♡ IKM Uke 27 ♡

Hallo! Kjemisk graviditet sist syklus. Prøver igjen! Har et barn fra før.

Hadde samleie mellom 4,5-5 dager før antatt EL. Men ble gravid av det sist! Fanget heller aldri annet enn blinkende smiley. Men skal jeg tro kroppen min med masse eggehvite-slim, murringer og sexlyst fra en annen planet så hadde jeg el 18.juni (evt natt til).

Kroppen viser symptomer på lutealfase med såre bryster og tykkere, hvitere utflod - men ingen merkbar tempøkning ennå. Så jeg forventer egentlig ikke noe fra denne måneden. :arghh:

Vedlegg

• IMG_1739.jpeg
    IMG_1739.jpeg
    103,8 KB · Visninger: 35
Fikk tydelige typ «stikk» nedi magen for to ish timer siden. Måtte lene meg inntil kjøkkenbenken for det var litt ubehagelig. Kom i to runder på kort tid og så var det over. Er sikkert ikke noe, men greit å ha det skrevet ned! Er bare 5 dpo, så tviler på at en eventuell implantasjon skjer så tidlig. :)

Jeg har akkurat hatt egguttak, men blir ikke innsett denne syklusen. Så vet ikke om jeg bare kan settes på tr? Blir uansett ikke noe denne syklusen.
Blir vel det samme som tr, det ja :dead: . Fikk gonapeptyl?

Kjedelig med totalfrys, Men blir forhåpentligvis bra i august da ❤️❤️

Hallo! Kjemisk graviditet sist syklus. Prøver igjen! Har et barn fra før.

Hadde samleie mellom 4,5-5 dager før antatt EL. Men ble gravid av det sist! Fanget heller aldri annet enn blinkende smiley. Men skal jeg tro kroppen min med masse eggehvite-slim, murringer og sexlyst fra en annen planet så hadde jeg el 18.juni (evt natt til).

Kroppen viser symptomer på lutealfase med såre bryster og tykkere, hvitere utflod - men ingen merkbar tempøkning ennå. Så jeg forventer egentlig ikke noe fra denne måneden. :arghh:
KAN se ut som EL 17. Juni, men vanskelig å si. Ser ut som du bruker bare vanlig termometer, ikke basaltermometer? Det kan godt hende det blir for unøyaktig, at det blir vanskelig å se..?

Fikk tydelige typ «stikk» nedi magen for to ish timer siden. Måtte lene meg inntil kjøkkenbenken for det var litt ubehagelig. Kom i to runder på kort tid og så var det over. Er sikkert ikke noe, men greit å ha det skrevet ned! Er bare 5 dpo, så tviler på at en eventuell implantasjon skjer så tidlig. :)
Jeg har fått det før, selv om det har vært alt for tidlig til implantasjon; men det kan jo godt hende man merker *noe* som ikke nødvendigvis kan dokumenteres.

Dette virker jo spennende! Krysser for deg :love7

Hei, damer i IKM Uke 27! :joyful:

Har ikke meldt meg inn i IKM gruppe, men blir ikke helt klok av å glane på EL-tester alene. Håper egentlig veldig på at EL er i morgen, og fikk denne testen etter jobb i dag. Rundt 15.00. Selv tenker jeg den er negativ enda. Kan dere hjelpe meg å tolke?
1000020929.jpg

Hei, damer i IKM Uke 27! :joyful:

Har ikke meldt meg inn i IKM gruppe, men blir ikke helt klok av å glane på EL-tester alene. Håper egentlig veldig på at EL er i morgen, og fikk denne testen etter jobb i dag. Rundt 15.00. Selv tenker jeg den er negativ enda. Kan dere hjelpe meg å tolke? Vis vedlegget 463069

Negativ men muligens like før.. hvordan ser testene ut før? Og tatt noe ny i kveld?

Blir vel det samme som tr, det ja :dead: . Fikk gonapeptyl?

