♡ IKM uke 13 ♡

Hva slags tester bruker du? Skyggene kan jo utvikle seg til en ordentlig strek da, ville ikke gitt opp håpet :)

Bruker noen fra ebay..
96487f51a8de5a8fa82a7873bd06a9f3

14 dpo i dag, og jeg bestemte meg for å ikke teste i dag :) Tester i morgen hvis tanta ikke kommer i dag :)

Er det sånn at tanta skal komme 14 DPO eller er det 15 DPO slik at LF er 14 dager? Går litt surr her..

• Jeg er 12-13 dpo.. får bare skygge på testene mine.. 2 av 3 iallefall..
    Begynner å miste motet men holder meg oppe ennå siden tr ikke er her ennå :/ :)
    Huff, samme her. Tenker egentlig at jeg burde komme med noen trøstende ord til deg, men det eneste jeg kan komme på er de samme frasene om at løpet er jo ikke kjørt enda :)
    Jeg synes jeg har alle tegnene på graviditet men er så redd for å bli skuffet!
    Jeg skal krysse fingrene for at vi får desemberbarn :rolleyes:

• Huff, samme her. Tenker egentlig at jeg burde komme med noen trøstende ord til deg, men det eneste jeg kan komme på er de samme frasene om at løpet er jo ikke kjørt enda :)
    Jeg synes jeg har alle tegnene på graviditet men er så redd for å bli skuffet!
    Jeg skal krysse fingrene for at vi får desemberbarn :rolleyes:

Ja vi får klamre oss til den- selvom jeg for min del tror løpet er kjørt. Har nå bestemt meg for å legge bort babyønsket etter 2 år med prøving. Orker rett og slett ikke mer. Men håper selvfølgelig for alle dere andre :)

Ja vi får klamre oss til den- selvom jeg for min del tror løpet er kjørt. Har nå bestemt meg for å legge bort babyønsket etter 2 år med prøving. Orker rett og slett ikke mer. Men håper selvfølgelig for alle dere andre :)
Jeg synes nå det så utsom en rosaaktig strek på den ene testen din? :) sikker på at det bare er en skyggestrek?
Jeg har ikke holdt på i to år, og kan med sikkerhet si at jeg ikke ville taklet det.
Jeg mistet i 24 uke for i underkant av et år siden, og derfor blir det veldig nervepirrende for meg nå kjenner jeg... Men vi får håpe på det beste, begge to denne måneden her!

Det vanlige er tr på 14 dpo :) Men avhenger helt av lf din.
Så når man har el dag 19,1dpo er dag 20 så er ikm på dagen dag 34? Rett? Har ikke hatt så mange sykluser etter pilleslutt og hadde kun en mnd med el testing før jeg ble gravid såvanskelig

Så når man har el dag 19,1dpo er dag 20 så er ikm på dagen dag 34? Rett? Har ikke hatt så mange sykluser etter pilleslutt og hadde kun en mnd med el testing før jeg ble gravid såvanskelig

Ja det stemmer :) Med syklus på 28 dager, så kommer vel el på cd 14 eller 15 :)

Back
Topp