♡ IKM uke 24 ♡

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
file_00000000901c620aa9f4521a247b3609.png

Velkommen til IKM uke 24!

Vi er mange som er spente, og som har store håp:smiley-angelic001 Kanskje du prøver for første gang, eller kanskje du har vært gjennom denne reisen en stund- uansett hvor du er, så er du hjertelig velkommen❤️

Med ønske om spirer, positive tester og termin i februar- heia oss:dance008

P.S
Kommer kun til å ha IKM gruppe for en uke om gangen, da jeg har hatt hyperemesis i hver graviditet- så om jeg blir gravid, så får jeg ikke fulgt opp flere uker pga dårlig form som inntrer i uke 4/5❤️

Eksempel på innmelding:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP2 - EL 28.05 - IKM 14.06

♡Mandag 09.06

♡Tirsdag 10.06

♡Onsdag 11.06

♡Torsdag 12.06

♡Fredag 13.06

♡Lørdag 14.06

♡Søndag 15.06

♡Havfruen90 - 34 - B3 - PP1 - El 30/5 IKM 15/6

♡Gravid :dummy: :love7 :dummy1:
♡Lykkeliten - 34 - B3 - PP2 - EL 27.5 - IKM 11.6
♡Ima - 32 - B3 - prøvd i 3 år ca - EL 29. mai - IKM 12. juni
♡Smågoth - 30 - B2 - PP6 - EL 30.05. - IKM 13.06
♡Grasstusten13 - 27 - B2 - PP2 - EL 29/5 - IKM 13/6

♡Byttet uke :angel5
♡Sjokolade90 - 35 - B3 - PP10 - EL 31/05 - IKM 12/06
♡Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 31.05 - IKM 14.06

♡TR :smiley-angry017
♡Tilla_ - 31 - B5 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL 01.06? - IKM 16.06?
♡Førstegangsmams - 28 - B1 - PP1 etter SA+MA - EL 28/6 - IKM 9/6
♡Ønskebarn<3 34 - B3 - PP2 - el? Ikm 9/6
♡LilleVidunder - 37 - B2 - PPL 2 - EL 29.05 - IKM 13.06
♡Mumle - 35 - B2- PP6 - EL 31/5 - IKM 14/6
♡mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP2 - EL 28.05 - IKM 14.06
♡Starten_på_noe_fint: 34- B1-PP5-EL 02.juni-IKM 13.06.25
♡Franskboble - 28 - B1 - PP3 - EL 31/5 - IKM 13/6
♡Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6
♡Alfakrøll - 38 - B2 - PP4 - EL 30/05 - IKM 13/06

♡Havfruen90 - 34 - B3 - PP1 - El 30/5 IKM 15/6

Last edited:
Ser så fram til å bli ferdig med blødning(blør mye og har så fryktelig vondt) og komme igang med denne PP :smiley-bounce012 Denne gangen har jeg virkelig håp for spire:love017:smiley-angelic001

PP2 og CD2, blør som et uvær og har dritvondt:bag: Redd for å ta på meg kjole imorgen på 17.mai, men kan jo være heldig å ikke blø ut også:hilarious:

Fikk mine to nye tørketrommeler idag, og de går for full rulle begge to allerede:pOg jaggu tikket det inn mld kl 09 fra DHL idag om at køyesengen til guttene ble levert idag, og ikke mandag som jeg først hadde fått beskjed om- supert, da blir den montert på mandag:gen014

Er så glad for å være igang med en ny PP og føler på så mye HÅP:angel5 Endelig er vi igang igjen, og HÅPER sånn på en februarbebis:smiley-angelic001:binkybaby Nå skal jeg straks innta den første koppen med salvie-te med melk og honning- da smaker den yummy:joyful:

20250516_183023.jpg

Skulle gjerne hengt litt her, men ser ut til at det ikke blir noen aksjer i pp9. Så står over IKM-gruppe denne gangen. Lykke til :love7

Neei, så synd:confused:❤️ Skulle gjerne hatt deg med her inne:smiley-angelic003 Takk:love7

Gratulerer med dagen, alle sammen :gen014 :talk017 :smiley-bounce012 :love7:cool05:dance011:hug007:hello2:flower

Hei, venner :greet025

Smågoth - 30 - B2 - PP6 - EL 30.05. - IKM 13.06

Gøy at vi ligger likt an @Alfakrøll :D
Hehe ja så gøy, nøyaktig samme dag for EL og IKM :D blir spennende! Skal du gjøre noe ekstra «tiltak» denne runden eller gjøre som vanlig? :) Jeg vurderer spise ananas i DPO-land, det gjorde jeg da jeg ble gravid sist. Tror det skal øke blodgjennomstrømningen? Usikker på om det har noe for seg da :p

