Noe stilt fra meg, men humøret er litt berg- og dalbane. Hatt kraftige murringer i magen i dag og i går. Føler jeg har det hver lutealfase så føler egentlig det er dårlige tegn. Prøver å forberede meg på at det ikke gikk denne gangen heller for å beskytte meg selv for å ikke bli så skuffa om det ikke klaffer. Ble veldig skuffa av at tempen sank i går, men den har steget igjen i dag. Så glad for detHar fått time hos gynekolog i slutten av mai, så om det ikke går så kan jeg i allefall se frem til å finne ut om alt står bra til der nede.
Vis vedlegget 460057
Her har dere hver deres fine graf
Blir spennende å se om det blir noen positive tester
Har fått time hos gynekolog i slutten av mai, så om det ikke går så kan jeg i allefall se frem til å finne ut om alt står bra til der nede.
Får gjerne først mens 15dpo/16dpo/17dpo
Tror ikke det gikk denne pp, men det er helt greit! Jeg får bestille inn flere tester igjen til testelageret mitt
Antar Gtester er litt raskere der? Husker ikke, hahah
Jeg blir veldig lett påvirket av mye koffein da, drikker ikke kaffe, bare cola. Så under graviditeten drakk jeg uansett lite koffein, men de gangene jeg fikk lyst på red bull fikk jeg mannen til å dele en med meg 

Så rart, egentlig!?
Skulle gjerne joinet dere og skravlet høl i huet på dere alle sammen
Men kaaan jo hende jeg får strek ila morgendagen

Så den ikke blir utvannet, eller har gjort det idag, da
jeg bare sniker fra uke 22 
Da har jeg jo sikkert en nyfødt, ikke sant?!