♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Lange sykluser er SÅ dritt, kommer lissom aldri i mål og folikkelfasen varer i en evighet:shifty: Får drikke salvie-te neste syklus, det forkorter folikkelfasen:joyful: Herregud så fiiiine tester da, snupp:love017:smiley-bounce012 Spent på de neste:excited001
Neste syklus!?! Blir ikke noe neste syklus på deg, du skal inn på Januar du :laughing002 :love017

Ja, fikk helt sjokk når jeg sto med de testene på stua her i DAGSLYS! Haha, er lei det gule bad lyse, de var mye tydeligere når jeg så på dem. Teite kamera fanger ikke opp det øyet ser.. Men, håper virkelig på sterkere tester og positiv utvikling :Heartred:smiley-angelic001

Ifølge urinstrips er EL idag og vi har lagt aksjer for idag (søndag) og fredag - blir spennende å se om det skjer noe om 2 uker :happy: Mulig jeg hører til IKM 19 uken siden EL kom idag, men hvis det er ok så vil jeg gjerne henge med her og ikke bytte gruppe? :Heartbigred

IMG_3704.jpeg

IMG_3702.jpeg

Neste syklus!?! Blir ikke noe neste syklus på deg, du skal inn på Januar du :laughing002 :love017

Ja, fikk helt sjokk når jeg sto med de testene på stua her i DAGSLYS! Haha, er lei det gule bad lyse, de var mye tydeligere når jeg så på dem. Teite kamera fanger ikke opp det øyet ser.. Men, håper virkelig på sterkere tester og positiv utvikling :Heartred:smiley-angelic001

Blir så sur når jeg får laaang syklus, for er litt vanskelig å time sex da, når noen av barna alltid er hjemme(vanskelig å ha seg når 17åringen er hjemme f.eks :p) Tviler på vi får til i første pp, men vi får nå se:smiley-bounce022

Jeg er SÅ glad på dine vegne som endelig er gravid igjen:smiley-bounce012:excited001:love017 Tenk på det a- termin i januar:sad010:binkybaby:hello2:love7:Heartblue:Heartpink

Ifølge urinstrips er EL idag og vi har lagt aksjer for idag (søndag) og fredag - blir spennende å se om det skjer noe om 2 uker :happy: Mulig jeg hører til IKM 19 uken siden EL kom idag, men hvis det er ok så vil jeg gjerne henge med her og ikke bytte gruppe? :Heartbigred

Vis vedlegget 459347
Vis vedlegget 459348

Javisst kan du få være her med oss❤️ Herlig med EL og straks i dpo-land, krysser fingrene for spire:sign17:signs003:love017:Heartred:smiley-angelic001

CD12:
IMG_6942.jpeg
En liten økning nå! Tar den fra i går kveld med en klype salt fordi urinen var mer utvannet, men den har jo økt fra i går. Fint å ha hjemmekontor i dag så jeg kan teste flere ganger ila dagen. Håper det er starten på en ordentlig stigning! Det kom også mer elslim i morges! :) Har lagt aksjer fredag kveld, søndag formiddag, og planen er igjen i kveld og kanskje i morgen kveld avhengig av testene.

1 DPO?
Tror jeg er på 1DPO siden jeg hadde eggløsning igår…. Pleier dere å ha samleie dagen etter eggløsning? Jeg spurte Chat GPT og får opp at det er lav sannsynlighet, men skader ikke å ha samleie… mannen skal jobbe lang dag og er ikke hjemme før kl 21 så vil nødig tvinge en stakkars trøtt arbeidskar/avlshingst :joyful:
IMG_3712.jpeg
IMG_3711.png
IMG_3709.jpeg

1 DPO?
Tror jeg er på 1DPO siden jeg hadde eggløsning igår…. Pleier dere å ha samleie dagen etter eggløsning? Jeg spurte Chat GPT og får opp at det er lav sannsynlighet, men skader ikke å ha samleie… mannen skal jobbe lang dag og er ikke hjemme før kl 21 så vil nødig tvinge en stakkars trøtt arbeidskar/avlshingst :joyful: Vis vedlegget 459403Vis vedlegget 459404Vis vedlegget 459405
Jeg har av og til hatt samleie dagen etter eggløsning, men merker at det ofte blir litt påtvunget. Jeg kjenner dog når egget slipper, og hvis det blir over 12 timer etterpå gidder jeg som regel ikke :p