Kjedelig med totalfrys, Men blir forhåpentligvis bra i august da ❤️❤️
Fikk gonapeptyl ja. Er det sånn at tr kommer tidligere da?
Skal ha ny konsultasjon om 2 uke for å planlegge innsett I august så føler ballen er i gang hele tiden, selv om det blir en liten sommerferie i mellom.

Tusen takk for raskt svar!
Vis vedlegget 463070
Øverste er fra i morges - ca 07.30
Mellomste er den fra klokken 15.00 i dag
Nederst er klokken 19.30
Det var neimen ikke så lett å se på disse, ville testet videre og sett om det går opp eller ned!

Jeg har brukt disse selv en eller annen gang (tror jeg, er apotek1 sine?), men husker ikke helt hvordan de var :dead:
Men kan tipse deg om å demontere og legge inn bilde av kun stripsen i f.eks premom, så får du sammenlignet bedre. (Funker best om man tar bilde på ca samme tid, f.eks 10-15 min etter; for kan bli forskjell på våt vs tørr test).

Det ser jo ut som EL er i nærheten i alle fall, men ta bilde av dem (enten i app eller kamerarull) etter bruk, og sammenlign etterhvert; så ser du lettere når du har "peak" :)

Fikk gonapeptyl ja. Er det sånn at tr kommer tidligere da?
Skal ha ny konsultasjon om 2 uke for å planlegge innsett I august så føler ballen er i gang hele tiden, selv om det blir en liten sommerferie i mellom.

Typisk får du TR ganske fort etterpå (5-10 dager etter sprøyta? Noe sånt.), men neste syklus kommer sannsynligvis til å være lengre enn normalt. Bare så du er forberedt på det.

Det var neimen ikke så lett å se på disse, ville testet videre og sett om det går opp eller ned!

Jeg har brukt disse selv en eller annen gang (tror jeg, er apotek1 sine?), men husker ikke helt hvordan de var :dead:
Men kan tipse deg om å demontere og legge inn bilde av kun stripsen i f.eks premom, så får du sammenlignet bedre. (Funker best om man tar bilde på ca samme tid, f.eks 10-15 min etter; for kan bli forskjell på våt vs tørr test).

Det ser jo ut som EL er i nærheten i alle fall, men ta bilde av dem (enten i app eller kamerarull) etter bruk, og sammenlign etterhvert; så ser du lettere når du har "peak" :)
Stemmer at det er A1 sine. Har vært fornøyd med dem tidligere, og håper de ikke lager krøll for meg nå :hilarious: Skal teste i morgen, og er spent på resultatet som dukker opp! Igjen, takk for hjelp!

Stemmer at det er A1 sine. Har vært fornøyd med dem tidligere, og håper de ikke lager krøll for meg nå :hilarious: Skal teste i morgen, og er spent på resultatet som dukker opp! Igjen, takk for hjelp!
Får håpe du får en tydelig positiv! Fått noe tegn fra kroppen om at ting er i gang? :)

Har tatt litt for mange tester i dag, blir ikke helt klok på dette :hilarious: men nå har jeg så sterke smerter at jeg ikke kan stå oppreist. Mulig dette ikke var riktig dag å delta på 10km løp, hehe. Jeg må vel bare ta noen tester i morgen også?

Vedlegg

• IMG_8722.jpeg
    IMG_8722.jpeg
    178,5 KB · Visninger: 42
Håper det! EL-slim på plass og lette smerter nederst i magen :)
Høres ut som det skjer noe ja! Satser på enten tydelig positiv eller tydelig negativt i morgen (liksom, for å indikere at LH toppen har vært )..!!

Har tatt litt for mange tester i dag, blir ikke helt klok på dette :hilarious: men nå har jeg så sterke smerter at jeg ikke kan stå oppreist. Mulig dette ikke var riktig dag å delta på 10km løp, hehe. Jeg må vel bare ta noen tester i morgen også?
Ville testet til LH tydelig går ned i alle fall :)
Men du trenger neppe ta så ofte i morgen altså :p

Back
Topp