Hehe ja så gøy, nøyaktig samme dag for EL og IKM :D blir spennende! Skal du gjøre noe ekstra «tiltak» denne runden eller gjøre som vanlig? :) Jeg vurderer spise ananas i DPO-land, det gjorde jeg da jeg ble gravid sist. Tror det skal øke blodgjennomstrømningen? Usikker på om det har noe for seg da :p
Bare ELtester siden jeg kjøpte en ekstra pakke da jeg prøvde det for første gang forrige syklus :p Da hadde jeg tilfeldigvis min seneste EL ever, så da var det kjekt å ha! Håper ting er på stell igjen denne syklusen. Jeg ble gravid i PP6 sist, så nå har jeg store forventninger :bag:
Vet ikke om det med ananas faktisk har noe bevis for at det funker, men antar det ikke skader hvis man har lyst :joyful:

Hopper over hit - satser på at uke 24 gir mange positive tester :joyful:

Alfakrøll - 38 - B2 - PP4 - EL 30/05 - IKM 13/06

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Håper også på mange gravide:love7:smiley-angelic001 Lagt deg til❤️

Min første IKM-gruppe! :hello2Helt ny her, og usikker på syklus, men om man legger gjennomsnittet til grunn, passer jeg inn her.

Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6

Velkommen skal du være- koselig du er med i en ikm-gruppe for første gang:smiley-angelic003 Lagt deg til❤️

Kjapt spørsmål til dere som har erfaring med EL-tester: Når bruker dere å legge de inn i f.eks. Premom-appen? Altså hvor lenge etter dere tok testen? Teststreken vil jo bli sterkere etter hvert som den tørker eller? :nailbiting:

Kjapt spørsmål til dere som har erfaring med EL-tester: Når bruker dere å legge de inn i f.eks. Premom-appen? Altså hvor lenge etter dere tok testen? Teststreken vil jo bli sterkere etter hvert som den tørker eller? :nailbiting:
Sniker. Jeg legger de inn akkurat etter 5min da jeg har sett at mange av mine streker kan bli endel sterkere etterhvert enn før tidsfristen er ute. Er veldig nøye på at jeg ikke dypper lenger enn at fargen begynner smått å komme opp på testfeltet, ellers blir den veldig rosa hele tiden før fristen er ute :) dette har jeg funnet ut funker for meg, men vet at andre legger de inn etter at det har gått endel minutter over fristen :)

Bare ELtester siden jeg kjøpte en ekstra pakke da jeg prøvde det for første gang forrige syklus :p Da hadde jeg tilfeldigvis min seneste EL ever, så da var det kjekt å ha! Håper ting er på stell igjen denne syklusen. Jeg ble gravid i PP6 sist, så nå har jeg store forventninger :bag:
Vet ikke om det med ananas faktisk har noe bevis for at det funker, men antar det ikke skader hvis man har lyst :joyful:
Ah lurt, kanskje jeg også burde ta EL-tester denne runden, for sist klarte jeg ikke kjenne EL like tydelig som jeg pleier. Skjønner godt at du har store forventninger nå til PP6, håper forventningene innfris :D

Ah lurt, kanskje jeg også burde ta EL-tester denne runden, for sist klarte jeg ikke kjenne EL like tydelig som jeg pleier. Skjønner godt at du har store forventninger nå til PP6, håper forventningene innfris :D
Jeg kjenner ikke EL, men har hatt masse ELslim etter fødsel, og forrige syklus var det mindre av det og kom senere :wideyed: Da var jeg glad for at det tilfeldigvis var da jeg hadde bestemt meg for å prøve tester for første gang :hilarious: Nå skal jeg vente med å teste til ELslimet er på plass, uavhengig av når det blir, så jeg slipper 4 dager med supersvake tester igjen :wtf:
Takk! Føler jeg må skjerme meg selv fra å ikke bli skuffa hvis det ikke skulle gå nå. Tenker at da blir det vanskelig å tro at det kommer til å skje.. før det er gått 1 år? Nei vet ikke, ass :bag: Disse tankene må jobbes med innen slutten av syklusen!

Førstegangsmams - 28 - B1 - PP1 etter SA+MA - EL 28/6 - IKM 9/6

Usikker på om vi blir å legge aksjer, men melder meg inn uansett også tar vi det litt som det kommer. Vi har hatt pause på 4 måneder etter både en SA og MA på rappen som tok oss helt ut. :Heartpink

Velkommen hit inn til oss :smiley-angelic003 Veldig koselig skravlegjeng:love017 Så leit å høre du har mistet, det er tungt å gå gjennom❤️ Har lagt deg til❤️

Back
Topp