Jeg har av og til hatt samleie dagen etter eggløsning, men merker at det ofte blir litt påtvunget. Jeg kjenner dog når egget slipper, og hvis det blir over 12 timer etterpå gidder jeg som regel ikke :p
Jeg klarer ikke å kjenne når egget slipper så neste PP tenker jeg skal prøve å tempe :happy: Jeg får sjekke stemningen og body batteriet på hingsten når han kommer hjem ikveld og se det an :joyful:

1 DPO?
Tror jeg er på 1DPO siden jeg hadde eggløsning igår…. Pleier dere å ha samleie dagen etter eggløsning? Jeg spurte Chat GPT og får opp at det er lav sannsynlighet, men skader ikke å ha samleie… mannen skal jobbe lang dag og er ikke hjemme før kl 21 så vil nødig tvinge en stakkars trøtt arbeidskar/avlshingst :joyful: Vis vedlegget 459403Vis vedlegget 459404Vis vedlegget 459405

Jeg pleier ikke å ha sex når jeg er 1dpo. De gangene jeg er blitt gravid, så er det med sex før EL, men er jo helt opp til deg❤️

CD14 og testene er sterkere, men fortsatt ikke helt positive ennå, mulig jeg får positive tester imorgen:smiley-bounce012 Håper vi får til å legge inn enn liten kosestund idag:knegg: Har mer el-slim idag og el-smerter igjen, men det kan jeg ha en hel uke før EL, så:hilarious:
Screenshot_20250428_102249_Premom.jpg

Fikk jaggu meg tid til en kjappis, og babyaksjer er lagt i hønemor :knegg::chicken: :smiley-bounce012 :sign17:sign19:love7

Otermamma - 23 - B2 - PP1 - EL ??? - IKM 12/5?
Byttet uke fra 19, denne eggløsningen kommer jo aldri :p

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Satser på EL får rompa i gir og kommer snart:smiley-bounce012lagt deg til❤️

Hei! Nettopp fjernet spiral så usikker på om jeg skal melde meg inn i noen grupper enda, men har helt glemt hvordan dette med eggløsningstester funker. Tok denne nå. Men den kan kanskje være slik lenge før eggløsning? Hva tror dere?
IMG_4765.jpeg

Hei! Nettopp fjernet spiral så usikker på om jeg skal melde meg inn i noen grupper enda, men har helt glemt hvordan dette med eggløsningstester funker. Tok denne nå. Men den kan kanskje være slik lenge før eggløsning? Hva tror dere?
Vis vedlegget 459449

Nå har jeg både korte- og lange sykluser, så er jo forskjellig, men noen ganger kan EL-testen bli positiv ett par dager etter den har vært som din❤️ Masse lykke til med prøvingen✨

Jeg tror jaggu meg EL er på gang, jeg:wideyed::smiley-bounce015:gen014 Hadde noe inni sørens el-smerter nå kl 18.00:bag::arghh:måtte bare hive meg på do, satt å svettet og ble helt uvel. Kan ha saftige el-smerter i dagene før, under og etter EL:bookworm: Aaauuuu.. Så passer vel bra vi fikk lagt inn aksjer før idag:happy119:love017
20250428_180911.jpg

Screenshot_20250428_183256_Premom.jpg

Jeg tror jaggu meg EL er på gang, jeg:wideyed::smiley-bounce015:gen014 Hadde noe inni sørens el-smerter nå kl 18.00:bag::arghh:måtte bare hive meg på do, satt å svettet og ble helt uvel. Kan ha saftige el-smerter i dagene før, under og etter EL:bookworm: Aaauuuu.. Så passer vel bra vi fikk lagt inn aksjer før idag:happy119:love017
20250428_180911.jpg

Screenshot_20250428_183256_Premom.jpg
Har el-smertene alltid vært der, eller har de blitt mer og mer tydelige for hver fødsel?

Back
Topp