Sommerfugl)
Forelsket i forumet
Så jevn og fin temperatur!CD20/6DPO:
Kjenner absolutt ingentingEneste er at jeg har leamus i øyet for 5 dagen på rad
Vis vedlegget 463926Vis vedlegget 463927Vis vedlegget 463928
Herlighet!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så jevn og fin temperatur!CD20/6DPO:
Kjenner absolutt ingentingEneste er at jeg har leamus i øyet for 5 dagen på rad
Vis vedlegget 463926Vis vedlegget 463927Vis vedlegget 463928
Herlighet!Jeg hadde tidlig symptomer forrige gang også.. begynte å kjenne stikkinger på søndag, så 8dpo?Herlig. Med eldste hadde jeg ingen symptomer, kun den «stemmen» inni meg som sa jeg var gravid
Når begynte du å kjenne stillinger?
Testene er svakt positive, men jeg har handlet meg strimler så jeg kan teste hver dag fremover og 3 digitale tester
SpennendeJeg hadde tidlig symptomer forrige gang også.. begynte å kjenne stikkinger på søndag, så 8dpo?Testene er svakt positive, men jeg har handlet meg strimler så jeg kan teste hver dag fremover og 3 digitale tester
![]()

Så jevn og fin temperatur!Herlighet!

CD 20 / 3 DPO.
Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe
DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine
Teller ned til fredag som blir 6DPO, da ryker første test ! :-D

Fikk eggløsning litt tidligere enn forventet, nemlig på søndag 29. juni, så da havner jeg egentlig i denne gruppen. Er 3dpo i dag da og gleder meg såå til å begynne å teste!

De første testene ryker imorgen
Tror det er etter 3 økninger i temperatur etter en lav? Ikke helt sikker, fortsett å ta temp. mulig ff setter kryss i morgenNår pleier det berømte krysset på FF å komme? Blir litt små forvirret blant alle tolkningene![]()
![]()
Når pleier det berømte krysset på FF å komme? Blir litt små forvirret blant alle tolkningene![]()
![]()
Jeg sniker litt herFikk eggløsning litt tidligere enn forventet, nemlig på søndag 29. juni, så da havner jeg egentlig i denne gruppen. Er 3dpo i dag da og gleder meg såå til å begynne å teste!
Veldig gøy å se positive tester allerede![]()
Ja du kan forsåvidt detVil su melde deg inn her også, så jeg får lagt deg til på listen?![]()
Takk!Tror det er etter 3 økninger i temperatur etter en lav? Ikke helt sikker, fortsett å ta temp. mulig ff setter kryss i morgen![]()
Takker, da venter jeg i spenningJeg får sånn rød firkant'ish når den mener jeg er i dpo-land, men må 2 temperaturstigninger til før den gir kryss. Sånn jeg leser den, så er du 1dpo idagtrekantene kommer når du ikke har tempet til samme tid, du må logge samme klokkeslett evt, så blir det runding.
Ja du kan forsåvidt detTakk!