Koselig! Denne gangen håper jeg det ender med en liten spire som sitter hele veienMelder meg inn her jeg
Frostbite - 32 - B2 - PP9 (Kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 03/07 - IKM 18/07

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig! Denne gangen håper jeg det ender med en liten spire som sitter hele veienMelder meg inn her jeg
Frostbite - 32 - B2 - PP9 (Kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 03/07 - IKM 18/07

Det håper virkelig jeg ogsåKoselig! Denne gangen håper jeg det ender med en liten spire som sitter hele veien![]()

Hadde el på dag 11 forrige syklus, så skjønner deg godt! Begynte å teste på cd7 selvFøles veldig prematurt å ta en el-test allerede i dag på cd6, med tr så vidt overstått - men så begynte jeg å kjenne tegn til økt utflod, så da begynte jeg testingen. Forrige syklus kom el på cd12 og jeg ble tatt litt på sengen, dessverre ikke bokstavelig talt, for det ble derfor lagt altfor lite aksjerSå denne gangen er jeg litt mer på hugget og aksjer skal bli lagt i hytt og gevær!
![]()

Yaay!Fin gruppemelder meg inn!
BBYG - 35 - b3 - pp3 - el 1/7 - ikm 15/7
Blir spennende å se om el kommer like tidlig denne runden for oss begge 
Oi det er sprøtt at de gir så forskjellig svarSkal straks i gang med EL testing. Men lurer da på hva deres erfaringer er med de forskjellige testene? Har babyplan med sånn stav som gir sirkel å sol denne runden men har prøvd metode fra apotek 1 og makesure sine også. Å Metode var for meg bortkasta bruk. Gav vidt forskjellig svar fra makesure, når de ble brukt samtidig
Ville bare sykle inn i samtalen og si at jeg har blitt gravid 3 av 5 sykluser i år med Makesure sine eggløsningstester. Alle endte dessverre i kjemisk, men ble likevel gravid. Så de funker hvertfall for megOi det er sprøtt at de gir så forskjellig svarMen da er det sikkert lurt å bruke samme merke/test i testperioden.
Jeg forsøkte meg på sånn stav med smilefjes, men jeg liker å registere testene mine i appen premom, så jeg bruke metode sine tester. Ble jo litt redd nå da at de ikke er riktige likevel etter det du skrev.. viste makesure og metode forskjellige dager for el?
Jeg skrev feil i sted, jeg bruker makesure sine. Så det var gode nyheter! Men sikkert lurt å bruke samme merke gjennom hele testperioden. Kan være de har ulik sensitivitet eller liknende..?Ville bare sykle inn i samtalen og si at jeg har blitt gravid 3 av 5 sykluser i år med Makesure sine eggløsningstester. Alle endte dessverre i kjemisk, men ble likevel gravid. Så de funker hvertfall for meg
Veldig usikker på om det er forskjell på sensitivitet eller fargestoff eller hva det er, men jeg er i hvert fall tilhenger av å bruke samme type test, bare for å ikke bli ledet i villrede av forskjellige resultaterJeg skrev feil i sted, jeg bruker makesure sine. Så det var gode nyheter! Men sikkert lurt å bruke samme merke gjennom hele testperioden. Kan være de har ulik sensitivitet eller liknende..?

Ja jeg tenker det sammeVeldig usikker på om det er forskjell på sensitivitet eller fargestoff eller hva det er, men jeg er i hvert fall tilhenger av å bruke samme type test, bare for å ikke bli ledet i villrede av forskjellige resultater![]()
Så leit med de kjemiske du har hatt
Hadde du kjemisk i forrige syklus?Nei det tror jeg ikke. Men hadde kjemisk PP4, PP6 og PP7. Er startet på PP9 nåJa jeg tenker det sammeSå leit med de kjemiske du har hatt
Hadde du kjemisk i forrige syklus?

Velkommen! Håper det gjør susenMelder meg inn her jeg ogsåVært hos gynekolog i dag og fikk resept på cyclogest. Fikk beskjed om å prøve i tre sykluser og hvis jeg ikke er gravid innen det burde vi diskutere alternativer.
Nammen - 32 år - b2 - PP 3 - el 06/07 - ikm 20/07

Fattig trøst, men du blir ihvertfall fort gravid - og det gir jo større sjanse for at det snart går veien!Nei det tror jeg ikke. Men hadde kjemisk PP4, PP6 og PP7. Er startet på PP9 nå![]()

Jepp! Krysser fingre og tær og alt som erFattig trøst, men du blir ihvertfall fort gravid - og det gir jo større sjanse for at det snart går veien!![]()

Har du fått noe beskjed om hvor lenge du kan prøve med progesteron støtte før du eventuelt må ha noe mer hjelp? Ble litt overrasket over at legen ga oss tre forsøk før han på en måte har bestemt at vi da ikke klarer det uten ivfVelkommen! Håper det gjør susenJeg har gått på cyclogest i 4 PP’er og går nå på Utrogestan. Det gir en litt ekstra trygghet i tilfelle man blir gravid
![]()

Ja det var raskt! Men kanskje like greit så slipper man å gå gjennom en langdryg prosess på egen hånd.Har du fått noe beskjed om hvor lenge du kan prøve med progesteron støtte før du eventuelt må ha noe mer hjelp? Ble litt overrasket over at legen ga oss tre forsøk før han på en måte har bestemt at vi da ikke klarer det uten ivf![]()
Jeg har vært hos en privat fertilitetsklinikk, hvor jeg fikk progesteronstøtten. Og så vil de ha meg tilbake i august, da har vi forsøkt siden desember 2024. Tror det er snakk om at kanskje jeg kan forsøke otrivelle i tillegg. Skal også ta noen blodprøver hos fastlegen for å sjekke hormonnivåer og sånt.