♡ IKM uke 28 ♡

Du har jo så fin temp, kanskje det bare er for tidlig?:Heartpink

Takk, takk❤️ Har gjerne høy temp i dpo-land, den er faktisk laver nå enn den pleier å være :p Vet det ennå er tidlig, men stålsetter meg for PP4:angel5
Screenshot_20250704_121406_FF App.jpg

Syns det er en fin strek, og den ser rosa ut også! :Heartpink Er nok en liten spire på vei :happy:
Vet ikke om jeg innbiller meg det, men i dag murrer det veldig også :bag: Men tør ikke helt å tro det enda, må nok teste noen dager til først :shy:

Da har jeg bestilt time til GYN den 14.juli for å få tatt blodprøver og få resept på Letrozol. Så håper vi det booster EL, så det skjer noe :joyful: Litt spent på hva blodprøvene avslører:nailbiting:

Da har jeg laget guacomole til fredagstaco'n:dance011Skal straks sette igang med resten, og dekke på bordet:joyful: Guttene er i bassenget og koser seg med storebror:fish

6DPO , synes faktisk jeg skimter noe ultra-svakt !

Vedlegg

• 20250704_140050.jpg
    20250704_140050.jpg
    431,7 KB · Visninger: 69
Jeg dro på apoteket i dag for å kjøpe clearblue som slår ut 6 dager før forventet mens. Og her er resultatet :Heartred Vis vedlegget 464271
Så krysser jeg fingrene for at dette ikke blir en ny kjemisk:Heartred nå puster jeg litt lettet ut!

Nydelige testen :love7 :smiley-bounce012 :love017 :gen014 :cool05 :dance011Vil du settes på gravid?

Back
Topp