Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ømme pupper 2 dpo og det er de fortsatt... kjenner også stikninger og press på høyre side.. men umulig å si før testen er positiv![]()
Oi såpassAkkurat det samme som meg det derhvor mange dpo er du?
![]()
Oi såpassjeg er 10 eller 11 dpo idag. Du da?
Hehe dpo land jaÅ du er såpass langt i dpo land du jaNei jeg er 6 dpo i dag
![]()
Hehe dpo land jadet var et nytt ord for meg
ja, så skal ta hcg blodprøve hos legen i slutten av uka... grugleder meg!!
Men bra med litt symptomer da![]()
Ja det er vel kanskje litt tidlig ja, men ikke lenge før du også kan testeHeheh, ja har lært en del ord her inne siden jeg snek så mye før vi startet med prøvingenOi oi så spennende da
Skal til legen på torsdag jeg, men da er det for tidlig å ta hcg prøve vet jeg
Så får holde meg til jeg skal begynne å teste på lørdag
Skjønner godt at du grugleder deg! Det er jo veldig spenning i dette med prøving, og når man tar hcg prøve, så får du jo avklart det med en gang etter et par dager, ikke synsing som det blir med tester
Ja symptomer er alltid kjekt å ha
Hvert fall så lenge kroppen ikke tuller med en
![]()
Ja det er vel kanskje litt tidlig ja, men ikke lenge før du også kan testeja jeg tester hos legen nå siden jeg har mistet så mange ganger, og går på en del medisiner. Så føler da har man litt mer kontroll hvertfal! Ja kjipt når kroppen lurer deg med masse symptomer også er det ingenting
har du prøvd lenge? Jeg begynte etter nyttår jeg... hatt en lang pause.
Ja tenker som så at det ikke er så mange dagene igjen til jeg kan starte testingenÅ uff det var leit
Da er det greiest med å ta hcg prøver ja
nei har en sønn som ble 11 mnd i dag, så er bare i pp 2 nå
Har du barn fra før av eller?
Å da er du kjempe heldignei, jeg har desverre ingen barn fra før.. prøvd i snart 3 år nå, og mistet til sammen 7 ganger. Så nå vil jeg også klare det snart håper jeg!
Å da er du kjempe heldignei, jeg har desverre ingen barn fra før.. prøvd i snart 3 år nå, og mistet til sammen 7 ganger. Så nå vil jeg også klare det snart håper jeg!
Tusen Takk!!7 ganger var ille da...
Krysser alt jeg har for at det klaffer for deg nå!![]()
Halsbrann noen? 6dpo