♡ IKM uke 28 ♡

Hopper inn her da jeg idag ble overrasket med positiv EL-test _minst_ 4 dager før forventet, og (nok en gang) ikke kan kalle det for en "sikker periode" likevel!
Har ikke hatt særlig jevn syklus etter forrige fødsel, for 1 år og 3 mndr siden. Har hatt lange sykluser, med aller tidligste EL på CD 20, så nå plutselig på CD 17. Såh - Her blir det sjanse for baby!

Vi hadde tenkt å vente et år til og se hva vi følte rundt en til, men nå får vi se da! Hadde kjemisk i Mars, så vi har hatt det litt vanskelig med å legge lokk på heile den greia.
Har bla. fulgt aktivt med her inne på "Vi som prøver"-forumet. :-)

En evt. baby vil MAO bli velkommen - Til en allerede Stoor flokk!

Blir morsomt å følge dere andre i en spennende tid fremover, og håper dere alle får det dere lengter etter!

♡HappyMommy88 - 38 - B8(!) - PP0 - EL 27.06 - IKM 11.07

Hei på du, og velkommen inn hit:smiley-angelic003 Så hyggelig med flere i gruppen:love017 Koselig dere også har mange barn, vi prøver på vårt syvende barn:happy119 Fort gjort med en liten "ooops" med ustabil syklus:angel5 Lykke til, har lagt deg til på lista❤️

Hopper inn her da jeg idag ble overrasket med positiv EL-test _minst_ 4 dager før forventet, og (nok en gang) ikke kan kalle det for en "sikker periode" likevel!
Har ikke hatt særlig jevn syklus etter forrige fødsel, for 1 år og 3 mndr siden. Har hatt lange sykluser, med aller tidligste EL på CD 20, så nå plutselig på CD 17. Såh - Her blir det sjanse for baby!

Vi hadde tenkt å vente et år til og se hva vi følte rundt en til, men nå får vi se da! Hadde kjemisk i Mars, så vi har hatt det litt vanskelig med å legge lokk på heile den greia.
Har bla. fulgt aktivt med her inne på "Vi som prøver"-forumet. :-)

En evt. baby vil MAO bli velkommen - Til en allerede Stoor flokk!

Blir morsomt å følge dere andre i en spennende tid fremover, og håper dere alle får det dere lengter etter!

♡HappyMommy88 - 38 - B8(!) - PP0 - EL 27.06 - IKM 11.07
Kjekt med woopsie baby når dei er hjertelig velkomne:love017 velkommen hit❤️ kor gamle er barna dine?

Hei på du, og velkommen inn hit:smiley-angelic003 Så hyggelig med flere i gruppen:love017 Koselig dere også har mange barn, vi prøver på vårt syvende barn:happy119 Fort gjort med en liten "ooops" med ustabil syklus:angel5 Lykke til, har lagt deg til på lista❤️

Takk for det! :-)
Hadde forresten skrevet feil på EL, skulle stå 28/06 - ikke 27/06 :D

Ja, men brått tester du positivt etter 10dpo, det kan en ikke vite vettu :hilarious: Testa jo først positivt 10dpo sent om kvelden med E, jeg. Og før det var det alltid positiv test 6dpo, 8dpo eller 9dpo senest:p Er spent på dine vegne, tuts:dance008:love017 Åneeei, du- det tror jeg er svært lite sannsynlig:laughing002
Ja, det kan nok absolutt skje, men då merke ikkje eg det før etter IKM den 11.7 iallefall, spennande det og då. Altså om eg teste negativt 10dpo, og mensen plutselig ikkje dukke opp 2 dagar etterpå:cool: men har begynt å rekne litt på neste PP, om den utgår heilt eller om det kan gå når mannen ikkje har ferie og me andre er på ferie:nailbiting:

1, 2, 6, 9, 11, 14 og 20 :-D
Enn dine?
Om jeg blir faktisk gravid denne runden, vil menstermin bli _på_ 2årsdagen til minste!
Oi, spennende! Hadde eg blitt gravid forrige runde hadde det blitt samme termin som med 2024 babyen min :love017
Dei eldste jentene er 10 og 11år, gutten er 3år og lille O er 1:love017 10 åringen blir 11 den 9.mars❤️ har ikkje sjekka ka tid det blir termin nå faktisk :joyful:
Edit: 21.Mars! Trur sjansen er liten for å stjele H sin bursdag då:happy:

Ja, det kan nok absolutt skje, men då merke ikkje eg det før etter IKM den 11.7 iallefall, spennande det og då. Altså om eg teste negativt 10dpo, og mensen plutselig ikkje dukke opp 2 dagar etterpå:cool: men har begynt å rekne litt på neste PP, om den utgår heilt eller om det kan gå når mannen ikkje har ferie og me andre er på ferie:nailbiting:

Jaa, er skikkelig spennende, og det kan jo virkelig skje også:flower
Det trenger du ikke tenke på, for det skal ikke bli en PP til:dance011:happy118

3dpo og kjenner null og niks :flower
Fikk kryss idag, da!
Screenshot_20250628_094824_FF App.jpg

Screenshot_20250628_100932_ChatGPT.jpg

Fast smiley i dag på el test! :D Litt seinere en jeg håpte på CD 17, men myyyyye bedre en sist syklus når el kom på CD 36.:hilarious:

Happy humpings :love7 :cool14

LH verdier for denne syklusen, ser ut som jeg får eggløsning i dag, men vi får ikke lagt inn aksjer før i morgen :oops: la inn torsdag og fredag, så jeg håper det kan holde. Liv å satse på at jeg får eggløsningen litt sent i dag. Krysser fingrene for oss alle.
Har vært veldig gøy med temping denne syklusen, takk for alle tips og råd. Dere er fine å ha. :flower

Vedlegg

• IMG_8173.jpeg
    IMG_8173.jpeg
    411,9 KB · Visninger: 34
LH verdier for denne syklusen, ser ut som jeg får eggløsning i dag, men vi får ikke lagt inn aksjer før i morgen :oops: la inn torsdag og fredag, så jeg håper det kan holde. Liv å satse på at jeg får eggløsningen litt sent i dag. Krysser fingrene for oss alle.
Har vært veldig gøy med temping denne syklusen, takk for alle tips og råd. Dere er fine å ha. :flower
Da er vi samme båt! Ser ut som at jeg får positiv test i kveld, men føler meg ikke bra i dag - så det spørs om det blir noe aksjelegging.. men vi har fått inn torsdag og fredag i det minste :dance008 :shy: Og så må det bli i morgen i tillegg

Hei! Stikker en fot inn her til dere fine :)
Var opprinnelig i IKM gruppe 27. Men EL kom ikke før på CD21 denne runden.

Trinity85 - 39 - B3 - PP5 - EL 27/06 - IKM 12/07

Hei! Stikker en fot inn her til dere fine :)
Var opprinnelig i IKM gruppe 27. Men EL kom ikke før på CD21 denne runden.

Trinity85 - 39 - B3 - PP5 - EL 27/06 - IKM 12/07

Heisann:greet025 Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003 Hyggelig med flere i gruppa:love7 Masse lykke til❤️ Har lagt deg til❤️

Back
Topp