Hahah ja selvfølgelig! Haha sorry heeelt fjern!Du må nesten legge inn infoen som du kopierer fra hovedinnleggetEtter du har gjort det, så legger jeg deg til listen
![]()
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP8 - el 29.06 - IKM 13.07
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah ja selvfølgelig! Haha sorry heeelt fjern!Du må nesten legge inn infoen som du kopierer fra hovedinnleggetEtter du har gjort det, så legger jeg deg til listen
![]()
Takker, da venter jeg i spenning

Hahah ja selvfølgelig! Haha sorry heeelt fjern!

Vi er helt likt, så gøy! Når skal du begynne å teste?Hahah ja selvfølgelig! Haha sorry heeelt fjern!
Jaa det er gøy! Testetøsen i meg vil jo begynne senest 7dpoVi er helt likt, så gøy! Når skal du begynne å teste?
men skal prøve å kanskje holde meg til 8 
hva med deg?Haha, senest! Jeg har jo lyst å ta en test idag jegJaa det er gøy! Testetøsen i meg vil jo begynne senest 7dpomen skal prøve å kanskje holde meg til 8
hva med deg?
men vet det gir ingenting. Forrige syklus så fikk jeg positiv test på dpo3 elns., men det var jo to falske tester, så må prøve å holde meg, men dag 7, det kan jeg kanskje klare å holde meg til. Når jeg først begynner p teste, så ryker det endel tester i løpet av en dag 
Er så sykt trøtt for tiden.. det tar litt på, men holder motet oppe med at det er to dager til sommerferie!
Kanskje du er preggy og kjenner trøtthet som symptom?
Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe
DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine + varmefølelse over nedre del av magen (litt likt som kynnere!), halsbrann på formiddagen
Teller ned til fredag som blir 6DPO, da

Sniker. Bruker ikke utrogestan men cyclogest. Har hatt assistert befruktning da, men skal bruke det til jeg er 5 uker på vei.Noen her som bruker utrogestan (progesteron)? Jeg fikk melding fra fastlege nå ikveld at hun ønsker jeg skal begynne på det nå. Står at jeg skal bruke det ut uke 12 (ved graviditet) men så står det ingenting om når jeg skal slutte på det dersom jeg ikke er gravid denne syklusen.. Så lurer på om noen av dere bruker det og hvor lenge, og om man merker noe særlige bivirkninger av det.
Vis vedlegget 464109Hurra. GratulererDa… fikk jeg endelig positiv digital test
Jeg kan settes på gravid, termin blir 19 mars ca
Nå håper jeg resten her følger etter!!

Får ikke sett bildet. Kan du legge ut på nytt?8/9 dpo. Blir noen spennende dager framoverVis vedlegget 464109

Kan evt være stress, for tar multivitaminer, B6, ekstra magnesium, d-vitaminer,Q10++ og sjekk ut dagens kort
Da… fikk jeg endelig positiv digital test
Jeg kan settes på gravid, termin blir 19 mars ca
Nå håper jeg resten her følger etter!!

Håper det blir mange som følger etter
Hvor lenge skal man gå på det hvis man ikke blir gravid?Sniker. Bruker ikke utrogestan men cyclogest. Har hatt assistert befruktning da, men skal bruke det til jeg er 5 uker på vei.
Bivirkninger er gjerne som tidlige gravidsymptomer
Mest merkbart hos meg har vært murring.

Så får teste mer imorgen tidlig(prøve å ikke drikke så mye ikveld)