Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Det skjønner jeg godt! Jeg vil tro at temping evt vil være lettere for å bekrefte EL i sånn situasjon, og ellers å følge kroppen mtp symtomerDen gangen var det gjerne to ganger om dagen hvis jeg ikke husker feilNå har jeg testet to til tre ganger, men det er alltid testen på morgenurin som blir sterkest (men langt fra positiv), senere på dagen vil jo urinen alltid være ganske utvannet. Har sikkert kort topp, men mer enn tre tester daglig blir hvertfall altfor mye styr for meg
![]()
Jeg tester jo masse per dag, men hadde nok sett nok resultater med å teste daglig, til å skjønne tegninga. Om man er avhengig av å treffe akkurat innen riktige periode på 4t, så blir det mer stress.Forøvrig, jeg har selv fått sterke tester til tross drikke og kort tid siden siste test, så ikke sikkert utvannet urin hadde gjort sååå mye. Leste et sted at mellom kl 10-14 gjerne er ideal tiden å teste på, men husker ikke hvor jeg leste det, for er lenge siden
Men ja. Tror jeg heller ville gått for temping, når man har vanskelig for å finne LH toppen. I det tilfelle at det tar litt tid å bli gravid, og man føler for behovet for å vite dagen for eggløsning. Blir man raskt gravid så.. er det neppe så viktig

De sier jo på jobb at jeg har baller
Men så tenkte jeg skulle gi det eeeeen sjanse til med en liten test før jeg gikk å la meg, og sjå her då! En bitteliten økning

Skal teste 3 x per dag for å se om jeg fanger opp toppen
Fremdeles ingen utslag på clear blue digital og den skal jo gi utslag ved de to mest fertile dagene så de dagene har da ikke vært enda…