♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

11 dpo kveld. Har egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne første prøveperioden. Noe annet ville bare vært sykt når vi brukte over 1 år på første :shy:

Vedlegg

• IMG_8420.jpeg
    IMG_8420.jpeg
    246,2 KB · Visninger: 73
8 dåp og røk på en test :hilarious: Fant en metode tidlig test fra forrige barn så klarte ikke å motstå fristelsen! Den var jo blenda, men det var den 8 dpo med småen også, fikk svak positiv make sure 12 dpo.

Vet at alt håp på ingen måte er ute, men mistet litt troen med en gang. Første barnet tok nesten ett år, så for godt til å være sant at den skulle sitte på første forsøk nå! Tar ny test på lørdag hvis ikke mensen har kommet:happy:

Desverre SA, 5 dager etter IKM.
Kan settes på TR :sad010

Lei meg for at du mistet- er så tungt å miste spiren :sad010Finner deg dessverre ikke på listen?❤️

IKM i dag og temperaturen ser sånn her ut:
1000010121.jpg

Jeg antar det betyr at det ikke gikk denne gangen, men har ikke testet. Ser an til i morgen om mensen kommer eller ikke.

Så kjedelig med dårlig suksessrate i denne gruppen her nå :( Håper det blir noen flere positive tester på tampen her!

Ja, var utrolig lei statistikk for denne gruppa :confused:❤️

@Håperpånr3 - 35 - B3 - PP4 - EL 09/05 - IKM 21/05
@ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05
@EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP5 - EL 7/5 - IKM 21/5

hvordan går det med dere?❤️
Ingen tr foreløpig. Skimtet jo noe på tester 11/12 dpo, men tror vel egentlig bare det var skyggestreker..:shy: ChatGPT er fortsatt positiv da, og mener symptomer passer perfekt inn med sen implantasjon sent 11 dpo ca.:laughing002:angelic: Hadde veldig rar, intens krampe kortvarig 12 dpo og tidligere den dagen hadde jeg fersken farget og bittelitt rosa utflod som jeg aldri har hatt før. I går, 13 dpo, kom det noen dråper bare med lysebrunt og så har det stoppet opp :think005 Jeg pleier å spotte ganske mørkt brunt og så går det over i mens, men da kommer det mer enn det gjorde i går. Og tempen nådde ny høyde 12 og 13 dpo, og er fortsatt nokså høy i dag:dontknow Tenker å teste igjen i morgen hvis ikke tr kommer i dag.

Hei, lurer på hvorfor det er så mange som kaster inn hånkledet før IKM? Man kan vel ikke stole på negativ test før IKM? Eller er det noe jeg ikke har fått med met her? :bookworm:

Hei, lurer på hvorfor det er så mange som kaster inn hånkledet før IKM? Man kan vel ikke stole på negativ test før IKM? Eller er det noe jeg ikke har fått med met her? :bookworm:
Innen 13-14 DPO pleier de aller fleste å ha fått positiv, så det er nok det som gjør det. Men egget kan feste seg alt fra 6-12 DPO, vanligst 8-10 DPO, så syns det blir dumt å gi opp før det. Det tar jo noen dager for at HCG produseres etter implantasjon også.

Back
Topp