♡ IKM uke 13 ♡

Ja er første pp jeg prøver det ja :) Smaken er ikke så altfor god, men minner litt om appelsin juice :) Husk å start et par dager før forventet el ;)

Ja, har lest litt om at det ikke smaker så godt. Aldri smakt før, så blir spennende:) om syklusen har stabilisert seg igjen denne gangen, så er el på fredag. Tenkte å begynne å drikke på mandag;)

Ja, har lest litt om at det ikke smaker så godt. Aldri smakt før, så blir spennende:) om syklusen har stabilisert seg igjen denne gangen, så er el på fredag. Tenkte å begynne å drikke på mandag;)

Ja det jeg har lest også, så var veeeldig skeptisk :P Men var ikke så altfor ille, får det ned hvertfall :) Og jeg er kresen! :P

Cd 11, og jeg lurer på om el har vært i dag :O Tatt 2 el tester i dag, og betyyyydelig stor forskjell på dem :S

Cd 11, og jeg lurer på om el har vært i dag :O Tatt 2 el tester i dag, og betyyyydelig stor forskjell på dem :S

Hvor lange sykluser har du vanligvis da? Får håpe dere har vært føre var og lagt inn aksjer allerede da;)

Hvor lange sykluser har du vanligvis da? Får håpe dere har vært føre var og lagt inn aksjer allerede da;)

Har pleid å ha stabil syklus på 28 dager men et par ganger så har den vært på 21 dager. Forrige pp så fikk jeg el på cd 15 :) Ja fikk lagt inn aksjer i stad ;)

Hehehe, jeg elsker fortsatt profilbildet ditt kujenta :laughing021

Har ikke blitt no testing i dag, kanskje nå til kvelden men er vel fortsatt for tidlig. Skulle egentlig vært cd8 i dag, ut fra ventet mensdato. Syns hele SAen var 'no årntli' tull! Bare kluss med syklusen, lengre å vente på EL og hofta mi tok jo dette virkelig tungt. Kjennes ut som en låsning "inni der" så å få lagt inn aksjer nå er verken behagelig eller særlig morsomt.

Hei. Jeg må flytte hit jeg. Vet ikke IKM enda, kan sette meg opp på 26. mars. :) PP 19.

Jeg temper, så jeg vet det mer nøyaktig når EL har vært. Bruker dobbel Letrozol denne syklusen, og det har jeg ikke gjort før, så jeg vet ikke hvilken effekt det har på EL.

Skal bruke Lutinus etter EL, og Albyl-E om jeg får positiv test. Bruker også prednisolon nå. Jeg har hatt fem aborter, så da har vi fått en del hjelpemidler. Det har ikke hjulpet hittil, så vi står i kø for IVF nå. Vi prøver på førstemann.

Uten tvil positiv el-test i dag :D Bildet er tatt etter 2 minutter og test streken kom opp før urinen hadde rukket å komme seg gjennom hele testen :D

Vedlegg

• 1425813242159.jpg
    1425813242159.jpg
    25,9 KB · Visninger: 77
Ingen tegn til positiv el her ennå. Veldig svake tester. Tar forstatt bidronninggele. Ifølge kalenderen skal el være på onsdag. Spennende venting!!

Hei. Jeg må flytte hit jeg. Vet ikke IKM enda, kan sette meg opp på 26. mars. :) PP 19.

Jeg temper, så jeg vet det mer nøyaktig når EL har vært. Bruker dobbel Letrozol denne syklusen, og det har jeg ikke gjort før, så jeg vet ikke hvilken effekt det har på EL.

Skal bruke Lutinus etter EL, og Albyl-E om jeg får positiv test. Bruker også prednisolon nå. Jeg har hatt fem aborter, så da har vi fått en del hjelpemidler. Det har ikke hjulpet hittil, så vi står i kø for IVF nå. Vi prøver på førstemann.

Da er du på lista, så endrer vi bare om nødvendig senere:) Masse lykke til. Krysser fingrene for at det klaffer skikkelig for deg denne pp'en!:)

Da er du på lista, så endrer vi bare om nødvendig senere:) Masse lykke til. Krysser fingrene for at det klaffer skikkelig for deg denne pp'en!:)

Tusen takk! :) Vi prøver hvert fall, selv om vi begynner å tro at det er IVF som må til for oss.

Ikm 24.3

Back
Topp