♡ IKM Uke 29 ♡

Ja jeg hadde kjemisk ved nyttår. Hadde noen dråper blod 6 dager før tr skulle komme, håpet at det var festeblødning så jeg tok en test som var positiv. Testet positiv i 2 dager, men blødningen tok seg bare opp, og så var ikke testen positiv lenger.. blødningen jeg fikk da telte som tr, og jeg gikk rett over i ny syklus.
Jeg fikk tr når jeg forventet det, men så stoppet blødningen i en dag og da fikk jeg den svake streken og så tok blødningen seg opp dagen etter igjen. Vil jo aldri få helt svar, men kanskje det skjedde fordi jeg har kort lutealfase

Har et spørsmål om kjemisk graviditet, lurer på om jeg hadde det sist pp. Samboeren kunne også se svak strek på testen, men så begynte jeg å blø og mensen varte noen dager lengre enn den pleier. Flere som har opplevd det?
Vanskelig og si, om det kun var 1 positiv test? Da kan det jo ha vært noe feil. Men flere positive tester vil man jo tenkte at det garantert var en prosess som ble avsluttet.

Jeg fikk tr når jeg forventet det, men så stoppet blødningen i en dag og da fikk jeg den svake streken og så tok blødningen seg opp dagen etter igjen. Vil jo aldri få helt svar, men kanskje det skjedde fordi jeg har kort lutealfase
Åhh.. hmm og du testet ikke dagene før forventet tr?

Enten var det kjemisk ja, eller kanskje feil med testen? Tok du flere? Hvor lang lutealfase har du?

Åhh.. hmm og du testet ikke dagene før forventet tr?

Enten var det kjemisk ja, eller kanskje feil med testen? Tok du flere? Hvor lang lutealfase har du?
Testet 7 eller 8 dpo bare, så igjen 11 dpo. Kan godt ha vært noe feil med testen også for alt jeg vet for streken var veldig svak. Har lutealfase på 10 dager

Begynte el testingen i kveld, så får vi se. Får så rask stigning at jeg kan ikke risikere å gå glipp av den!
IMG_6972.png

Testet 7 eller 8 dpo bare, så igjen 11 dpo. Kan godt ha vært noe feil med testen også for alt jeg vet for streken var veldig svak. Har lutealfase på 10 dager
Ja det blir vanskelig å vite da..

Bra du skal gå på cyclogest nå da! Da styrer du jo lutealfasen selv :smug: Jeg har pleid å avslutte progesteronstøtten ved negativ test på 12dpo.

Tenkte å gjøre det jeg også, ikke noe poeng i å ta det lengre enn jeg må. Vil prøve å ikke teste før 12 dpo fremover, studerer jo de testene til jeg blir gal :hilarious:
Nei enig! Og å ikke teste før 12 dpo er en veldig fin strategi, men jeg klarer ikke vente så lenge :shy: :laughing002 Selv om man blir koko av det!
Er så kjedelig å vente på el :laughing002 håper den kommer tidlig denne pp også
Hehe ja vet. Har hatt to sykluser nå med tidlig el og det har jo vært veldig deilig. Bare bli ferdig med det og hoppe over i dpo-land. Verste er all denne ventingen!

Nei enig! Og å ikke teste før 12 dpo er en veldig fin strategi, men jeg klarer ikke vente så lenge :shy: :laughing002 Selv om man blir koko av det!

Hehe ja vet. Har hatt to sykluser nå med tidlig el og det har jo vært veldig deilig. Bare bli ferdig med det og hoppe over i dpo-land. Verste er all denne ventingen!
Aldri klart å vente jeg heller, gi meg styrke og selvkontroll :hilarious: Er lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst :laughing002

Aldri klart å vente jeg heller, gi meg styrke og selvkontroll :hilarious: Er lange dager i dpo-land, men nyter også det at det ikke lengre er noe jeg kan gjøre. Syntes helt ærlig det er ganske styrete å legge aksjer hele tiden. I hvert fall med en liten på 1 år som krever sitt. Var lettere forrige gang når vi bare kunne ha oss når som helst :laughing002
HELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organisk :laughing001 Om ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det :laughing002 nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)

HELT enig. Vi har en 2-åring og denne aksjeleggingen må jo times og planlegges noe så voldsomt. Superomantisk og organisk :laughing001 Om ikke dette styret gir menn potensproblemer så er det ingenting som gjør det :laughing002 nå håper jeg vi kan legge siste aksjer i dag på selveste el-dagen og være ferdige med det! (For en stund i hvert fall)
Kjenner meg igjen, ja. «Vent, ikke glem concievie +», «nå skal jeg ligge her i 20 min», «i dag har jeg EL, og vi må legge inn aksjer, skal vi ta det før henting eller etter legging». Veldig glad for at de siste aksjene ble lagt inn i dag. Nå tar vi pause :laughing002

Kjempe romantisk ja :laughing002 Skal bli godt når el er over og vi kan slappe av igjen :hilarious:

Kjenner meg igjen, ja. «Vent, ikke glem concievie +», «nå skal jeg ligge her i 20 min», «i dag har jeg EL, og vi må legge inn aksjer, skal vi ta det før henting eller etter legging». Veldig glad for at de siste aksjene ble lagt inn i dag. Nå tar vi pause :laughing002
AMEN! Så deilig å få lagt siste aksjen i kveld. Takk for meg og heeeeej! :salut

Ahhh god marinering til dere som går over i dpo-land! Gleder meg til å snike på dere som er uken før oss :pompus: Her har jeg rukket å bli jomfruelig igjen siden sist syklus, så vi kostet støvet av maskineriet i dag, og fikk renset litt i rør og diverse verktøy man behøver til babymaking - men er fremdeles minst en ukes tid før ekte aksjer må legges.... spesielt om El er like tregt som sist... ahhh ventetid :shifty:

jeg føler meg positiv til denne runden, hadde pos el test på begge testene i går og forsatt ganske sterke tester i dag, og kjente el tidligere idag, så ting har skjedd. Vi har fått lagt inn endel aksjer de siste dagene. Går inn idpo land i morgen og ikm har faktisk flyttet seg til 13, så må bytte uke da :)

Back
Topp