Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere så masse!!Vis vedlegget 463159 Jeg kan settes på gravideggløsningen var så sen denne syklusen og kom ikke før CD27, men da rakk samboer hjem fra jobbreise først! Er så glad og takknemlig nå. Måtte det holde hele veien
![]()
TakkGratulerer så myeskal jeg sette deg på gravid nå?
![]()
Ja, det kan du gjøre 
Gøy! Hvor mange dpo er du nå?Har kjent så mye mer i livmor i dag som ikke kan sammenlignes med myomet. Har vært kjempe gøy! Bare masse sånne stikk liksom, men ikke noe smerteOg mest mot venstre kanskje, så kanskje den festet seg litt mer mot venstre? Der er bra for meg siden myomet er mest på høyre side
Pleier heller ikke å ta power naps, men akkurat nå gikk jeg rett fra masse energi til ingenting såå fort, så håper ikke dette vil bli et stort problem for meg neste uke mens jeg er på festival
10 dpo, så fortsatt ganske tidligGøy! Hvor mange dpo er du nå?
Utflod og press i livmoren er også de første symptomene jeg får! Fikk det 7 dpo sist, og positiv test først 11 dpoKan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, har hatt masse symptomer alle dpo dagene; hard mage, hvit utflod, stikkinger i livmor og korsrygg mm. Nå i dag er jeg plutselig kjempe trøtt og noe kvalm. Press i livmor![]()

Jeg er 9dpo i dag, og med en håndfull placebo-symptomer. Følte meg skikkelig skuffa over de negative testene tidligere i dag, for hadde en så god magefølelse…
Så flotte tester du fikk så tidlig10 dpo, så fortsatt ganske tidlig![]()
må jo være masse hcg i kroppenJa, jeg er fornøyd med testen i kveldSå flotte tester du fikk så tidligmå jo være masse hcg i kroppen
Føles litt surrealistisk ut haha
Wow utrolig sterke tester! Tenk om du har tvillinger Kine?!?!Ja, jeg er fornøyd med testen i kveldNå skal jeg ringe lillesøsteren min og fortelle at jeg er gravid siden jeg skal sove over hos hun fra tirsdag til søndag - slik at hun ikke kjøper inn unødvendig mat. Er egentlig veldig glad i Brie og spekemat
Føles litt surrealistisk ut haha
Vis vedlegget 463205

Jeg hadde lenger topp denne gangen, fikk aldri se min synke, for gikk tom for tester
Men fikk eggløsningssmertene da!Æsj, så kjedeligHar begynt å spotte. Om det var noe på gang skulle nok streken vært sterkere nå. Venter nok TR i løpet av morgendagen
Vis vedlegget 463172Vis vedlegget 463173
skal jeg vente med å sette deg på TR til den faktisk dukker opp?Synes ikke du skal gi helt opp før TR faktisk dukker opp da10 dpo og blenda test. Sett meg på TR
Gratulerer til alle gravide/med positiv test. Utrolig hyggelig å se positive tester her inne![]()

Så gøy at du kjenner andre symptomer daHar kjent så mye mer i livmor i dag som ikke kan sammenlignes med myomet. Har vært kjempe gøy! Bare masse sånne stikk liksom, men ikke noe smerteOg mest mot venstre kanskje, så kanskje den festet seg litt mer mot venstre? Der er bra for meg siden myomet er mest på høyre side
Pleier heller ikke å ta power naps, men akkurat nå gikk jeg rett fra masse energi til ingenting såå fort, så håper ikke dette vil bli et stort problem for meg neste uke mens jeg er på festival
uansett verdt deg hvis du får litt problemer på festival da 
Jeg hadde lang topp denne gangen ja. 10., 11. og 12. målte jeg verdier over 7,5, men 12. droppet den også ned til 4 på målingen på ettermiddagen. Regner 12. som ELWow utrolig sterke tester! Tenk om du har tvillinger Kine?!?!
Men fikk du positiv EL-test 11? Og telte eggløsning fra 12 Juni? Eller hadde du 2 dagers LH topp fra 10ende juni? Husker ikke nå jegJeg hadde lenger topp denne gangen, fikk aldri se min synke, for gikk tom for tester
Men fikk eggløsningssmertene da!
Ja, kan vente til jeg er helt sikkerÆsj, så kjedeligskal jeg vente med å sette deg på TR til den faktisk dukker opp?