♡ IKM Uke 27 ♡

Huff, merker jeg begynner å miste troa allerede før EL jeg.. :bag: Hører om så mange rundt meg som sliter og som ender opp med IVF. Sjelden man hører om noen som lykkes i PP1 liksom. Selv om det klaffet raskt for oss sist føler jeg ikke forutsetningene er like gode nå.. har tross alt blitt to år eldre, og ammer litt fortsatt. Var så gira og håpefull i starten av syklusen, og superfornøyd med å endelig få mensen igjen!:laughing002 Nå merker jeg optimismen daler.. Jaja, litt negative tanker herfra i dag:happy090 Noen som har erfaring med å bli raskt gravid til tross for amming?
Vi starta å prøve (på andremann) mens jeg ammet (men jeg hadde ikke mensen….) og brukte 5 mnd før jeg innså at jeg måtte avslutte ammingen. Så snart jeg reduserte ammingen fikk jeg mensen tilbake (bare spotting) og brukte 2 mnd før det satt. Til sammen 7 mnd altså, men bare 2 mnd med en ordentlig syklus!

Sitter med den samme følelsen som deg. Vi har nettopp begynt prøvinga, men pga EN syklus der vi gjorde alt rett ved å sex dager før og på samme dag som positiv test, men det feilet har jeg allerede begynt å kjenne på at det nok sikkert blir å tar lang tid. :oops: Er nok bare pessimistisk da. Dette må da gå :Heartred

Last edited:
CD9 - Sassy mood coming up :happy112

Idag svinset jeg innom apoteket og tok med meg CB digital EL test som jeg skal ta ved siden av urinstrips. Jeg fikk jo aldri positiv utslag på den testen første PP selv om urinstrips viste positiv EL så hadde lyst til å prøve denne igjen… Jeg var så ute og spiste med venninnene mine idag og fjonget meg ganske mye opp med sminke og kjole :happy112Følte meg fri og sassy, som den barnløse 38 åringen jeg er :cool: Tenkte at jeg må nyte sommeren også, forhåpentligvis siste frie barneløse sommer :hilarious:

Mulig jeg følte meg sassy fordi EL er på vei også, første tegn til EL slim kom idag :angelic:
IMG_4119.jpeg

CD9 - Sassy mood coming up :happy112

Idag svinset jeg innom apoteket og tok med meg CB digital EL test som jeg skal ta ved siden av urinstrips. Jeg fikk jo aldri positiv utslag på den testen første PP selv om urinstrips viste positiv EL så hadde lyst til å prøve denne igjen… Jeg var så ute og spiste med venninnene mine idag og fjonget meg ganske mye opp med sminke og kjole :happy112Følte meg fri og sassy, som den barnløse 38 åringen jeg er :cool: Tenkte at jeg må nyte sommeren også, forhåpentligvis siste frie barneløse sommer :hilarious:

Mulig jeg følte meg sassy fordi EL er på vei også, første tegn til EL slim kom idag :angelic:
Vis vedlegget 462627
Så deilig å føle seg slik. Blir kanskje litt lenge mellom slaga, dessverre. Men godt å komme seg ut. Høres kjekt ut:)

Så deilig å føle seg slik. Blir kanskje litt lenge mellom slaga, dessverre. Men godt å komme seg ut. Høres kjekt ut:)
Ja skjønner det blir litt lenge mellom slaga når man har kids, jeg synes det blir litt for ofte for lommeboken sin skyld så jeg er klar for å roe ned! Men da brukes nok pengene likevel på noe annet :love017

CD10 PP3 - vi er igang :happy093

Ble jaggu meg aksjelegging idag morges, litt i det tidligste laget, men skal prøve å få til annenhver dag nå fremover, litt ekstra innsats med humping denne perioden!:smiley-bounce016

IMG_4140.jpeg

Vi starta å prøve (på andremann) mens jeg ammet (men jeg hadde ikke mensen….) og brukte 5 mnd før jeg innså at jeg måtte avslutte ammingen. Så snart jeg reduserte ammingen fikk jeg mensen tilbake (bare spotting) og brukte 2 mnd før det satt. Til sammen 7 mnd altså, men bare 2 mnd med en ordentlig syklus!

