♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Noe stilt fra meg, men humøret er litt berg- og dalbane. Hatt kraftige murringer i magen i dag og i går. Føler jeg har det hver lutealfase så føler egentlig det er dårlige tegn. Prøver å forberede meg på at det ikke gikk denne gangen heller for å beskytte meg selv for å ikke bli så skuffa om det ikke klaffer. Ble veldig skuffa av at tempen sank i går, men den har steget igjen i dag. Så glad for det :happy: Har fått time hos gynekolog i slutten av mai, så om det ikke går så kan jeg i allefall se frem til å finne ut om alt står bra til der nede.
Vis vedlegget 460057
Se der ja, ante meg at den ville gå opp igjen :D

Her er min dagens:
Vis vedlegget 460059
Her har dere hver deres fine graf :love017 Blir spennende å se om det blir noen positive tester

Testet litt igjen- testetøsa minutt for minutt detta:hilarious::love017:happy093. Tror ikke det gikk denne pp, men det er helt greit! Jeg får bestille inn flere tester igjen til testelageret mitt:smiley-bounce022
20250508_114817.jpg

Testet litt igjen- testetøsa minutt for minutt detta:hilarious::love017:happy093. Tror ikke det gikk denne pp, men det er helt greit! Jeg får bestille inn flere tester igjen til testelageret mitt:smiley-bounce022
Vis vedlegget 460061
Sniker! Jeg som håpet å få deg inn i januar! Vi trenger flere folk! Hehe :)
Men det kan vel fortsatt skje noe enda, ikke heeelt sikkert den ikke kan bli positiv ❤️

Vis vedlegget 460061
Lo ikke av at du ikke tror det gikk altså, men alt det andre :hilarious: Testing minutt for minutt skulle vært en greie, ass! Jeg fikk en liten smak av å prøve EL tester for første gang nå, og jeg syns det tok så mye tid, fra "ok nå kan jeg ikke tisse på 2 timer" til å utføre testen og vente på at den skulle bli ferdig :laughing001 Antar Gtester er litt raskere der? Husker ikke, hahah

PP1 - 11 DPO
Ikke så mye som en skygge engang :joyful: Men jeg kommer til å fortsette å teste hver morgen, forventer mens på søndag 14 DPO eller mandag 15DPO, gleder meg til å drikke en stor rosa Monster energidrikk når mensen kommer :laughing001
IMG_3773.jpeg

PP1 - 11 DPO
Ikke så mye som en skygge engang :joyful: Men jeg kommer til å fortsette å teste hver morgen, forventer mens på søndag 14 DPO eller mandag 15DPO, gleder meg til å drikke en stor rosa Monster energidrikk når mensen kommer :laughing001
Vis vedlegget 460065
Jeg driver og drikker en liten red bull hver dag med god samvittighet nå, kjøpte på brettsalg :hilarious: Selv om jeg vet at teknisk sett kan man drikke hvertfall en halvliter hver dag og fortsatt være under den anbefalte koffeingrensen for gravide (pluss har lest en del forskning som har funnet ut at man kan trolig fint drikke masse) :shy: Jeg blir veldig lett påvirket av mye koffein da, drikker ikke kaffe, bare cola. Så under graviditeten drakk jeg uansett lite koffein, men de gangene jeg fikk lyst på red bull fikk jeg mannen til å dele en med meg :laughing002

Sniker! Jeg som håpet å få deg inn i januar! Vi trenger flere folk! Hehe :)
Men det kan vel fortsatt skje noe enda, ikke heeelt sikkert den ikke kan bli positiv ❤️

Hahah, har vært inne å sniki på dere også:smiley-bounce022 Og ser dere er ganske få:wideyed: Så rart, egentlig!?:sorry: Skulle gjerne joinet dere og skravlet høl i huet på dere alle sammen:laughing021 Men kaaan jo hende jeg får strek ila morgendagen:smiley-bounce012

Lo ikke av at du ikke tror det gikk altså, men alt det andre :hilarious: Testing minutt for minutt skulle vært en greie, ass! Jeg fikk en liten smak av å prøve EL tester for første gang nå, og jeg syns det tok så mye tid, fra "ok nå kan jeg ikke tisse på 2 timer" til å utføre testen og vente på at den skulle bli ferdig :laughing001 Antar Gtester er litt raskere der? Husker ikke, hahah

