♡ IKM Uke 27 ♡

Den gangen var det gjerne to ganger om dagen hvis jeg ikke husker feil:) Nå har jeg testet to til tre ganger, men det er alltid testen på morgenurin som blir sterkest (men langt fra positiv), senere på dagen vil jo urinen alltid være ganske utvannet. Har sikkert kort topp, men mer enn tre tester daglig blir hvertfall altfor mye styr for meg:happy090
Det skjønner jeg godt! Jeg vil tro at temping evt vil være lettere for å bekrefte EL i sånn situasjon, og ellers å følge kroppen mtp symtomer :hilarious: Jeg tester jo masse per dag, men hadde nok sett nok resultater med å teste daglig, til å skjønne tegninga. Om man er avhengig av å treffe akkurat innen riktige periode på 4t, så blir det mer stress.

Forøvrig, jeg har selv fått sterke tester til tross drikke og kort tid siden siste test, så ikke sikkert utvannet urin hadde gjort sååå mye. Leste et sted at mellom kl 10-14 gjerne er ideal tiden å teste på, men husker ikke hvor jeg leste det, for er lenge siden :p

Men ja. Tror jeg heller ville gått for temping, når man har vanskelig for å finne LH toppen. I det tilfelle at det tar litt tid å bli gravid, og man føler for behovet for å vite dagen for eggløsning. Blir man raskt gravid så.. er det neppe så viktig :p

Sjå sjå sjå sjå her då :excited001

Kanskje jeg ikke er anovulatorisk likevel :hilarious:
Har deppa i hele kveld fordi jeg trodde jeg mistet PP3 (siden jeg bare har PP3 og PP4 igjen før IVF oppstart), og fordi jeg følte dette var et «nytt slag» i magen og kroppen som motarbeidet meg. Begynte å krisemaksimere alt og tenkte at jeg er jo nesten en mann siden jeg ikke har eggløsning :banghead: De sier jo på jobb at jeg har baller :smiley-angelic006 Men så tenkte jeg skulle gi det eeeeen sjanse til med en liten test før jeg gikk å la meg, og sjå her då! En bitteliten økning:smiley-bounce012
IMG_4211.jpeg

Har deppa i hele kveld fordi jeg trodde jeg mistet PP3 (siden jeg bare har PP3 og PP4 igjen før IVF oppstart), og fordi jeg følte dette var et «nytt slag» i magen og kroppen som motarbeidet meg. Begynte å krisemaksimere alt og tenkte at jeg er jo nesten en mann siden jeg ikke har eggløsning :banghead: De sier jo på jobb at jeg har baller :smiley-angelic006 Men så tenkte jeg skulle gi det eeeeen sjanse til med en liten test før jeg gikk å la meg, og sjå her då! En bitteliten økning:smiley-bounce012
Vis vedlegget 462979
Jippi! Her kommer det seg!

Har hatt blinkende smaily på EL test både i går og i dag så testet både 07, 15 og 23 og fikk fast smaily nå på den siste. Men travle dager..Fikk lagt inn aksjer i går ettermiddag og ikke før i morgen kveld så spørs om det blir noe denne PP’en:facepalm::think005

CD15 - Økning pågår :Heartbigred

Håper det bygger seg opp til en liten topp ikveld/imorgen og EL på søndag :angelic: Skal teste 3 x per dag for å se om jeg fanger opp toppen :Heartpink Fremdeles ingen utslag på clear blue digital og den skal jo gi utslag ved de to mest fertile dagene så de dagene har da ikke vært enda…

Jeg får akkurat samme verdi i premom på make sure og babyplan test iallefall :smiley-bounce012
IMG_4212.jpeg

IMG_4214.jpeg

Last edited:

Vis vedlegget 462979
Se nå, ja! Nå skal du se den øker!

Spent på når eggløsning blir, første gang jeg tester. Er denne sterk nok til å være toppen? Midterste fra i går kveld, og øverste fra onsdag kveld. Mannen reiste på tur nå og blir borte i helga, så satser på at gårsdagens runde holder :hilarious:

Vedlegg

• IMG_8719.jpeg
    IMG_8719.jpeg
    550,9 KB · Visninger: 37
Spent på når eggløsning blir, første gang jeg tester. Er denne sterk nok til å være toppen? Midterste fra i går kveld, og øverste fra onsdag kveld. Mannen reiste på tur nå og blir borte i helga, så satser på at gårsdagens runde holder :hilarious:
Kan være toppen ja! Kan også bli sterkere, veldig individuelt. :) men om du legger inn i premom, så får du ordentlig oversikt. Da tar du bilde av dem mens de enda er våte. Kanskje litt sent, men lettere å sammenligne den du tok nå med de beste i alle fall!

Kan være toppen ja! Kan også bli sterkere, veldig individuelt. :) men om du legger inn i premom, så får du ordentlig oversikt. Da tar du bilde av dem mens de enda er våte. Kanskje litt sent, men lettere å sammenligne den du tok nå med de beste i alle fall!
Takk for tips! Får teste det i neste pp hvis det ikke går denne gangen:joyful:

Takk for tips! Får teste det i neste pp hvis det ikke går denne gangen:joyful:
Nå har du det i alle fall på bilde her inne, så du kan sammenligne med ;) bedre enn ingenting :p

Back
Topp