Sitter med den samme følelsen som deg. Vi har nettopp begynt prøvinga, men pga EN syklus der vi gjorde alt rett ved å sex dager før og på samme dag som positiv test, men det feilet har jeg allerede begynt å kjenne på at det nok sikkert blir å tar lang tid. :oops: Er nok bare pessimistisk da. Dette må da gå :Heartred
Skjønner. Selv om man vet at det kanskje er sjeldent så vil man jo gjerne at det skal klaffe med én gang :love2

Jeg har nettopp fått tilbake mensen etter fødsel (det tok over 15 mnd før den kom tilbake) så har ikke startet prøvingen før nå. Den var i alle fall helt lik i både lengde og mengde som før, så krysser fingrene for at ammingen ikke påvirker noe særlig lengre. Puppene føles egentlig ganske tomme:smiley-ashamed004

CD 11. Østrogenet ikke såå høyt heller, men LH i alle fall nesten inteteksisterende på monitorens strips :hilarious:
IMG20250615094352.jpg

Make sure er ikke ferdig med å skylle fargestoffet gjennom, men det er nå i alle fall strek der. :p

Ja skjønner det blir litt lenge mellom slaga når man har kids, jeg synes det blir litt for ofte for lommeboken sin skyld så jeg er klar for å roe ned! Men da brukes nok pengene likevel på noe annet :love017
Hehe, man finner alltid noe å bruke de på. Unger utgjør en stor kostnad. Så da har man uansett ikke tid eller penger til å gå ut mer, selv om man hadde hatt lyst :hilarious:

Weee CD 12 og den er Max:happy093hva skjer? Sist syklus fikk jeg Max på CD 14 og 15. så glad nå for at vi la inn aksjer i går kveld selv om det var seint. Men når blir IKM da? Merker og at det jobbes på murrer godt. Så dette kan bli spennende.

Vedlegg

• IMG_0192.jpeg
    IMG_0192.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 30
Last edited:
Er sikkert litt greit for mennene å vite at vi vil ha de utenom babymaking også da :hilarious: «You have one job - ONE JOB!» :hilarious::Heartpink
:hilarious: :hilarious: haha! Ja, det er viktig. Vi kjører jo på egentlig hele måneden gjennom uansett. Jeg pleier ikke si så mye om når eggløsning er, men om jeg ser det blir dårlig med tid pga unger, så må jeg nesten si noe:cool:

:hilarious: :hilarious: haha! Ja, det er viktig. Vi kjører jo på egentlig hele måneden gjennom uansett. Jeg pleier ikke si så mye om når eggløsning er, men om jeg ser det blir dårlig med tid pga unger, så må jeg nesten si noe:cool:
Ja det er lurt! Kan fort bli litt prestasjonsstress for dem når de vet at EL er og sniker rett rundt hjørnet :bag:

Dag 4 med blinkende smilefjes/ høy. Alltid like spennende å se hvilken syklusedag EL kommer på. Jeg er i dag på CD 21, så tipper EL kommer på fredag eller lørdag - men det gjør ikke noe om den kommer før :love2

IMG_B47243E9-8704-4402-A4DF-A506DADA14A8.jpeg

Weee CD 12 og den er Max:happy093hva skjer? Sist syklus fikk jeg Max på CD 14 og 15. så glad nå for at vi la inn aksjer i går kveld selv om det var seint. Men når blir IKM da? Merker og at det jobbes på murrer godt. Så dette kan bli spennende.
Sikkert EL i morgen? Hvor lang lutealfase pleier du ha? Hvis du ikke vet, så kan du bare sette det til 30/6, det vil vel bli en ganske typisk lutealfase :bag:

Gøy med max, da! Venter selv, men tror ikke det blir maks for om noen dager :p

Back
Topp