♡ IKM uke 28 ♡

Åja :hilarious: sånn er det nå man har kutta kaffen og ligger i halvsøvne i senga å scroller på tlf. Håper den ikke blir kjempe lang. Kanskje CD 15-16? :talk017

Haha, går så bra atte- og kjenner til den :hilarious: Har lagt inn innlegg over her! Ser ut som det kan bli en lenger syklus denne gang:angelic: Får bare legge inn aksjer hver kveld sammen med prefert. Har 12 tuber, så det holder forhåpentligvis:knegg:

Haha, går så bra atte- og kjenner til den :hilarious: Har lagt inn innlegg over her! Ser ut som det kan bli en lenger syklus denne gang:angelic: Får bare legge inn aksjer hver kveld sammen med prefert. Har 12 tuber, så det holder forhåpentligvis:knegg:
Ja! Nå kan dere jo også hoppe så mye dere vil og som gynekologen sa, jo flere svømmere man legger jo større er sjansen :love017 Heier på baby nå

Ja! Nå kan dere jo også hoppe så mye dere vil og som gynekologen sa, jo flere svømmere man legger jo større er sjansen :love017 Heier på baby nå

Ja, på kvelden når vi legger oss kan vi legge inn aksjer :knegg: :sign19 Alle barna unntatt 3åringen er hjemme i ferie, så får ikke lagt inn aksjer på dagen:hilarious:

Ser du skriver at du bruker prefert, så hiver inn et spørsmål. Brukte det for første gang forrige PP hvor jeg ikke ble gravid (blitt gravid men mistet de to PP før hvor jeg ikke brukte det), så lurte på om det er en måte å bruke det feil hehe, eller hvordan du bruker det?

Er eggløsning da i dag siden de begynner å minke? :Heartred
IMG_5527.jpeg

Ser du skriver at du bruker prefert, så hiver inn et spørsmål. Brukte det for første gang forrige PP hvor jeg ikke ble gravid (blitt gravid men mistet de to PP før hvor jeg ikke brukte det), så lurte på om det er en måte å bruke det feil hehe, eller hvordan du bruker det?
Står man skal ligge med det 10 min før sex, men det har ikke jeg tid til :hilarious: Så tømmer engangssprøyten inni, ligger et min også har vi sex. Ligger da 1 time med godsakene inni meg etterpå(en pute under romma og benene opp etter veggen ved senga):knegg: Brukte det i 2021 når jeg ble gravid med 3-åringen:dummy:

Er eggløsning da i dag siden de begynner å minke? :Heartred
Vis vedlegget 463291

Det vet man ikke, hvis ikke man temper(tempen øker når EL har vært). Man sier at EL er dagen etter første positive test:happy119 Men EL er gjerne alt fra 12 til 36 timer etter første positive test. Jeg temper for å se at EL har vært og når den er❤️

Det vet man ikke, hvis ikke man temper(tempen øker når EL har vært). Man sier at EL er dagen etter første positive test:happy119 Men EL er gjerne alt fra 12 til 36 timer etter første positive test. Jeg temper for å se at EL har vært og når den er❤️
jaaa sant, jeg temper også, så da blir det spennende å se om tempen øker i morgen eller ikke :cool05

jaaa sant, jeg temper også, så da blir det spennende å se om tempen øker i morgen eller ikke :cool05

Jaaa, men da ser du jo lett når EL er:smiley-bounce012 Satser på tempen stiger imorgen:smiley-bounce022

Satser på det! Også krysser jeg fingrene at du kommer snikende etter med positive EL-tester snart! :Heartred

Blir sikkert en lang syklus denne gang :bag: :angelic: Herlig du straks er i dpo-land, der jeg trives best; når man er full av HÅP:talk017

Jaaa, gleder meg veldig til å kunne være i DPO-land. Føler man kan slappe litt mer av da. Også er det så godt å ha en dato man kan forholde seg til for når ting kan skje :Heartred

Er så fredfullt og fint i dpo-land :talk017 jobben er gjort og man er håpefull❤️

CD13 og har fått lagt inn aksjer etter midnatt, så logges som CD13, men uten prefert:angelic::sign19:sign17:sex. Prøvde med prefert tidligere på kvelden, men da kjenner mannen ingenting. Blir lite friksjon:p

Positiv el test i dag og mannen har allerede reist.. håper på noen gode og sterke svømmere fra i går kveld :angelic:

Skal være mer enn godt nok for god sjans til at det blir spire:love7

Back
Topp