♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Klarte ikke å holde meg helt unna testingen :hilarious: CD 12 idag og forventet EL mellom CD 13 og CD 15. Dro på butikken og kjøpte ett sett EL-tester fra makesure. Tror jeg må regne denne som positiv?
1000006266.jpg

Klarte ikke å holde meg helt unna testingen :hilarious: CD 12 idag og forventet EL mellom CD 13 og CD 15. Dro på butikken og kjøpte ett sett EL-tester fra makesure. Tror jeg må regne denne som positiv? Vis vedlegget 459649
Ja den var jo fin og positiv!

Jeg holder meg nå for å ta dagens test, tror jeg lar meg selv tisse om en halvtime :hilarious:

Samboer støtter meg også 100%, han syns bare jeg stresser så mye med testene, og han har nok rett i det :Heartpink Kanskje jeg gjør lurt å ikke teste etter EL. Har rimelig stabil syklus med EL mellom CD 13 og CD 15. Har også rikelig med eggløsningsslim så lett å vite når jeg er i fertil periode. Tempinga bekrefter jo EL uansett :D

Tror jeg har brukt sikkert nærmere 10000 kr på tester og vitaminer siden pp1. Så denne babyen begynner å bli dyr :hilarious:
Så bra du får støtte 100 %, de er gode å ha de hubby’ene :joyful: Jeg begynner temping neste PP, må bare lære meg det først laughing6

Oi ja, 10 k er mye på tester og vitaminer :nailbiting: Men det sies jo at en kid koster 2 mill totalt sett så det er jo lite iforhold til total kostnad :knegg:

Sannsynligvis ja! Bare å hive seg rundt nå :smiley-bounce012
Yess! Mannen kom akkurat hjem med en ny pakke ELtester, men greiere å ha dem uten å trenge dem enn motsatt :joyful: Hvis det må bli en PP til så har jeg

Weee, straks positiv test og EL i sikte :love017 :dance011 :smiley-bounce012 Happy humpings, tuts:cool14:talk017
Hahaha takk! Håper virkelig at min seneste EL ever betyr at jeg trengte litt tid til å klekke gullegget ;) Nå må vi få den hypre ungen i seng så vi kan hoppe i høyet :hilarious:

Helt sykt å tenke på at egget kanskje er befruktet:nailbiting::love017:sad010 Hadde så mye el-slim igår, men jeg er iallefall 1 dpo, for har tørket helt opp i huahaen og har nå lotionutflod:happy119 Tempen steg også enda mer idag:)

Hahaha takk! Håper virkelig at min seneste EL ever betyr at jeg trengte litt tid til å klekke gullegget ;) Nå må vi få den hypre ungen i seng så vi kan hoppe i høyet :hilarious:

Håper også veldig på at det er gullegget som har ligget litt lenger denne gang, modnet og heeeelt überklar for befruktning:chicken::love017:smiley-bounce012:smiley-angelic001

Heia til alle oss i IKM uke 20 - humpings med gullegg og supersperm all the way! :woot::smiley-bounce016
Vi er jo ganske få, hadde vært fantastisk å få 100% gravid rate :laughing002 Skal slå den forrige gruppen min, der var det sånn 50%!

Vi er jo ganske få, hadde vært fantastisk å få 100% gravid rate :laughing002 Skal slå den forrige gruppen min, der var det sånn 50%!

Ja, vi er veldig få, men for en koselig lita gjeng:thumleft:smiley-angelic003:Heartred

ELtesting minutt for minutt :hilarious:
1000008225.jpg
Vil si teststreken er biittelitt svakere ennå, jeg fortsetter å ta tester på hver urin nå, så får vi se om jeg fanger toppen før jeg legger meg :joyful:

Back
Topp