Skal teste på torsdag hvis ikke tr plutselig dukker opp, så vi får krysse fingreneAkkurat sånn jeg har det!Spennende!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal teste på torsdag hvis ikke tr plutselig dukker opp, så vi får krysse fingreneAkkurat sånn jeg har det!Spennende!!!

Samma herSame same! Kjenner på alt og spør ai om alle mulige syptomer, og får i svar at det kan være enten tidlig graviditet eller pms![]()
![]()
Egentlig er den indre følelsen mest riktig tror eg, men får ikke noe av den før rundt typ 10dpo jeg da
jeg har de "vanlige" symptomene. Mye luft i magen og det murrer mye til tider. Tydeligvis er det slutt på at puppene blir vonde etter el, for dette er tredje gang jeg ikke kjenner noe (første ganga var da jeg ble gravid, andre gang forrige pp).
Sender lykkeønsker din veiNedtelling, prøver meg på fire dager igjen til først testjeg har de "vanlige" symptomene. Mye luft i magen og det murrer mye til tider. Tydeligvis er det slutt på at puppene blir vonde etter el, for dette er tredje gang jeg ikke kjenner noe (første ganga var da jeg ble gravid, andre gang forrige pp).
Jeg har fortsatt lite motivasjon og tro på at det skal kunne gå. Likevel vil jeg teste. Kanskje for å bevise for meg selv at det ikke går?![]()

GRATULERER10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()

Gratulerer10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()
Endelig, gratulerer så myei dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()
Gratulerer så mye10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()

Å herregud, nå ble jeg så glad på dine vegne! Gratulerer så mye10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()

Gratulerer10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()

Så fantastisk!!10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()
Gratulerer!Omg så fantastisk - gratulerer så mye!!10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()
Gledestårer på dine vegne!! 

Ooooo gratulerer!!10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()
Herregud, gråter10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid![]()
![]()

Gratulerer!!! 
Woho, ser veldig lovende ut!