Hvordan oppbevarer dere tester dere har tatt for å sammenlikne når dere tar over flere dager?
Har egentlig bare pakket dem inn i pakken igjen, og legger dem i skapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan oppbevarer dere tester dere har tatt for å sammenlikne når dere tar over flere dager?
Hei! Ny på forumet, men slenger meg gjerne med Ikm onsdag 25.3 - pp 3 etter ma i januar.
SmartHar egentlig bare pakket dem inn i pakken igjen, og legger dem i skapet![]()
nå har testetøsa banket på døra.har så lyst til å teste. men herlighet jeg er bare 7 dpo...
Bestemt meg for at mandag da skal jeg teste. kommer aldri i verden til å holde meg så lengeHahah, akkurat sånn jeg har det ogsåMen jeg må pent bare vente til lørdag gitt
![]()
Bestemt meg for at mandag da skal jeg teste. kommer aldri i verden til å holde meg så lenge![]()
ikke lett i det hele tatt. det beste hadde vært om jeg ga mannen testene mine. men da vet jeg at jeg maser på han til han gir de tilbake. har nemmelig prøvd dette før. hahaha.Heheh, nei det er ikke så lett når testetøsa står bak deg og maser sånn altså![]()
ikke lett i det hele tatt. det beste hadde vært om jeg ga mannen testene mine. men da vet jeg at jeg maser på han til han gir de tilbake. har nemmelig prøvd dette før. hahaha.
Forrige pp og forrige før der, så begynte jeg jo testingen 5 dposå har faktisk vært flink nå da, som har holdt meg
Eier ikke selvkontroll når det ligger masse tester å venter på megHeheh, såpass ja5 dpo ja :O Det var tidlig
da har du jo vært kjempe flink nå da
![]()
Eier ikke selvkontroll når det ligger masse tester å venter på meg![]()
Hahaha, samme her. også skriker de at jeg må ta to og tre samtidig :/ er så mye lettere når man ikke har tester i husHeheh, jeg skjønner deg godt jeg altså!Jeg bare hører at testene roper på meg fra badet jeg, hahah
![]()
Hahaha, samme her. også skriker de at jeg må ta to og tre samtidig :/ er så mye lettere når man ikke har tester i hus
Hvis man har mange nok tester er det vel bare å teste i veiSpennende! Men kanskje best å vente til 9 dpo for å få noe synlig
![]()
Kommer dere til å teste utover i svangerskapet også? Før 12 uker for å se om du fortsatt er gravid? Forstår det slik at en del gjør dette. Så da er det kanskje bare å hamstre tester?Jeg har bare to cb med uke liggende på vent
![]()
Jeg kommer ikke til å teste før 10 dpo, jeg tenker at man tidligst kan se det daOg jeg kommer ikke til å teste utover svangerskapet nei
Tenker som så at når det er tomt med tester, så er det tomt med tester
![]()