♡ IKM Uke 25 ♡

Hadde vi vært smarte hadde vi jo ikke testet så tidlig som vi gjør og hadde da aldri sett at vi hadde en kjemisk. Jeg visste ikke hva en kjemisk var før jeg kom inn hit, og ville nok bare trodd jeg hadde kort mensen og at det er en annen grunn til at jeg har begynt å røyte så mye. I gjengjeld føler jeg at vi lærer veldig mye om kroppen og signaler iallfall :) Jeg hadde jo min sånn "Det er bare ikke meningen at jeg skal få barn" klagestorm etter kjemisk nr. 2 nå for et par uker siden, og jeg har bare prøvd 2 måneder. Hadde 100% kastet penger etter privat hjelp hvis jeg ikke har blitt gravid innen PP8 hvis jeg bare "nesten" får det til. Har sjekket opp prisen på å sjekke fertilitet på både meg og samboer på sånn alle klinikkene i området haha. Hadde det ikke klaffet i det hele tatt så hadde det på en måte vært greit, men det at ting bare ikke vil feste seg er veldig irriterende :(

Men ja, bare å klage her inne. Man trenger å få det ut.
Jeg vet :shifty: Hadde en lang samtale med mannen i går om hvordan dette påvirker meg. Han er veldig laid back, og det er så «enkelt» for han liksom. Han sier det bare er å ikke gjøre ditt og ikke føle på datt, og holde set opptatt osv. Men jeg er skrudd sammen på en helt annen måte enn han :hilarious:

Jeg syntes du skulle snakket med gynekologen igjen og bedt om å prøve Letrozol. Da vil du få mye kortere syklus. Skjønner virkelig at det er så slitsomt å vente på EL
Jeg har time hos fastlegen 10. juli, skal be om henvendelse til gyn da :shifty::Heartred

Støtter denne @Frostbite ! Og evt høre om progesteronstøtte ettersom du har hatt tre kjemiske, hvis ikke du går på det allerede da :Heartpink

Skjønner i hvert fall veldig godt fortvilelsen din! Jeg har selv hatt kjemisk OG flere sykluser med el på cd22/23. Det har holdt på å klikke for meg, så ja skjønner deg kjempegodt :sorry:
Har time hos fastlegen 10. juli, skal be om henvisning tilbake til gyn da

Relativt greit på tur å få en god gammeldags klikk-i-vinkel nå. CD25

IMG_3511.jpeg

Måtte ta den ut i lyset, kan godt være bare en skygge, men så streken ganske kjapt, 8dpo :rolleyes: jeg fikk jo skikkelig tydelige skygger sist, men nå har jeg skikkelig mye utflod, murringer, og ett sekund følte jeg at jeg fikk melk i brystene mens jeg shoppa:laughing002 merkeligste følelsen hahaha

(Igår kveld var testene blenda)

Vedlegg

• IMG_1779.png
    IMG_1779.png
    1,5 MB · Visninger: 112
  • IMG_1777.jpeg
    IMG_1777.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 111
  • IMG_1764.jpeg
    IMG_1764.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 112
Måtte ta den ut i lyset, kan godt være bare en skygge, men så streken ganske kjapt, 8dpo :rolleyes: jeg fikk jo skikkelig tydelige skygger sist, men nå har jeg skikkelig mye utflod, murringer, og ett sekund følte jeg at jeg fikk melk i brystene mens jeg shoppa:laughing002 merkeligste følelsen hahaha

Ser den godt :love017

Ohhh myyy så spennende! Ser noe på de to første :woot: Interessante symptomer også!!

6 dpo og begynner å kjenne på alle følelsene :dead: Fikk noen smerter neders til høyre i magen og fikk opp håpet med en gang og tenkte at nå festet egget seg! Som om jeg kan kjenne det :hilarious: blir sliten av meg selv og denne prøvingen

6 dpo og begynner å kjenne på alle følelsene :dead: Fikk noen smerter neders til høyre i magen og fikk opp håpet med en gang og tenkte at nå festet egget seg! Som om jeg kan kjenne det :hilarious: blir sliten av meg selv og denne prøvingen
Jeg kjenner når egget fester seg, akkurat som ett skarpt stikk i ene siden!! Så du skal aldri si aldri :Heartpink

Jeg har time hos fastlegen 10. juli, skal be om henvendelse til gyn da :shifty::Heartred
Vurdert å gå til privat gynekolog? Jeg fikk henvendelse til gynekolog fra fastlege, fikk time et halvt år seinere. Fikk da beskjed om at jeg var steril og aldri kunne få barn. Dro til privat og han hjalp meg å få min datter. Han er ekstremt dyktig og sier han ofte får kvinner inn som har ventet i evigheter på offentlig gynekolog og som får beskjeder som på ingen måte stemmer. Gjelder så klart ikke alle, men helt hårreisende å få beskjed fra dem at jeg aldri kunne få barn når det ikke stemte

Vurdert å gå til privat gynekolog? Jeg fikk henvendelse til gynekolog fra fastlege, fikk time et halvt år seinere. Fikk da beskjed om at jeg var steril og aldri kunne få barn. Dro til privat og han hjalp meg å få min datter. Han er ekstremt dyktig og sier han ofte får kvinner inn som har ventet i evigheter på offentlig gynekolog og som får beskjeder som på ingen måte stemmer. Gjelder så klart ikke alle, men helt hårreisende å få beskjed fra dem at jeg aldri kunne få barn når det ikke stemte
Oi, det må ha vært så utrolig trist å få høre at man er steril! Hvor lenge ventet du før du gikk privat som en "second opinion"?

Same same! Kjenner på alt og spør ai om alle mulige syptomer, og får i svar at det kan være enten tidlig graviditet eller pms :nailbiting: :bag:

Oi, det må ha vært så utrolig trist å få høre at man er steril! Hvor lenge ventet du før du gikk privat som en "second opinion"?
2 dager etter, haha. Fikk beskjed om at jeg var på ingen måte var steril og riktig tok han. Fordi det tok så lang tid holdt jeg på å miste begge egglederne og han fortalt at om jeg bare hadde kommet inn noen uker eller en måned eller to seinere så hadde jeg mistet begge. Har nå mistet en og den andre er åpnet kirurgisk. Jeg har virkelig vært svært uheldig med det offentlige, og er garantert mange dyktige, men er veldig glad for at jeg har gått privat.

Back
Topp