Nei, nei, herregud- ikke tenk sånn:smiley-bounce022 Tar meg ikke nær av sånt uansett:D Skjønte at du mente det var gøy med all testingen- jeg klarer ikke å dy meg, skal jeg tisse, så tester jeg. Holder igjen litt på drikkingen også:smiley-ashamed004:dance008 Så den ikke blir utvannet, eller har gjort det idag, da:p

Jeg tester bare etter ikm, men kjenner at det er leeenge til :wtf:
Er det min standard plan er, med mindre det er et eller annet som skal skje ved IKM. Denne PP blir det hotellopphold (med svigermor og et vennepar av henne) 16.-18. mai, såå :wideyed: Nå er jeg usikker på IKM siden EL ble sen og jeg ikke er 100% sikker på hvor lang lutealfasen min er, men gjetter 16. eller 17. :smiley-ashamed004 Så jeg tester 15., får se om jeg tar det på morgenurin eller venter til mannen er hjemme og ungen er lagt så vi får testet sammen :p Heldigvis syns jeg det har gått fort hittil, 6 DPO i dag! :D Nå er det en liten sjanse for at ting kan begynne å skje der inne :joyful:

Nei, nei, herregud- ikke tenk sånn:smiley-bounce022 Tar meg ikke nær av sånt uansett:D Skjønte at du mente det var gøy med all testingen- jeg klarer ikke å dy meg, skal jeg tisse, så tester jeg. Holder igjen litt på drikkingen også:smiley-ashamed004:dance008 Så den ikke blir utvannet, eller har gjort det idag, da:p
Hehe tenkte meg egentlig det :p
Rundt positiv ELtest så testet jeg ved hver urin, syns det var liitt mye styr, men jeg har jo aldri hatt erfaring med det før :smiley-ashamed004 Jeg vil heller være litt testetøs når Gtesten er positiv :hilarious: Har både BP vanlig og tidlig strimler pluss CB digital liggende, så da kan jeg også ta 3 stk på samme urin :laughing001

Får seff skygger:hilarious::p som vanlig:shifty:
20250508_132430.jpg

Hehe tenkte meg egentlig det :p
Rundt positiv ELtest så testet jeg ved hver urin, syns det var liitt mye styr, men jeg har jo aldri hatt erfaring med det før :smiley-ashamed004 Jeg vil heller være litt testetøs når Gtesten er positiv :hilarious: Har både BP vanlig og tidlig strimler pluss CB digital liggende, så da kan jeg også ta 3 stk på samme urin :laughing001

Testet igjen og får skygger.. alltid skygger:p gleder meg til du skal teste også :smiley-bounce012 :dance008

En konsert jeg skulle på på lørdag ble utsatt til februar neste år :banghead: Da har jeg jo sikkert en nyfødt, ikke sant?!
Går ut uansett siden jeg hadde gledet meg sånn, har ikke vært ute på lenge. Da er jeg vel 8 DPO, tviler på at jeg tester, tar heller og tar mine siste alkoholenheter :hilarious:

Det har jeg nok ikke, EL er nok enda ca 1 uke unna :hilarious: men håper det er gull egget som vokser seg stort :Heartred jeg bare sniker fra uke 22 :shy::hilarious::Heartred

Sorry, tenkte helt feil jeg her :happy3 :smiley-ashamed004 :smiley-bounce022 Da håper jeg du slipper gullegget, og det ender i en liten terminspire:love7:smiley-angelic001 Koselig dere titter innom gruppen❤️❤️❤️

En konsert jeg skulle på på lørdag ble utsatt til februar neste år :banghead: Da har jeg jo sikkert en nyfødt, ikke sant?!
Går ut uansett siden jeg hadde gledet meg sånn, har ikke vært ute på lenge. Da er jeg vel 8 DPO, tviler på at jeg tester, tar heller og tar mine siste alkoholenheter :hilarious:

Åneeei, så synd den er utsatt til neste år:shifty::Heartred Gjelder å tenke positivt- heller nyfødt enn konsert, men klart begge deler ja takk:love7:Heartpink:knegg:

Back
Topp