♡ IKM uke 28 ♡

Herlig. Med eldste hadde jeg ingen symptomer, kun den «stemmen» inni meg som sa jeg var gravid :hilarious:

Når begynte du å kjenne stillinger?
Jeg hadde tidlig symptomer forrige gang også.. begynte å kjenne stikkinger på søndag, så 8dpo? :hello2 Testene er svakt positive, men jeg har handlet meg strimler så jeg kan teste hver dag fremover og 3 digitale tester:nailbiting:

CD 20 / 3 DPO.

Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe

DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine

Teller ned til fredag som blir 6DPO, da ryker første test ! :-D

Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe

DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine + varmefølelse over nedre del av magen (litt likt som kynnere!), halsbrann på formiddagen

Teller ned til fredag som blir 6DPO, da

8 DPO :Heartred
IMG_5600.jpeg

4 dpo i dag, det vil si EL på CD 16, og jeg som har pleid å ha EL på CD 13. Vet ikke om det er positivt eller negativt at EL kom tre dager senere :nailbiting:

Jeg var jo først sikker på at EL var på CD 15 grunnet utviklingen på lh-tester, så vi hadde en rundte i senga CD 11, CD 13 og CD 14. Litt redd aksjeleggingen kom litt for tidlig i syklusen, skulle vel hest hatt en runde CD 15 også, men det var ikke samboer i stand til.

Så spennende dager fremover, selv om jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Prøver å ikke kjenne etter så mye symptomer å slikt, blir bare gal i hodet av det :hilarious:

Grafen ser slik ut, ikke så alt for høye temperaturer og litt rar. Så vi får se.

1000018142.jpg

CD21/7DPO:

Kjenner fortsatt ingenting, bare fryktelig trøtt idag, er nok progesteronet jeg kjenner:happy119 De første testene ryker imorgen:angelic:

Screenshot_20250702_075803_FF App.jpg

Screenshot_20250702_090209_ChatGPT.jpg

Når pleier det berømte krysset på FF å komme? Blir litt små forvirret blant alle tolkningene :confused004 :happy090

Jeg får sånn rød firkant'ish når den mener jeg er i dpo-land, men må 2 temperaturstigninger til før den gir kryss. Sånn jeg leser den, så er du 1dpo idag❤️ trekantene kommer når du ikke har tempet til samme tid, du må logge samme klokkeslett evt, så blir det runding.

Jeg sniker litt her :drunken_smilie Fikk eggløsning litt tidligere enn forventet, nemlig på søndag 29. juni, så da havner jeg egentlig i denne gruppen. Er 3dpo i dag da og gleder meg såå til å begynne å teste!

Veldig gøy å se positive tester allerede :dummy1::Heartred

Vil su melde deg inn her også, så jeg får lagt deg til på listen?❤️

Dpo3 - går sååååå treigt i dpo land :banghead:

Back
Topp