Jeg vetHadde vi vært smarte hadde vi jo ikke testet så tidlig som vi gjør og hadde da aldri sett at vi hadde en kjemisk. Jeg visste ikke hva en kjemisk var før jeg kom inn hit, og ville nok bare trodd jeg hadde kort mensen og at det er en annen grunn til at jeg har begynt å røyte så mye. I gjengjeld føler jeg at vi lærer veldig mye om kroppen og signaler iallfallJeg hadde jo min sånn "Det er bare ikke meningen at jeg skal få barn" klagestorm etter kjemisk nr. 2 nå for et par uker siden, og jeg har bare prøvd 2 måneder. Hadde 100% kastet penger etter privat hjelp hvis jeg ikke har blitt gravid innen PP8 hvis jeg bare "nesten" får det til. Har sjekket opp prisen på å sjekke fertilitet på både meg og samboer på sånn alle klinikkene i området haha. Hadde det ikke klaffet i det hele tatt så hadde det på en måte vært greit, men det at ting bare ikke vil feste seg er veldig irriterende
Men ja, bare å klage her inne. Man trenger å få det ut.
Hadde en lang samtale med mannen i går om hvordan dette påvirker meg. Han er veldig laid back, og det er så «enkelt» for han liksom. Han sier det bare er å ikke gjøre ditt og ikke føle på datt, og holde set opptatt osv. Men jeg er skrudd sammen på en helt annen måte enn han 

merkeligste følelsen hahaha

Interessante symptomer også!!