Hei! Blir med her!
Bjellepreg - 37 år - B3 - PP2 - EL ca 16/6 - IKM 3/7

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! VelkommenHei! Blir med her!
Jeeepp, har blåst liv i monitoren, termometeret er satt i gang og har handlet litt ekstra testerDet blir så gøy, det![]()
Hehehe, hører du er meget klar! Åå, kjenner det kribler her nå!Jeeepp, har blåst liv i monitoren, termometeret er satt i gang og har handlet litt ekstra tester![]()
Lykke til!Skal i gang med ivf, men vet ikke helt hvorfor hvordan det blir enda. Så ut fra normal syklus blir det sånn her:
Mallamora - 31 - B2 - PP27 - EL 19/6 - IKM 4/7
Spennende! Velkommen, og masse lykke til med ivfSkal i gang med ivf, men vet ikke helt hvorfor hvordan det blir enda. Så ut fra normal syklus blir det sånn her:
Mallamora - 31 - B2 - PP27 - EL 19/6 - IKM 4/7
Ser der, ja! Det kan vel variere litt i nivåene allerede? Nå er vi igang!
Jo, men første test og under mens - og med forventet EL om 9-10 dagerSer der, ja! Det kan vel variere litt i nivåene allerede? Nå er vi igang!
Syklusdag 6 og mensen ferdig i går! Begynner å teste når slimet kommer tenker jeg, typisk cd 10-12.Kjekt å se gruppen bli større! Her er jeg på syklusdag 4, og mensen var over igår kveld. Venter på LH tester som kommer i posten snart. Dere som tester etter eggløsning, når ca starter dere?
Hehe, da har du hvertfall fått testet at både monitoren og kroppen er med!Jo, men første test og under mens - og med forventet EL om 9-10 dager![]()
Ikke santHehe, da har du hvertfall fått testet at både monitoren og kroppen er med!
Aah! Den høres jo ganske perfekt ut. Satser på samme eggløsning denne runden, men bedre treff!Syklusdag 6 og mensen ferdig i går! Begynner å teste når slimet kommer tenker jeg, typisk cd 10-12.
Sist syklus var jeg dødsfornøyd med eggløsningsfasen, perfekt slim og tydelige tester og god timing på aksjene. Men ble allikevel ikke gravid buhuHåper bedre lykke denne gang for meg og alle!
Høres ut som en god plan. Tester du én gang for dag før det tilspisser seg? Oj! Det var grusomt langt! Men det må jo til.Ikke santNei, får se litt. Vurderer å skippe morgendagen, og ta cd8, cD10 og kanskje daglig fra cd12?
På mandag (CD12) har jeg kontroll hos gyn dog, så må kjøre 4-5 timer for å få gjort dét.
Den ser jeg! Kan fort bli styrete. Jeg pleide ikke å bruke el-tester nettopp pga det. Men synes det er bedre for min del siden jeg har hatt uregelmessige sykluser. Nå har de faktisk vært mye mer stabile i det siste, så det er bra. Men stoler ikke helt på kroppens signaler lengre. Tidligere kunne jeg tydelig kjenne eggløsningen, og ha tegn i forkant med både kvalme og el-slim. Og så liker jeg å ha kontroll på dpo-dageneSamme her - syklusdag 6 i dag og siste mensdag i går. Litt usikker på hvor mye energi jeg kommer til å legge i eggløsningstester.. testet litt sist vi prøvde, fikk aldri en positiv (eller i nærheten av positiv) EL-test, men ble likevel gravid i PP2 - så eggløsning hadde jeg jo helt klart!Synes den testingen var ganske styrete, er så mange faktorer som spiller inn liksom.. Drikker generelt mye vann og tisser ganske ofte, vet ikke om jeg gidder å holde meg lenge nok til å teste
![]()
Monitor og advanced test-greier skal visst bare taes en gang for dag; tar nok manuelle 2x for dag, eller mer, når det begynner nærme seg. Pleier ta 1x dagen til det øker i styrke.Høres ut som en god plan. Tester du én gang for dag før det tilspisser seg? Oj! Det var grusomt langt! Men det må jo til.
Okei, har ikke prøvd monitor. Men har testet selv én gang for dagen til det nærmer seg med vanlige.Monitor og advanced test-greier skal visst bare taes en gang for dag; tar nok manuelle 2x for dag, eller mer, når det begynner nærme seg. Pleier ta 1x dagen til det øker i styrke.