Sommerfugl)
Forelsket i forumet
Jaa, jeg kan jo egentlig det. Er jo gravid nå, så håper jeg at det fortsetter slikNydelige testen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vil du settes på gravid?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, jeg kan jo egentlig det. Er jo gravid nå, så håper jeg at det fortsetter slikNydelige testen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vil du settes på gravid?

Jaa, jeg kan jo egentlig det. Er jo gravid nå, så håper jeg at det fortsetter slik![]()

6DPO , synes faktisk jeg skimter noe ultra-svakt !
spurte mr gpt om sannsynligheten for pos gt 5dpo, og fikk i svar at den var 0%, økte til 10% på dag 8
så vet ikke helt, tok en test idag selv, selv om jeg hadde planlagt å vente
why!? IdkTester idag igjen duspurte mr gpt om sannsynligheten for pos gt 5dpo, og fikk i svar at den var 0%, økte til 10% på dag 8
så vet ikke helt, tok en test idag selv, selv om jeg hadde planlagt å vente
why!? Idk
Lol, eg berre "koffer lage hu guacamole til fredagstaco på ein Onsdag, den blir jo brun og ekkel til fredagen dåDa har jeg laget guacomole til fredagstaco'nSkal straks sette igang med resten, og dekke på bordet
Guttene er i bassenget og koser seg med storebror
![]()

"Ser den tydelig! Hvor mange dpo er du?Nå håper jeg at det ikke er nok en lurestrek.. fikk mest sannsynlig skygge for to dager siden, så var den blenda i går. Skal sies at jeg aldri har opplevd skyggestrek på disse testene, og jeg har brukt de i 6 år. Krysser alt jeg har
Vis vedlegget 464302Vis vedlegget 464303
Premom appen påstår 10 dpo. Men jeg tror 11 dpo etter symptomer på eggløsningsdagenSer den tydelig! Hvor mange dpo er du?

Ser veldig lovende ut, daPremom appen påstår 10 dpo. Men jeg tror 11 dpo etter symptomer på eggløsningsdagen![]()

Ser den tydelig! Da er vel vi like langt på vei! Så spennende!Nå håper jeg at det ikke er nok en lurestrek.. fikk mest sannsynlig skygge for to dager siden, så var den blenda i går. Skal sies at jeg aldri har opplevd skyggestrek på disse testene, og jeg har brukt de i 6 år. Krysser alt jeg har
Sniker, den ser fin ut til 11dpo, ja
Ja jeg føler den har økt, åå håper! Takk for svarSniker, den ser fin ut til 11dpo, jahar vel steget fra i går?
Ja jeg føler den har økt, åå håper! Takk for svarVis vedlegget 464313
Den ser jo veldig bra ut! Sterkere enn min
Aldri fått positiv før ikm før faktisk, så er veldig spentNå håper jeg at det ikke er nok en lurestrek.. fikk mest sannsynlig skygge for to dager siden, så var den blenda i går. Skal sies at jeg aldri har opplevd skyggestrek på disse testene, og jeg har brukt de i 6 år. Krysser alt jeg har

Jaa, veldig spent selv! Blir noen spennende dager fremoverDen ser jo veldig bra ut! Sterkere enn minAldri fått positiv før ikm før faktisk, så er veldig spent
Gode duuFiiiine testen, ser kjempebra ut![]()
Hvordan går det med deg?