♡ IKM uke 28 ♡

Jaa det er gøy! Testetøsen i meg vil jo begynne senest 7dpo :laughing002 men skal prøve å kanskje holde meg til 8 :shy::laughing001 hva med deg?
Haha, senest! Jeg har jo lyst å ta en test idag jeg :nailbiting: men vet det gir ingenting. Forrige syklus så fikk jeg positiv test på dpo3 elns., men det var jo to falske tester, så må prøve å holde meg, men dag 7, det kan jeg kanskje klare å holde meg til. Når jeg først begynner p teste, så ryker det endel tester i løpet av en dag :joyful:

Da blir det testing på søndag!

Er så sykt trøtt for tiden.. det tar litt på, men holder motet oppe med at det er to dager til sommerferie!

Vært dautrøtt i hele dag jeg og, men er sommerferie og kidsa hjemme, så tenker det er grunnen :laughing021 Kanskje du er preggy og kjenner trøtthet som symptom?:smiley-angelic001

Noen her som bruker utrogestan (progesteron)? Jeg fikk melding fra fastlege nå ikveld at hun ønsker jeg skal begynne på det nå. Står at jeg skal bruke det ut uke 12 (ved graviditet) men så står det ingenting om når jeg skal slutte på det dersom jeg ikke er gravid denne syklusen.. Så lurer på om noen av dere bruker det og hvor lenge, og om man merker noe særlige bivirkninger av det.

Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe

DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine + varmefølelse over nedre del av magen (litt likt som kynnere!), halsbrann på formiddagen

Teller ned til fredag som blir 6DPO, da

Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe, hehe - sikkert ikke

DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine + varmefølelse over nedre del av magen (litt likt som kynnere!), halsbrann på formiddagen
DPO 4: Insomnia natt til idag, hjertebank, gråtlabil, frysninger, små hvite kviser, økende hvilepuls

Teller ned til fredag som blir 6DPO, da ryker første test ! :-D

Vedlegg

• Screenshot_20250703_002537.jpg
    Screenshot_20250703_002537.jpg
    49,8 KB · Visninger: 29
Noen her som bruker utrogestan (progesteron)? Jeg fikk melding fra fastlege nå ikveld at hun ønsker jeg skal begynne på det nå. Står at jeg skal bruke det ut uke 12 (ved graviditet) men så står det ingenting om når jeg skal slutte på det dersom jeg ikke er gravid denne syklusen.. Så lurer på om noen av dere bruker det og hvor lenge, og om man merker noe særlige bivirkninger av det.
Sniker. Bruker ikke utrogestan men cyclogest. Har hatt assistert befruktning da, men skal bruke det til jeg er 5 uker på vei.
Bivirkninger er gjerne som tidlige gravidsymptomer :)
Mest merkbart hos meg har vært murring.

CD 39, 8 dpo. Ingen symptomer. Negativ test.
En bitteliten økning i temp?:)

IMG_5341.jpeg

CD22/8DPO: Har ingen symptomer, bare leamus i venstre øye som fortsatt holder på for syvende dagen på rad:hilarious: Kan evt være stress, for tar multivitaminer, B6, ekstra magnesium, d-vitaminer,Q10++ og sjekk ut dagens kort:laughing002

20250703_090249.jpg

Screenshot_20250703_085049_FF App.jpg

Screenshot_20250703_093913_ChatGPT.jpg

Da… fikk jeg endelig positiv digital test :Heartred
Jeg kan settes på gravid, termin blir 19 mars ca:love7
Nå håper jeg resten her følger etter!!

Gratulerer så mye med spiren, kjære du :love7 :love017 :dance011 :cool05:gen014:happy093:talk017 Håper det blir mange som følger etter:smiley-angelic001

Drakk altfor mye vann igår kveld. Så får ikke konsentrert urin:hilarious: Så får teste mer imorgen tidlig(prøve å ikke drikke så mye ikveld):angelic:
20250703_102851.jpg

Back
Topp