♡ IKM uke 28 ♡

Noe jeg synes er litt rart er at forrige pp som endte i kjemisk, så hadde jeg vondt/ubehag kun på venstre side. Denne gangen har jeg også vondt kun på venstre side? Skulle jo egentlig tro det ble på motsatt side med tanke på at egget slippes som oftest annenhver gang fra høyre også venstre side? Noen tanker?
Ja det har jeg ofte tenkt på fordi jeg har 9 av 10 ganger masse murringer og vondter på venstresiden. Ekstremt sjeldent på høyresiden. Skulle derfor tro at det da er venstresiden egget som regel slippes fra, men hvem vet..

Jeg er 13DPO i dag! I seg selv er det en seier, for det betyr at jeg har veldig god effekt av progesteronet, jeg som aldri kom meg forbi 10DPO :happy: Har vært bortreist og valgte bevisst å reise fra alle testene hjemme, så jeg tok første test om kvelden 10DPO. De har dessverre vært negative, kanskje skimtet jeg en skygge i går, men ellers ingenting. Jeg lar chatGPT se på de hver dag og vi har vært enige om negative tester, men i dag mente den at det er noe der!

Jeg har lest tråden om chatGPT som peker på feil sted for strek, eller plutselig viser feil bilde osv, så jeg tar det med verdens største klype salt. Jeg klarer ikke helt å se noe annet enn en negativ test, men jeg håper jo enda på et mirakel :Heartred er det noen som ser noe?
Jeg skimter noe!

NÅ kan jeg settes på Gravid! :Heartblue
Tatt i kveld, 8DPO.
Ser svak økning på strimmeltestene også, tatt hhv. 6-, 7- og 8DPO :Heartred

Vedlegg

• 20250707_222532.jpg
    20250707_222532.jpg
    721,4 KB · Visninger: 74
  • 20250707_222728.jpg
    20250707_222728.jpg
    671 KB · Visninger: 72
NÅ kan jeg settes på Gravid! :Heartblue
Tatt i kveld, 8DPO.
Ser svak økning på strimmeltestene også, tatt hhv. 6-, 7- og 8DPO :Heartred

Gratulerer så mye med spiren :love7 :happy093 :binkybaby :talk017 :love017 Setter deg på gravid❤️

Litt små-angst etter kjemisk i Mars. Noen som har opplevd å få positiv digital ved kjemisk?

Ja, dessverre. Hatt mange kjemiske. Dette er tester fra min siste kjemiske i januar:
Screenshot_20250708_002039_Gallery.jpg
Screenshot_20250708_002048_Gallery.jpg
Screenshot_20250708_002146_Gallery.jpg

Ikm i dag! Sportingen ga seg i går, var bare rosa/lyse brun. Opplevde det samme i forrige svangerskap.
Tror jeg konkluderer med at jeg er gravid og slutter med strimmeltester, for jeg blir bare stressa :hilarious: Blir bare clearblue digital framover for å følge med at det stiger:smiley-ashamed004

Gratulerer så mye med spiren :talk017:binkybaby:love017:smiley-bounce012:gen014:dance008:gen014:happy093:hug007:love7:Heartblue :Heartpink Vil du flyttes til gravid?❤️

CD27/13DPO:
Satser på at mens kommer på torsdag, det passer perfekt med gyntimen på fredag :smiley-bounce012 Vil egentlig bare ha mens, starte på nytt og gå inn i PP4:flower Tempen synker, så det er iallefall positivt:dance008
Screenshot_20250708_070318_FF App.jpg

Litt små-angst etter kjemisk i Mars. Noen som har opplevd å få positiv digital ved kjemisk?
Jaa, jeg også har fått positiv digital to ganger ved kjemisk (da går jeg ut fra at det er kjemisk denne gangen hos meg).

Så egentlig kan du bare flytte meg fra gravid til TR, @mamat2prinsesser&4prinser for jeg kan ikke si jeg har troen denne gangen. Skal egentlig ha TR i dag etter planen (glemt å oppdatere), men blir vel litt forsinket når man går gjennom kjemisk :Heartred

Jeg har en test igjen og tenker å ta den på 2.urin i dag. Har bestilt flere som sikkert kommer i løpet av uka, også får man bare vente til torsdag på å ta ny blodprøve. Bare håper jeg får svar før helgen :Heartred

8 DPO
Ikke veldig fornøyd med utvikling på strek.. Synes den er vanskeligere å se idag enn igår - og enda ikke utslag på Metode som også er tidligtest. Var å tok hcg hos lege idag, så spent imorgen hva den viser når jeg såviidt har utslag på tidligtest :hilarious:

Skal prøve å teste på 2. urin idag å se, men har såklart pælma en halvliter drikke nå på morgenen så spørs bare om den er så mye bedre!

IMG_6761.jpeg

8 DPO
Ikke veldig fornøyd med utvikling på strek.. Synes den er vanskeligere å se idag enn igår - og enda ikke utslag på Metode som også er tidligtest. Var å tok hcg hos lege idag, så spent imorgen hva den viser når jeg såviidt har utslag på tidligtest :hilarious:

Skal prøve å teste på 2. urin idag å se, men har såklart pælma en halvliter drikke nå på morgenen så spørs bare om den er så mye bedre!

Vis vedlegget 464615
Metode er veldig lite sensitiv da, så rart det er tidlig test egentlig :p Håper streken utvikler seg

Jeg er 13DPO i dag! I seg selv er det en seier, for det betyr at jeg har veldig god effekt av progesteronet, jeg som aldri kom meg forbi 10DPO :happy: Har vært bortreist og valgte bevisst å reise fra alle testene hjemme, så jeg tok første test om kvelden 10DPO. De har dessverre vært negative, kanskje skimtet jeg en skygge i går, men ellers ingenting. Jeg lar chatGPT se på de hver dag og vi har vært enige om negative tester, men i dag mente den at det er noe der!

Jeg har lest tråden om chatGPT som peker på feil sted for strek, eller plutselig viser feil bilde osv, så jeg tar det med verdens største klype salt. Jeg klarer ikke helt å se noe annet enn en negativ test, men jeg håper jo enda på et mirakel :Heartred er det noen som ser noe?

8 DPO

Vis vedlegget 464615
8 DPO er fortsatt tidlig, tenker jeg, og det er ikke alle som får utslag. Jeg ser streken, og forhåpentligvis blir den sterkere i løpet av dagen, men sannsynligvis i morgen :happy:

Tørr nesten ikke å håpe for mye, spesielt mtp jeg har lest andre har fått skyggestreker på disse testene :scared001men jeg skimter noe ultrasvakt på både bp tidlig og vanlig strips + tidlig stav. Hva er sjansen for å få falsk positiv/skyggestrek på alle tre?

Back
Topp