Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant en metode tidlig test fra forrige barn så klarte ikke å motstå fristelsen! Den var jo blenda, men det var den 8 dpo med småen også, fikk svak positiv make sure 12 dpo.
Desverre SA, 5 dager etter IKM.
Kan settes på TR![]()
Finner deg dessverre ikke på listen?Tina -O, fant nettop ut hvordan bytte kallenavnLei meg for at du mistet- er så tungt å miste spirenFinner deg dessverre ikke på listen?
![]()

Ånei, håper det klaffer raskt igjen og at den holder seg der til termin!!Desverre SA, 5 dager etter IKM.
Kan settes på TR![]()

Så kjedelig med dårlig suksessrate i denne gruppen her nåHåper det blir noen flere positive tester på tampen her!
Jeg har ikke fått mensen enda, men temperaturen går nedover så antar det ikke går veien. Tester i morgen om jeg ikke har fått mensen enda.@Håperpånr3 - 35 - B3 - PP4 - EL 09/05 - IKM 21/05
@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05
@EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP5 - EL 7/5 - IKM 21/5
hvordan går det med dere?![]()
Ingen tr foreløpig. Skimtet jo noe på tester 11/12 dpo, men tror vel egentlig bare det var skyggestreker..@Håperpånr3 - 35 - B3 - PP4 - EL 09/05 - IKM 21/05
@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05
@EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP5 - EL 7/5 - IKM 21/5
hvordan går det med dere?![]()
ChatGPT er fortsatt positiv da, og mener symptomer passer perfekt inn med sen implantasjon sent 11 dpo ca.
Hadde veldig rar, intens krampe kortvarig 12 dpo og tidligere den dagen hadde jeg fersken farget og bittelitt rosa utflod som jeg aldri har hatt før. I går, 13 dpo, kom det noen dråper bare med lysebrunt og så har det stoppet opp
Jeg pleier å spotte ganske mørkt brunt og så går det over i mens, men da kommer det mer enn det gjorde i går. Og tempen nådde ny høyde 12 og 13 dpo, og er fortsatt nokså høy i dag
Tenker å teste igjen i morgen hvis ikke tr kommer i dag.Innen 13-14 DPO pleier de aller fleste å ha fått positiv, så det er nok det som gjør det. Men egget kan feste seg alt fra 6-12 DPO, vanligst 8-10 DPO, så syns det blir dumt å gi opp før det. Det tar jo noen dager for at HCG produseres etter implantasjon også.Hei, lurer på hvorfor det er så mange som kaster inn hånkledet før IKM? Man kan vel ikke stole på negativ test før IKM? Eller er det noe jeg ikke har fått med met her?![]()
Jeg kan settes på TR
10 dpo er veldig tidlig for vanlige tester, så jeg vil absolutt si det er håp10 dpo og blenda test med vanlig babyplan og makesure. Er det fortsatt håp? Noen som har fått positiv 11 dpo?