♡ IKM Uke 29 ♡

Ja det var raskt! Men kanskje like greit så slipper man å gå gjennom en langdryg prosess på egen hånd.

Jeg er såpass gammel nå (40) at man er overlatt til seg selv i form av at man ikke får statlig hjelp :sorry: Jeg har vært hos en privat fertilitetsklinikk, hvor jeg fikk progesteronstøtten. Og så vil de ha meg tilbake i august, da har vi forsøkt siden desember 2024. Tror det er snakk om at kanskje jeg kan forsøke otrivelle i tillegg. Skal også ta noen blodprøver hos fastlegen for å sjekke hormonnivåer og sånt.

IVF må vi altså betale av egen lomme, og det er ikke aktuelt. Så enten går det, eller så går det ikke.. og det har begynt å gå opp for meg mer og mer at det kanskje ikke går.. Nesten så jeg ikke kan tro det. Har alltid sett for meg å ha to barn :sorry:
Huff, er ikke en god følelse når du vet at dere ikke får hjelp offentlig :sorry: håper virkelig at dere får det til med litt medisiner og at det blir to barn :Heartred

CD9. Tør ikke annet enn å bare starte el-testingen :shy: Så får det heller bare gå 3-4 pakker tester hvis det absolutt må… Skal ha FULL kontroll denne syklusen
IMG_3581.jpeg

Så kjedelig at du oppdaget det akkurat for sent! Men det kan jo gå selv om :Heartred Hvordan var det å bli gravid med nr1?
Ja det var veldig leit.. Samme som at jeg var 36 da jeg oppdaget at hvis man skal fryse ned egg bør man gjøre det før man er 35:smiley-ashamed004 man burde fått sånn info i god tid et eller annet sted!

Med førstemann ble jeg gravid på første forsøk da jeg var 37. Var forberedt på at det kom til å ta lang tid, men det gjorde det altså ikke :smiley-bounce012 hvordan var det for deg med din første? Og hvor gammel er hun/han?

Ja det var veldig leit.. Samme som at jeg var 36 da jeg oppdaget at hvis man skal fryse ned egg bør man gjøre det før man er 35:smiley-ashamed004 man burde fått sånn info i god tid et eller annet sted!

Med førstemann ble jeg gravid på første forsøk da jeg var 37. Var forberedt på at det kom til å ta lang tid, men det gjorde det altså ikke :smiley-bounce012 hvordan var det for deg med din første? Og hvor gammel er hun/han?
Typisk, burde absolutt vært mer opplyst om!

Det tok nesten ett år, gikk på 3 forsøk med cyclogest så håper jo at det gjør susen denne gangen også! Hun ble 1 år i april så var bare å hive seg rundt og starte prøvingen så fort jeg fikk en litt stabil syklus :hilarious:

Typisk, burde absolutt vært mer opplyst om!

Det tok nesten ett år, gikk på 3 forsøk med cyclogest så håper jo at det gjør susen denne gangen også! Hun ble 1 år i april så var bare å hive seg rundt og starte prøvingen så fort jeg fikk en litt stabil syklus :hilarious:
Åhh det krysser jeg fingrene for! Blir 2 år mellom dem kanskje da, alt ettersom :drunken_smilie her blir det minimum 3 år, hvis det går da..!

Hvis det klaffer denne måneden blir det termin omtrent samtidig :hilarious: så det hadde vært litt gøy og sikkert litt stress! Men bedre å begynne å prøve i tilfelle det tar lang tid denne gangen også
Hehe jeg har de samme tankene - går det ikke nå, men i august, så får vi ny maibaby. Mai er jo så hektisk allerede :laughing002 men for all del, jeg tar hvilken som helst måned! Vil bare at vår siste skatt skal komme :sad010:Heartpink

Back
Topp