♡ IKM uke 28 ♡

Om noen lurer på hvordan en 5DPO test ser ut xD xD
HÅPER jeg ikke er den eneste som har gått på den smellen xD
4dpo idag, tenkt mange ganger på å teste! Venteventevente - tenkte å vente til søndag, 7dpo, men tror jeg må teste litt før.. kanskje ikke i morgen da, siden du ga meg litt flashback til hvordan morgendagens test vil se ut uansett :joyful:

Noen her som bruker utrogestan (progesteron)? Jeg fikk melding fra fastlege nå ikveld at hun ønsker jeg skal begynne på det nå. Står at jeg skal bruke det ut uke 12 (ved graviditet) men så står det ingenting om når jeg skal slutte på det dersom jeg ikke er gravid denne syklusen.. Så lurer på om noen av dere bruker det og hvor lenge, og om man merker noe særlige bivirkninger av det.
Jeg bruker Utrogestan nå, første syklus jeg prøver det. Startet to dager etter eggløsning og står jeg skal fortsette til ca uke 12 ved graviditet og ellers stoppe hvis mensen kommer… håper ikke det men! Har mye menssmerte-eggløsnings vondt i både korsrygg og mage. Får håpe det er verdt det! :)

4dpo idag, tenkt mange ganger på å teste! Venteventevente - tenkte å vente til søndag, 7dpo, men tror jeg må teste litt før.. kanskje ikke i morgen da, siden du ga meg litt flashback til hvordan morgendagens test vil se ut uansett :joyful:

Trur det kan være lurt å la være, ja :-D

For en nedtur! Viste seg at streken i går bare var en skyggestrek, for dagens test er blenda :facepalm: 9 eller 10 dpo
IMG_3042.jpeg

Testet med morgenurin, selv om jeg vet at det ikke er det beste. Fortsatt en svak strek, 10 DPO. Usikker på om den er «rosa nok»? Veldig redd for skyggestreker og ny kjemisk kjenner jeg
Vis vedlegget 464204
Forstår deg så godt! Pust godt og ta en ny en litt senere. Husk på at det går 2 døgn for dobling i hcg, og de er jo svært svake de første testene :Heartpink

For en nedtur! Viste seg at streken i går bare var en skyggestrek, for dagens test er blenda :facepalm: 9 eller 10 dpo
Vis vedlegget 464199

Jeg har dårlig erfaring med å teste med morgenurin! Som om den blir for konsentrert eller noe! Har før opplevd, ved graviditet, at testene har vært svakere på morgenurin! Personlig anbefaling fra meg er å vente med å teste til dagens vannlating nr 2 :-)

9 dpo, første test er tatt og den er blenda. Har ikke like mye symptomer som forrige pp, men i går hadde jeg plutselig melk i den ene puppen og det er et år siden jeg ammet sist.

Et Google søk sa at det var et dårlig tegn, men jeg er usikker.

9 dpo, første test er tatt og den er blenda. Har ikke like mye symptomer som forrige pp, men i går hadde jeg plutselig melk i den ene puppen og det er et år siden jeg ammet sist.

Et Google søk sa at det var et dårlig tegn, men jeg er usikker.
Det fikk jeg i PP2 og jeg var gravid! :) Men det ble kjemisk da

Spennende! Kjipt at det endte med kjemisk :arghh: jeg har hørt om noen som har sagt det samme, så får se de neste dagene.

Jeg har ikke opplevd skygger på babyplan så er mulig en spire. Skal du teste mer i dag eller venter du til i morgen?
Nei ikke jeg heller, så det gir meg litt håp :Heartpink
Nei må teste flere ganger i dag :bag:

Spennende! Kjipt at det endte med kjemisk :arghh: jeg har hørt om noen som har sagt det samme, så får se de neste dagene.
Fant selv ikke så mye om det, men fikk melk 7 dpo og 11 dpo fikk jeg positiv test. Ja kjedelig med kjemisk. Men der er jo ikke sikkert det er noe negativt da? Håper ikke det i hvert fall, da jeg fikk det denne gangen også, men har ikke tenkt så mye på det denne gangen bare :bag:

PP3/CD23/9DPO:
Kjenner ikke noe annet enn leamus i øyet for åttende dagen på rad :hilarious:
Og blenda tester:p Jeg er dessverre nok ikke gravid, magefølelsen stemmer som regel alltid❤️
Så da ser jeg fram til å dra en tur til gyn, og forhåpentligvis få letrozol og få tatt blodprøver:angel5
20250704_091645.jpg

Screenshot_20250704_085524_FF App.jpg

Screenshot_20250704_085913_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250704_085931_ChatGPT.jpg

PP3/CD23/9DPO:
Kjenner ikke noe annet enn leamus i øyet for åttende dagen på rad :hilarious:
Og blenda tester:p Jeg er dessverre nok ikke gravid, magefølelsen stemmer som regel alltid❤️
Så da ser jeg fram til å dra en tur til gyn, og forhåpentligvis få letrozol og få tatt blodprøver:angel5
20250704_091645.jpg

Screenshot_20250704_085524_FF App.jpg

Screenshot_20250704_085913_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250704_085931_ChatGPT.jpg
Du har jo så fin temp, kanskje det bare er for tidlig?:Heartpink

Back
Topp