♡ IKM uke 24 ♡

Høyeste tempen i min tempekarriere! :oops: Håper at det ikke er fordi jeg holder på å bli syk. Jeg sov sykt godt hele natten gjennom, det er sjeldent etter barn :hilarious:
Screenshot_20250604-111812.png

Mye luft i magen, men ikke uvanlig pga ibs. Men tidvis mensensmerter og mest på samme side som egget slapp, venstre side. Har også følt på en litt tunghet på den siden, utenom tarmen.

Så dette blir spennende å se, er 5 DPO i dag.

Jeg har to barn fra før, men husker ikke helt hvordan det var de gangene :dead:

Klarte ikke å dy meg, ble graviditetstest etter jobb i dag, 6 DPO - negativ:confused013 Hvor tidlig er tidligst man kan få utslag?
Er en veldig liten sjanse for at egget fester seg 6 DPO, også må man jo begynne å produsere nok HCG.
I følge denne siden er det 3,6% som får positiv 6 DPO, men det er selvrapportert, så ta det med en klype salt :p

Kjekk oversikt da:D Får smøre meg med litt tålmodighet:love7
Ja, den er ganske fin! Så basert på den syns jeg ikke det er vits i å teste før 10 DPO, aldri testet før det :hilarious: Men tror gjennomsnittet faktisk er 12-13 DPO, som gir mening, når egget kan feste seg så sent som 12 DPO

Klarte ikke å dy meg, ble graviditetstest etter jobb i dag, 6 DPO - negativ:confused013 Hvor tidlig er tidligst man kan få utslag?

Jeg fikk tydelig positiv test 6DPO med sønnen min som blir 13år i september. så kun den ene gangen. Har ellers fått positive tester 8DPO, 9DPO og 10DPO:love017 Er selv 8DPO imorgen og da slippes testetøsa friiii:smiley-bounce012:cool05

Har så helvetes luftsmerter som sitter og vil ingen steder:arghh: Hatt det i snart 3 døgn... så mye gass, men får ikke ut halvparten engang og det stiiinker:fart003

Jeg testet for gøy med Normal sine tester første gang i går (kveld) og andre gang i dag kl 05. Fikk opp en veldig svak strek, som en må se ekstra godt etter for å se. Er det normalt med skyggestrek, og er det noen som har erfaring med normal sine tester? Jeg vet jo ikke helt når jeg hadde EL, eller om jeg i det hele tatt har hatt EL.
Jeg har ikke erfaring med testene til Normal men krysser fingrene for at det er en gravid-strek :D Har du tatt ny test i dag?

Jeg har ikke erfaring med testene til Normal men krysser fingrene for at det er en gravid-strek :D Har du tatt ny test i dag

Jeg har ikke erfaring med testene til Normal men krysser fingrene for at det er en gravid-strek :D Har du tatt ny test i dag?
Tok en ny test for 5 min siden. Den nederste stripen er fra i dag og den øverste fra i går. Jeg er på CD 25:) Tidligere har jeg hatt veldig lange sykluser før jeg har blitt gravid. Hvordan kan en vite om dette ev er en kjemisk graviditet? :oops:

Vedlegg

• IMG_3559.jpeg
    IMG_3559.jpeg
    367,2 KB · Visninger: 87
Tok en ny test for 5 min siden. Den nederste stripen er fra i dag og den øverste fra i går. Jeg er på CD 25:) Tidligere har jeg hatt veldig lange sykluser før jeg har blitt gravid. Hvordan kan en vite om dette ev er en kjemisk graviditet? :oops:

Jeg seeeer :cool05 :smiley-bounce012 Når hadde du EL? Hvor mange DPO er du?:nailbiting: Gratulerer så mye med spiren:cool05:gen014:dance011:happy093:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartpink:Heartblue

CD22/8DPO: Symptomer er mye luft i magen, murringer, vondt i hoftenene og trøtt:angelic:Testene er negative, men håper på strek imorgen:smiley-bounce012 Tester igjen utover dagen og ikveld, for nå er testetøsa sluppet friiii:cool05
Screenshot_20250605_063228_FF App.jpg

20250605_064652.jpg

20250605_081409.jpg

Og har testet igjeeeen:smiley-bounce022 Kommer skygger.. som vanlig:hilarious::nailbiting:
Screenshot_20250605_103130_Gallery.jpg
Screenshot_20250605_103135_Gallery.jpg
Screenshot_20250605_103141_Gallery.jpg
Screenshot_20250605_103149_Gallery.jpg
Screenshot_20250605_110721_Gallery.jpg

Last edited:
Back
Topp