♡ IKM Uke 25 ♡

Same same! Kjenner på alt og spør ai om alle mulige syptomer, og får i svar at det kan være enten tidlig graviditet eller pms :nailbiting: :bag:
Samma her :hilarious: Egentlig er den indre følelsen mest riktig tror eg, men får ikke noe av den før rundt typ 10dpo jeg da

Ingenting :(

Vedlegg

• IMG_2592.jpeg
    IMG_2592.jpeg
    1 MB · Visninger: 57
  • IMG_2591.jpeg
    IMG_2591.jpeg
    989,7 KB · Visninger: 58
Nedtelling, prøver meg på fire dager igjen til først test :shy: jeg har de "vanlige" symptomene. Mye luft i magen og det murrer mye til tider. Tydeligvis er det slutt på at puppene blir vonde etter el, for dette er tredje gang jeg ikke kjenner noe (første ganga var da jeg ble gravid, andre gang forrige pp).
Jeg har fortsatt lite motivasjon og tro på at det skal kunne gå. Likevel vil jeg teste. Kanskje for å bevise for meg selv at det ikke går? :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250615-090248.png
    Screenshot_20250615-090248.png
    247,3 KB · Visninger: 24
Nedtelling, prøver meg på fire dager igjen til først test :shy: jeg har de "vanlige" symptomene. Mye luft i magen og det murrer mye til tider. Tydeligvis er det slutt på at puppene blir vonde etter el, for dette er tredje gang jeg ikke kjenner noe (første ganga var da jeg ble gravid, andre gang forrige pp).
Jeg har fortsatt lite motivasjon og tro på at det skal kunne gå. Likevel vil jeg teste. Kanskje for å bevise for meg selv at det ikke går? :shy:
Sender lykkeønsker din vei :smiley-angelic001

Back
Topp