Har lutealfase på 10 dagerÅhh.. hmm og du testet ikke dagene før forventet tr?
Enten var det kjemisk ja, eller kanskje feil med testen? Tok du flere? Hvor lang lutealfase har du?
Ja det blir vanskelig å vite da..Testet 7 eller 8 dpo bare, så igjen 11 dpo. Kan godt ha vært noe feil med testen også for alt jeg vet for streken var veldig svak. Har lutealfase på 10 dager
Jeg har pleid å avslutte progesteronstøtten ved negativ test på 12dpo.Det er nok lurt! Cd14 er fin da. Føler det liksom er ideelt cd 14-15, uten at jeg vet at det er bedre enn andre dager daBegynte el testingen i kveld, så får vi se. Får så rask stigning at jeg kan ikke risikere å gå glipp av den!
Vis vedlegget 463781

Tenkte å gjøre det jeg også, ikke noe poeng i å ta det lengre enn jeg må. Vil prøve å ikke teste før 12 dpo fremover, studerer jo de testene til jeg blir galJa det blir vanskelig å vite da..
Bra du skal gå på cyclogest nå da! Da styrer du jo lutealfasen selvJeg har pleid å avslutte progesteronstøtten ved negativ test på 12dpo.

Er så kjedelig å vente på elDet er nok lurt! Cd14 er fin da. Føler det liksom er ideelt cd 14-15, uten at jeg vet at det er bedre enn andre dager da![]()
håper den kommer tidlig denne pp ogsåNei enig! Og å ikke teste før 12 dpo er en veldig fin strategi, men jeg klarer ikke vente så lengeTenkte å gjøre det jeg også, ikke noe poeng i å ta det lengre enn jeg må. Vil prøve å ikke teste før 12 dpo fremover, studerer jo de testene til jeg blir gal![]()
Selv om man blir koko av det! Hehe ja vet. Har hatt to sykluser nå med tidlig el og det har jo vært veldig deilig. Bare bli ferdig med det og hoppe over i dpo-land. Verste er all denne ventingen!Er så kjedelig å vente på elhåper den kommer tidlig denne pp også
Aldri klart å vente jeg heller, gi meg styrke og selvkontrollNei enig! Og å ikke teste før 12 dpo er en veldig fin strategi, men jeg klarer ikke vente så lenge![]()
Selv om man blir koko av det!
Hehe ja vet. Har hatt to sykluser nå med tidlig el og det har jo vært veldig deilig. Bare bli ferdig med det og hoppe over i dpo-land. Verste er all denne ventingen!
Er lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst 
HELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organiskAldri klart å vente jeg heller, gi meg styrke og selvkontrollEr lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst
![]()
Om ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det
nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)Kjenner meg igjen, ja. «Vent, ikke glem concievie +», «nå skal jeg ligge her i 20 min», «i dag har jeg EL, og vi må legge inn aksjer, skal vi ta det før henting eller etter legging». Veldig glad for at de siste aksjene ble lagt inn i dag. Nå tar vi pauseHELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organiskOm ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det
nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)

Kjempe romantisk jaHELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organiskOm ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det
nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)
Skal bli godt når el er over og vi kan slappe av igjen 
AMEN! Så deilig å få lagt siste aksjen i kveld. Takk for meg og heeeeej!Kjenner meg igjen, ja. «Vent, ikke glem concievie +», «nå skal jeg ligge her i 20 min», «i dag har jeg EL, og vi må legge inn aksjer, skal vi ta det før henting eller etter legging». Veldig glad for at de siste aksjene ble lagt inn i dag. Nå tar vi pause![]()
Her har jeg rukket å bli jomfruelig igjen siden sist syklus, så vi kostet støvet av maskineriet i dag, og fikk renset litt i rør og diverse verktøy man behøver til babymaking - men er fremdeles minst en ukes tid før ekte aksjer må legges.... spesielt om El er like tregt som sist... ahhh ventetid