♡ IKM UKE 26 ♡

8dpo idag. Har skikkelig hodepine idag. Har ikke tatt noen test enda og prøver å vente hvertfall 2 dager til.
Beklager hvis jeg ikke klarer følge helt med her inne :sorry:
1000002817.jpg

Har kjent så mye mer i livmor i dag som ikke kan sammenlignes med myomet. Har vært kjempe gøy! Bare masse sånne stikk liksom, men ikke noe smerte :) Og mest mot venstre kanskje, så kanskje den festet seg litt mer mot venstre? Der er bra for meg siden myomet er mest på høyre side :)

Pleier heller ikke å ta power naps, men akkurat nå gikk jeg rett fra masse energi til ingenting såå fort, så håper ikke dette vil bli et stort problem for meg neste uke mens jeg er på festival

Har kjent så mye mer i livmor i dag som ikke kan sammenlignes med myomet. Har vært kjempe gøy! Bare masse sånne stikk liksom, men ikke noe smerte :) Og mest mot venstre kanskje, så kanskje den festet seg litt mer mot venstre? Der er bra for meg siden myomet er mest på høyre side :)

Pleier heller ikke å ta power naps, men akkurat nå gikk jeg rett fra masse energi til ingenting såå fort, så håper ikke dette vil bli et stort problem for meg neste uke mens jeg er på festival
Gøy! Hvor mange dpo er du nå?

Kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, har hatt masse symptomer alle dpo dagene; hard mage, hvit utflod, stikkinger i livmor og korsrygg mm. Nå i dag er jeg plutselig kjempe trøtt og noe kvalm. Press i livmor :nailbiting:
Utflod og press i livmoren er også de første symptomene jeg får! Fikk det 7 dpo sist, og positiv test først 11 dpo☺️

Er det flere som meg som ikke klarer å la være og åpne alle disse digitale testene bare for å se:angelic::banghead: Jeg er 9dpo i dag, og med en håndfull placebo-symptomer. Følte meg skikkelig skuffa over de negative testene tidligere i dag, for hadde en så god magefølelse…
Tok en CB ultratidlig digital. Var en svak strek da jeg åpna den, og den ble sterkere etterhvert. Er det noen som har åpnet og sett inni når den er positiv? Så ikke ut som det skulle være to streker der:confused004

Vedlegg

• IMG_0402.jpeg
    IMG_0402.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 93
Så flotte tester du fikk så tidlig :joyful: må jo være masse hcg i kroppen
Ja, jeg er fornøyd med testen i kveld :) Nå skal jeg ringe lillesøsteren min og fortelle at jeg er gravid siden jeg skal sove over hos hun fra tirsdag til søndag - slik at hun ikke kjøper inn unødvendig mat. Er egentlig veldig glad i Brie og spekemat :smiley-ashamed004 Føles litt surrealistisk ut haha

20250622_191837.jpg

Ja, jeg er fornøyd med testen i kveld :) Nå skal jeg ringe lillesøsteren min og fortelle at jeg er gravid siden jeg skal sove over hos hun fra tirsdag til søndag - slik at hun ikke kjøper inn unødvendig mat. Er egentlig veldig glad i Brie og spekemat :smiley-ashamed004 Føles litt surrealistisk ut haha

Vis vedlegget 463205
Wow utrolig sterke tester! Tenk om du har tvillinger Kine?!?! :dummy1::dummy1::nailbiting:

Men fikk du positiv EL-test 11? Og telte eggløsning fra 12 Juni? Eller hadde du 2 dagers LH topp fra 10ende juni? Husker ikke nå jeg :bookworm: Jeg hadde lenger topp denne gangen, fikk aldri se min synke, for gikk tom for tester :facepalm: Men fikk eggløsningssmertene da!

Så gøy at du kjenner andre symptomer da :love017 uansett verdt deg hvis du får litt problemer på festival da :excited001

Wow utrolig sterke tester! Tenk om du har tvillinger Kine?!?! :dummy1::dummy1::nailbiting:

Men fikk du positiv EL-test 11? Og telte eggløsning fra 12 Juni? Eller hadde du 2 dagers LH topp fra 10ende juni? Husker ikke nå jeg :bookworm: Jeg hadde lenger topp denne gangen, fikk aldri se min synke, for gikk tom for tester :facepalm: Men fikk eggløsningssmertene da!
Jeg hadde lang topp denne gangen ja. 10., 11. og 12. målte jeg verdier over 7,5, men 12. droppet den også ned til 4 på målingen på ettermiddagen. Regner 12. som EL :scratch 12. fikk jeg også en liten blødning, så er ganske sikker på at 12. er min EL dato :)

Kan klare meg uten tvillinger da haha

Vedlegg

• Screenshot_20250622_202024_SmileReader.jpg
    Screenshot_20250622_202024_SmileReader.jpg
    151,2 KB · Visninger: 52
Back
Topp