♡ IKM uke 13 ♡

Har kjøpt maca og tenkte prøve det. Men fikk sånn hjertebank og høy puls når jeg tok første kapselen så tror jeg står over det forsøket.. tester også for el

Har ikkje testa for EL før, skal denne gangen:-) dere som e litt meir erfaren på det, Korti regner en 1dpo fra? Dagen etter negativ? Eller samme dag som negativ? *litt forvirret*

Samme her:) litt usikker siden det er første måned etter MA, så greit å teste tidlig så jeg ikke misser gullegget;)

Ja gullegget må du få med deg vet du ;) Krysser fingrene for at du får en ny spire nå :D

Jeg har ikke begynt å teste etter EL ennå, men har merkverdig mye slim. Starter testingen i morgen tenker jeg.

Er visst evig optimist jeg, så har testet for EL siden cd2 :-p men er mulig jeg ikke får EL denne syklusen pga sa så greit å være "sikker" på at jeg ikke har misset den.

Siste dag med TR i dag tror jeg, uvanlig kort besøk for min tante å være, kun 4 dager (men riiiikelig og godt med smerte 3 av dem), 5 hvis jeg skal telle mandag. Nå er blodet nesten svart!!? Aldri sett før...

Cd 11 og nå nærmer el seg :D Startet med grapefruktjuice i går, så blir spennende å se nå om jeg merker noe forskjell på el :) Skal ha babyshower for ei vennine i dag, så håper at kaken jeg lagde til henne i går faller i smak :D

Cd 11 og nå nærmer el seg :D Startet med grapefruktjuice i går, så blir spennende å se nå om jeg merker noe forskjell på el :) Skal ha babyshower for ei vennine i dag, så håper at kaken jeg lagde til henne i går faller i smak :D

Er det første pp du skal drikke grapefruktjuice? Jeg tenkte også å prøve det denne pp'en:)

Lykke til!

Er det første pp du skal drikke grapefruktjuice? Jeg tenkte også å prøve det denne pp'en:)

Ja er første pp jeg prøver det ja :) Smaken er ikke så altfor god, men minner litt om appelsin juice :) Husk å start et par dager før forventet el ;)

Back
Topp