Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tenker også 9-10 dpo, har lest om mange som har sett noe på 9 dpohuff...får vel svaret til slutt.
Så du tenker det er ikke vits i å teste videre for å følge med når man har fått positiv test? Det er jo sant, man merker vel på andre måter om det er noe galt, vil jeg egentlig tro da..
samma her..Hahah, akkurat sånn jeg har det ogsåMen jeg må pent bare vente til lørdag gitt
![]()
fikk strek 9 dpo, men den kom ikke før testen hadde tørka utover dagen. Dette var på billig stripsJa, jeg tenker også 9-10 dpo, har lest om mange som har sett noe på 9 dpohuff...får vel svaret til slutt.
Så du tenker det er ikke vits i å teste videre for å følge med når man har fått positiv test? Det er jo sant, man merker vel på andre måter om det er noe galt, vil jeg egentlig tro da..
Ingen andre symptomer så langt....Huff, denne pp'en har vært så rar... Jeg er ganske sikker på at el var onsdag 11.3 (basert på tester og kroppslige tegn), men fredag (altså 2 dpo) hadde jeg en av-og-på liiiten blødning/utflod som varte til 4 dpo. Jeg har helt siden da hatt mye murringer og stikkinger nederst i magen. Delvis gangsperre-følelse, delvis tr-følelse. Og varierende mengder utflod som veksler mellom hvit/gul til gul/brun og brud/rødlig, og kremete til mer slimete... Sorry, mye detaljer her altså!Ingen andre symptomer så langt....
Forrige pp hadde jeg selvfølgelig flust av symptomer, men det viste seg at det eneste jeg brygget på var forkjølelse!![]()
Ja, kan vel alltids håpe... Men har på følelsen at det ikke har klaffet denne gangen... Er mer redd for at jeg har hormonkluss etter ma'en i januar. Når jeg ble gravid før jul bare 'visste' jeg det lenge før jeg kunne ta en test! Så da forventer jeg liksom det samme nåMen sånn trenger det jo selvfølgelig ikke å være denne gangen....
Kjenner eg nesten blir litt småbekymra. Fekk skyggestrek på ein cb + sist pp. Så fant ut at eg dropper den typen fleire ganger.... No ser eg at folk får positive tester, digital med ukesindikator, for så å få negative neste gang de tester. De skal jo være de sikreste vi har :-/ hjelpes. Kan vi ikkje teste med noen uten å være bekymra for om det e feil :-|
Ja nei si det... Det sies jo at det hører til sjeldenhetene, men eg har lest fleire tilfeller bare Idag..Er det sant? Huff.. Trudde cb med ukesindikator var bra sikker. Hvor mange ganger skal vi teste liksom?
Kjenner eg nesten blir litt småbekymra. Fekk skyggestrek på ein cb + sist pp. Så fant ut at eg dropper den typen fleire ganger.... No ser eg at folk får positive tester, digital med ukesindikator, for så å få negative neste gang de tester. De skal jo være de sikreste vi har :-/ hjelpes. Kan vi ikkje teste med noen uten å være bekymra for om det e feil :-|